Gość Napisano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2005 Witam Czeka mnie powoli pierwsza wymiana rozrządu w swoim autku - P2 1,2 8V. Nie mogłem znaleźć w archiwum informacji o tym na jakie koszty muszę się przygotować - tj. czy wymienia się po 120 tys. km sam pasek, czy może rolki i pompę. Interesuje mnie także jakiej firmy pasek będzie mi najlepiej służył. Z góry dziękuję za wszelkie informacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2005 Witam Serdecznie 120kkm to juz raczej ostatni dzwonek na wymiane paska, a co za tym idzie rolke napinajaca i jesli pompka przecieka, albo wskazuje na to ze niedlugo zaczne , to takze i ja a jako ze post jest typowo techniczny to i na kacik techniczny go przerzuce Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bastino Napisano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2005 Witam nowego kolege Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafciojuve Napisano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2005 > Witam > Czeka mnie powoli pierwsza wymiana rozrządu w swoim autku - P2 1,2 > 8V. Nie mogłem znaleźć w archiwum informacji o tym na jakie > koszty muszę się przygotować - tj. czy wymienia się po 120 tys. > km sam pasek, czy może rolki i pompę. Interesuje mnie także > jakiej firmy pasek będzie mi najlepiej służył. > Z góry dziękuję za wszelkie informacje. witam który rocznik ? jaki przebieg ? wymienia się pasek i rolke napinacza niektórzy gadają, ze pompę też mozna, ale ja jak nie cieknie to bym nie ruszał ja mam w Mk1 pasek bodajże Gates i rolkę SKF (wymieniłem po ca 7 latach/86 kkm) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2005 Witam! Przy wymianie paska powinno się wymienić rolkę napinacza. Jeżeli masz przebieg jak piszesz 120 kkm to ja wymieniłbym jeszcze pompę wody aby bezproblemowo śmigać następne tyle. Jeżeli masz silnik 8V to awaria paska teoretycznie skutkuje tylko postojem silnika do czasu jego wymiany bez skutków ubocznych w przeciwieństwie do silnika 16V. Co do kosztów części i robocizny to . Nie są one chyba porażające. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
samhain Napisano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2005 > Witam > Czeka mnie powoli pierwsza wymiana rozrządu w swoim autku - P2 1,2 > 8V. Nie mogłem znaleźć w archiwum informacji o tym na jakie > koszty muszę się przygotować - tj. czy wymienia się po 120 tys. > km sam pasek, czy może rolki i pompę. Interesuje mnie także > jakiej firmy pasek będzie mi najlepiej służył. > Z góry dziękuję za wszelkie informacje. Witam Co z rozrzadem to juz koledzy powiedzieli A jesli chodzi o koszt to niestety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pursus Napisano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2005 Witam witam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szafacc Napisano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2005 > Witam > Czeka mnie powoli pierwsza wymiana rozrządu w swoim autku - P2 1,2 > 8V. Nie mogłem znaleźć w archiwum informacji o tym na jakie > koszty muszę się przygotować - tj. czy wymienia się po 120 tys. > km sam pasek, czy może rolki i pompę. Interesuje mnie także > jakiej firmy pasek będzie mi najlepiej służył. > Z góry dziękuję za wszelkie informacje. Witam Ja nie dawno u siebie wymienialem i jesli chodzi o koszty to pasek i napinacz 80 zl, pompa wody 110zl i robocizna 100zl. Ja mam Punto 1 8V wiec mysle ze ceny bede bardzo podobne. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemos Napisano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2005 Witam serdecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Saigon Napisano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2005 > Witam > Czeka mnie powoli pierwsza wymiana rozrządu w swoim autku - P2 1,2 > 8V. Nie mogłem znaleźć w archiwum informacji o tym na jakie > koszty muszę się przygotować - tj. czy wymienia się po 120 tys. > km sam pasek, czy może rolki i pompę. Interesuje mnie także > jakiej firmy pasek będzie mi najlepiej służył. > Z góry dziękuję za wszelkie informacje. wymieniałem jakiś czas temu założyłem gates power grip-a i rolkę skf ( u mnie pompy się nie wymienia) i po 6 tys padła rolka napinacza ( pech !??) ale jeżeli chodzi o pasek to polecam fabryczny ( koszt 90,16 pln) jest to pasek wzmacniany ( rąbowe zęby) i kierunkowy dużo solidniej wykonany niż gates nie wiem jak conti lub bosch bo nie można ich obejżeć w sklepie ( bo są zaklejone w pudle i żaden sprzedawca nie chciał ich pokazać) jest wrażenie ,że pasek oryginalny gwarantuje przebieg do tych 120 tkm ------- różnica w kosztach to gates- 57,00 pln a oryginał 90,16 pln rolka ok 35,00 pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szafacc Napisano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2005 > wymieniałem jakiś czas temu założyłem gates power grip-a i rolkę skf > ( u mnie pompy się nie wymienia) i po 6 tys padła rolka > napinacza ( pech !??) ale jeżeli chodzi o pasek to polecam > fabryczny ( koszt 90,16 pln) jest to pasek wzmacniany ( rąbowe > zęby) i kierunkowy dużo solidniej wykonany niż gates nie wiem > jak conti lub bosch bo nie można ich obejżeć w sklepie ( bo są > zaklejone w pudle i żaden sprzedawca nie chciał ich pokazać) > jest wrażenie ,że pasek oryginalny gwarantuje przebieg do tych > 120 tkm ------- różnica w kosztach to gates- 57,00 pln a > oryginał 90,16 pln rolka ok 35,00 pln Ja wlasnie zalozylem pasek bosha wygladal na solidny ale czas pokaze czy wytrzyma tyle co oryginal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jac_now Napisano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2005 > Witam > Czeka mnie powoli pierwsza wymiana rozrządu w swoim autku - P2 1,2 > 8V. Nie mogłem znaleźć w archiwum informacji o tym na jakie > koszty muszę się przygotować - tj. czy wymienia się po 120 tys. > km sam pasek, czy może rolki i pompę. Interesuje mnie także > jakiej firmy pasek będzie mi najlepiej służył. > Z góry dziękuję za wszelkie informacje. Ja wymieniłem u prywaciarza za ok. 120zł z częściami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarasW Napisano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2005 Witam w klubie Widze kolega czekał do ostatniej chwili z wymieną Przy takim przebiegu oprócz paska, napinacza, proponuje wymienić pompe wody. Co do kosztów. Pasek coś koło 30 zł, rolka napinacza 50-60 zł, pompa ok 100 zł. Robocizna koło 50 zł. Z firm, to pasek contitech lub gates, rolka podobnież lub SKF. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2005 Pasek wymieniamy nie patrzac na przebieg nie pozniej niz co 5 lat(ASO) Ja wlasnie wymienilem pasek 64zl,rolka37zl wymiana 100zl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.