Skocz do zawartości

AD W600 vs. EMPHASER ECP26X czyli moje boje z car audio


eMILz

Rekomendowane odpowiedzi

Wiec po pewnym czasie przerw w eksperymentach majacych na celu sprawdzic co mi nawala w kickbasie postanowilem wyczerpac mozliwosci i uciec sie do ostatecznosci !!

Wlozylem nowa 16ke. Pamietajac gre u mojego forumowego znajomego w pewnym lanosiku, postanowilem dac szanse

glosniczkom AD W600. I od razu pierwsza mysl, czemu producenci nie moga znormalizowac zlacz glosnikowych ?? kazdy robi jak mu sie podoba a my pozniej mamy jazde bo kilka razy trzeba zmieniac zakonczenia przewodow frown.gif

Wiec po wkreceniu tego sprzetu w drzwi i odpaleniu pierwszych kawalkow w moje nogi udezyl iscie szalony suchy i szybki kick ... uobosze ... mowie ale jazda .. ale z kazda chwila sluchania coraz bardziej mi cos przeszkadzalo, basu nizszego nie ma, glosniki pochlaniaja ogromne ilosci mocy, dzwiek jest drazniacy i lewa strona sceny jest jakas martwa, no ale nic ... mowie moze sa nie rozegrane, moze troche za malo mocy ze wzmacniacza (glosniczki maja 150RMS) nie mam pojecia a z kazdym utworem zwieksza sie moja frustracja. Po pewnym czasie zaczynam sie zastanawiac czy oby nie pokielbasilem faz ... ale jestem w 100% pewny ze nie ... odpalam slawne "my voice is in phase now" no i zonk ... okazuje sie ze system trojdrozny jest pod tym wzgledem dosc "tajnym agentem" i maskuje takie rzeczy dosc sprytnie ale ta sciezka pomaga to wychwycic ... otoz podstwawa basowa glosu w wersji out of phase jest na srodku. Kilka szybkich ruchow kluczem imbusowym potem zamiana zlacz i ...

i jest to czego sie spodziewalem ... szybki kick pozostal bez zmiany ale pojawil sie dol ... i to jaki.

Pasca track 8 ... puk puk puk ... rytm sam wprawia w ruch nogawki a stopa bez naszej pomocy zaczyna grac melodie a potem track 32 struny basu uderzaja jakby ktos deska do krojenia klepal mnie po piszczelach. Nastepna jest plytka Marantz-a track 15 i 16 ... czuje sie jakbym lezal obok tych bebnow ... rewelacja. Po drodze byo jeszcze Safri Duo - Everything tempo nie pozwala mi prawie oddychac, nie daje odpoczac, jakbym to ja byl instrumentem.

Teraz kilka spostrzerzen .... ewidentnie W600 rozlozylo moje emphasery na lopatki w kategorii czystosci i szybkosci, jednak musze przyznac ze emphasery dzielnie sie trzymaja w kategorii basu glebszego i ostatecznie bede mogl powiedziec kto jest lepszy dopiero za tydzien kiedy znowu w drzwiach wyladuja wiekowe juz emphasery. Ciekawa rzecza jest to ze stare glosniki wprawialy w ruch lusterka zewnetrzne bardziej niz wewnetrzne a W600 robi dokladnie na odwrot ...

Dla czytajacych mam kolejna rade .. prosta ale jakze skuteczna ... nie ma pewniakow w caraudio ...

Bylem pewny ze fazy podlaczylem dobrze ... zonk - grinser006.gif

Bylem pewny ze wina za brud basu sredniego jest tapicerka ... zonk - grinser006.gif

Bylem pewny ze w tych drzwiach bez poprawienia wygluszenia nic nie zagra lepiej ... zonk - grinser006.gif

wiec sluchac sluchac i jeszcze raz sluchac ...

aha i jeszcze jedno ... niestety pasywny podzial nie jest uniwersalny i aby system przyjemnoscia grania dorownal konfiguracji na starych glosniczkach nalezaloby przerobic zwrotnice ... Tutaj zwyciezca jest system aktywnego podzialu ... oczywiscie jesli ktos lubi experymenty.

A o to fotka mojego nowego pomyslu na lepsze granie w moim aucie.

274796688-img71027rd.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> He He ... dobre pytanie .. kupic to raczej narazie nie kupie a na

> zawody jesli przyjade to raczej pogadac i posluchac anizeli

> startowac ale trafna uwaga

ale nie moge zrozumieć dlaczego takie osoby jak Ty i Tobie podobne nie chca startować, masz bardzo fajnie grające autko i nie widze nic na drodze, żeby wystartować - tam nie biją wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale nie moge zrozumieć dlaczego takie osoby jak Ty i Tobie podobne

> nie chca startować, masz bardzo fajnie grające autko i nie widze

> nic na drodze, żeby wystartować - tam nie biją

ja mam za daleko angryfire.gif, pozatym cos mi sie cały czas pier..... , nie działa jak trzeba poprostu zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja mam za daleko , pozatym cos mi sie cały czas pier..... , nie

> działa jak trzeba poprostu

Łukaszku nie ma nic do Ciebie tylko nakęcam naszego kolege wink.gif

PS. looknij na stronke http://caraudio.automaniak.com/ i zobacz w wynikach Rookie z Piły jak naszemu koledze z CM - Hustla - CC ładnie zagrało po szybkiej regulacji zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Łukaszku nie ma nic do Ciebie tylko nakęcam naszego kolege

> PS. looknij na stronke http://caraudio.automaniak.com/ i zobacz w

> wynikach Rookie z Piły jak naszemu koledze z CM - Hustla - CC

> ładnie zagrało po szybkiej regulacji

tak, widziałem ok.gif gdyby tylko coponiektorzy nie zawyżali poziomu to moze wiecej bylo by chetnych na rookie, ja osobiscie liczylem ze "oni" nie przyjadą na Piłe, coż... myliłem sie smirk.gif

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No narazie chociazby dlatego ze skoro Tobie wyrwal ktos wzmacniacz to moja zwrotnica pofrunelaby na drugi koniec placu :D

a tak na serio to uwazam ze jeszcze nie pora ... a pozatym ciezko mi znalesc czas zeby gdzies podjechac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No narazie chociazby dlatego ze skoro Tobie wyrwal ktos wzmacniacz to

> moja zwrotnica pofrunelaby na drugi koniec placu :D

> a tak na serio to uwazam ze jeszcze nie pora ... a pozatym ciezko mi

> znalesc czas zeby gdzies podjechac

hehe nwyrwał bo nie był przykręcony jak należy - brak czasu zlosnik.gif

mam nadzieje, że w Rzezowie bedzie juz wsio ok ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hehe nwyrwał bo nie był przykręcony jak należy - brak czasu

> mam nadzieje, że w Rzezowie bedzie juz wsio ok

znaczy sie jak rozumiem bedzie Cie mozna wypatrzec gdzieś tam w tłumie w najbliższą sobotę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak, widziałem gdyby tylko coponiektorzy nie zawyżali poziomu to

> moze wiecej bylo by chetnych na rookie, ja osobiscie liczylem ze

> "oni" nie przyjadą na Piłe, coż... myliłem sie

> pzdr.

Czyli rozumiem ze wolałbys gdyby poziom w tej konkurencji byl i pozostał niski. Powiedz czemu miało by to słuzyc ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli rozumiem ze wolałbys gdyby poziom w tej konkurencji byl i

> pozostał niski. Powiedz czemu miało by to słuzyc ?

wypałnij profil, a pogadamy smirk.gif chciałbym wiedziec z kim rozmawiam cfaniaczek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wypałnij profil, a pogadamy chciałbym wiedziec z kim rozmawiam

Wolałemm go nie wypelniac niz zrobic to tak jak TY.

W czym moj profil jest niezbedny do odpowiedzi na tak postawione pytanie ?

Sprawa nie dotyczy mojej oceny czyjegos auta aby moje personalia stanowiły o tym czy ta ocena jest miarodajna lub czy mam prawo (obojetnie jak rozumiane) do stawiania takiej czy innej opinii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wolałemm go nie wypelniac niz zrobic to tak jak TY.

moj profil, moja sprawa smirk.gif

> W czym moj profil jest niezbedny do odpowiedzi na tak postawione

> pytanie ?

pytanie nie ma tu nic do rzeczy, są jakies reguły ktorych wszyscy przestrzegamy, czyli profil wypełniony w minimalnym stopniu, az dziwie sie ze masz tyle postów i nikt nie zwrocił Ci na to uwagi

wracając do tematu, mialem na mysli to ze klasa sprzetu i jakość jego montarzu w autach zajmujących czołowe miejsca kategorii rookie przewyzsza montarze z innych, wyższych klas oslabiony.gif Jest to dla mnie wręcz żenujące ze firmy instalujące na codzień sprzet car audio i zawodnicy z poprzednich lat mający rok przerwy, startują w tej kategorii (owszem maja do tego prawo) i chwalą sie wynikami, jakby nie wiem co osiągneli. Uważam to za WIELKIE tchórzostwo z ich strony, bo od dawna wiadomo ze "najłatwiej jest bić słabszego.... ", Powiedz czy jest sens trwać takiej sytuacji? Izoluje sie nowych zawodników, tworząc "elite", ktora miedzy sobą rozdaje puchary ? Nie zdziwiłbym sie gdyby PASCA w niedługim czasie nie byla jedyną formacją w Polsce, ktora organizuje zawody car audio mad.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> moj profil, moja sprawa

> pytanie nie ma tu nic do rzeczy, są jakies reguły ktorych wszyscy

> przestrzegamy, czyli profil wypełniony w minimalnym stopniu, az

> dziwie sie ze masz tyle postów i nikt nie zwrocił Ci na to uwagi

> wracając do tematu, mialem na mysli to ze klasa sprzetu i jakość jego

> montarzu w autach zajmujących czołowe miejsca kategorii rookie

> przewyzsza montarze z innych, wyższych klas Jest to dla mnie

> wręcz żenujące ze firmy instalujące na codzień sprzet car audio

> i zawodnicy z poprzednich lat mający rok przerwy, startują w tej

> kategorii (owszem maja do tego prawo) i chwalą sie wynikami,

> jakby nie wiem co osiągneli. Uważam to za WIELKIE tchórzostwo z

> ich strony, bo od dawna wiadomo ze "najłatwiej jest bić

> słabszego.... ", Powiedz czy jest sens trwać takiej sytuacji?

> Izoluje sie nowych zawodników, tworząc "elite", ktora miedzy

> sobą rozdaje puchary ? Nie zdziwiłbym sie gdyby PASCA w

> niedługim czasie nie byla jedyną formacją w Polsce, ktora

> organizuje zawody car audio

Nie potrafie odpowiedziec na wszystkie postawione kwestie ale na kilka z cala pewnoscia. Kategoria Rookie jest tworzona z mysla o zawodnikach ktorzy stawiają pierwsze kroki na zawodach CA, to fakt. Poniewaz nie napisales kogo dotyczą zarzuty to zajme sie pierwszym z brzegu . O tym jaki sprzet moze byc instalowany decyduje regulamin taki sam dla wszystkich, slowem nic nie stoi na przeszkodzie abyś i Ty taki zainstalowal.

To ze poziom konkurencji w tej wlasnie klasy osiągnąl taki poziom to wynik RYWALIZACJI a nie jej braku . Mozna zapytac dlaczego w innych kategoriach ten poziom nie jest tak wysoki skoro jest możliwy w Rookie.

Zawodnik ktory zdobywa najwyzsza lokaty w tej kategorii jest osoba ktora nigdy nie miala stycznosci z zawodami i jest osoba nowa dla tego swiatka. Ale jest dla niej oczywistym ze aby osiągac jakies sukcesy czynnikiem niezbednym jest systematyczna praca nad autem. Jest on uczestnikiem wszystkich ogranizowanych eleminacji, zatem system zostal poddany wielokrotnej ocenie .Dotyczy to zarowno dzwięku jak i instalacji, w zawodach krajowych jak tez poza jego granicami. Miedzy innymi dlatego to auto zdobywa czolowe miejsce. Dlaczego taki sprzet ?, ta odpowiedz tez nie bedzie trudna dla osoby ktora widzi temat szerzej niz jedynie z wlasnej perspektywy. Naturalnym zwienczeniem każdego sezonu CA jest nie tylko final krajowy ale także Mistrzostwa Europy. Aby miec szanse w imprezie tej rangi trzeba sięgac po środki jakimi inni dysponuja i instalacje na zbliżonym ( perfekcyjnym) poziomie.

I teraz pytanie do Ciebie, czy w swietle powyzszych uczyniles wszystko aby osiągac czołowe miejsca w tej rywalizacji. Ile czasu poswięciłes na doskonalenie systemu, w ile eliminacjach brales udzial , na jakim poziomie jest Twoje instalacja ?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie potrafie odpowiedziec na wszystkie postawione kwestie ale na

> kilka z cala pewnoscia. Kategoria Rookie jest tworzona z mysla

> o zawodnikach ktorzy stawiają pierwsze kroki na zawodach CA, to

> fakt. Poniewaz nie napisales kogo dotyczą zarzuty to zajme sie

> pierwszym z brzegu . O tym jaki sprzet moze byc instalowany

> decyduje regulamin taki sam dla wszystkich, slowem nic nie stoi

> na przeszkodzie abyś i Ty taki zainstalowal.

> To ze poziom konkurencji w tej wlasnie klasy osiągnąl taki poziom to

> wynik RYWALIZACJI a nie jej braku . Mozna zapytac dlaczego w

> innych kategoriach ten poziom nie jest tak wysoki skoro jest

> możliwy w Rookie.

> Zawodnik ktory zdobywa najwyzsza lokaty w tej kategorii jest osoba

> ktora nigdy nie miala stycznosci z zawodami i jest osoba nowa

> dla tego swiatka. Ale jest dla niej oczywistym ze aby osiągac

> jakies sukcesy czynnikiem niezbednym jest systematyczna praca

> nad autem. Jest on uczestnikiem wszystkich ogranizowanych

> eleminacji, zatem system zostal poddany wielokrotnej ocenie

> .Dotyczy to zarowno dzwięku jak i instalacji, w zawodach

> krajowych jak tez poza jego granicami. Miedzy innymi dlatego to

> auto zdobywa czolowe miejsce. Dlaczego taki sprzet ?, ta

> odpowiedz tez nie bedzie trudna dla osoby ktora widzi temat

> szerzej niz jedynie z wlasnej perspektywy. Naturalnym

> zwienczeniem każdego sezonu CA jest nie tylko final krajowy ale

> także Mistrzostwa Europy. Aby miec szanse w imprezie tej rangi

> trzeba sięgac po środki jakimi inni dysponuja i instalacje na

> zbliżonym ( perfekcyjnym) poziomie.

nie bede ukrywał ze dopiero teraz doczytałem ze rookie to takze kategoria rangi europejskiej i ze jest rownież rozgrywana na mistrzostwach europy blush.gif jednakze nadal uważam ze jest ona w polsce źle zorganizowana, czego powodem jest to ze niektorzy albo decydują sie na wyzsze kategorie w klasach sound off albo rezygnują zupełnie z wziecia udziału w zawodach frown.gif

> I teraz pytanie do Ciebie, czy w swietle powyzszych uczyniles

> wszystko aby osiągac czołowe miejsca w tej rywalizacji.

>Ile

> czasu poswięciłes na doskonalenie systemu,

tyle na ile mogłem sobie pozwolic, w pewnym sensie jest to tylko moje hobby

>w ile eliminacjach

> brales udzial ,

w zadnych, gdyż uważam ze moja instalacja nie jest jeszcze skończona smirk.gif

> na jakim poziomie jest Twoje instalacja ?.

wg. podziału Emma w klasie rookie raczej został bym zakwalifikowany do drugiej kategorii swiety.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie bede ukrywał ze dopiero teraz doczytałem ze rookie to takze

> kategoria rangi europejskiej i ze jest rownież rozgrywana na

> mistrzostwach europy jednakze nadal uważam ze jest ona w polsce

> źle zorganizowana, czego powodem jest to ze niektorzy albo

> decydują sie na wyzsze kategorie w klasach sound off albo

> rezygnują zupełnie z wziecia udziału w zawodach

Napisalem wczesniej ze ta kategoria jest wbrew pozorom najbardziej ograniczona. Dotyczy to zarowno uczestnictwa jak i mozliwosci stosowania pewnych rozwiazań czy zastosowanego sprzetu. Inne kategorie pozostawiaja w tej mierze znacznie wieksze pole manewru , dlatego nie rozumiem czemu w innych kategoriach ma byc łatwiej , poza frekfencja oczywiscie.

> tyle na ile mogłem sobie pozwolic, w pewnym sensie jest to tylko moje

> hobby

To rozumiem ,ale dlaczego masz postawe roszczeniowa w stosunku do osób ktore zrobiły i robia znacznie więcej?

Czy naprawde wolalbys aby o sukcesie ( wysokiej pozycji )decydowala czyjas absencja a nie faktyczny poziom jaki pojazd reprezentuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robi sie może mały OT, ale temat dość ciekawy.....

> wracając do tematu, mialem na mysli to ze klasa sprzetu i jakość jego

> montarzu w autach zajmujących czołowe miejsca kategorii rookie

> przewyzsza montarze z innych, wyższych klas

Tak się składa, że akurat w klasie rookie ocena instalacji odbywa się na poziomie podstawowym i w zasadzie większość startujących aut nie powinna mieć problemów z uzyskaniem maksymalnej liczby punktów. Nawet dużo skromniejsze instalacje właśnie w TEJ kategorii mogą toczyć równorzędną walkę z dwoma czołowymi samochodami. Z racji że w tym sezonie już dwa razy oceniałem instalację w tej kategorii mogę powiedzieć, że większość startujących zawodników po poświęceniu czasami nawet tylko godziny czasu mogłoby także uzyskać 50 pkt. Osobną sprawą jest fakt, że jedynie te dwa auta nie miały urwanych punktów za okablowanie, jednak po części jest to wynikiem regularnego uczestnictwa w eliminacjach. Pozostałe samochody w których istniały niedociągnięcia w tej kwestii z pewnością na następnych zawodach ( o ile poprawią te szczegóły) także otrzymają maksymalną liczbę punktów.

Więc Twój argument, że auta te "zabijają" pozostałych uczestników instalacją jak widzisz nie ma większego poparcia.

O faktycznym podziale miejsc decyduje w tej kategorii ocena dźwięku.

> Jest to dla mnie

> wręcz żenujące ze firmy instalujące na codzień sprzet car audio

> i zawodnicy z poprzednich lat mający rok przerwy, startują w tej

> kategorii (owszem maja do tego prawo) i chwalą sie wynikami,

> jakby nie wiem co osiągneli.

Z tego co wiem, to dla obu czołowych obecnie zawodników w klasie Rookie jest to pierwszy sezon i nigdy wcześniej nie brali oni udziału w zawodach CA.

> Uważam to za WIELKIE tchórzostwo z

> ich strony, bo od dawna wiadomo ze "najłatwiej jest bić

> słabszego.... ",

Nie powinieneś mówić tu o tchórzostwie, gdyż akurat start w klasie rookie w chwili obecnej jest naprawdę wyzwaniem. To w zasadzie jest w tej chwili jedyna klasa, gdzie naprawdę toczy się rywalizacja - ci chłopcy ze sobą rywalizują, przed każdymi zawodami myślą co by tu jeszcze zrobić żeby było lepiej, żeby nie dać się dogonić, żeby uciec jeszcze dalej. Widzę to nawet po samochodzie który ich cały czas goni - a mianowicie po astrze, która naprawdę bardzo mocno odstaje od nich wartością zainstalowanego sprzętu a mimo to nie odpuszcza, ciągle coś poprawia. I powiem Ci, że z pewnością Marcin w Astrze nie osiągnąłby takich efektów dźwiękowych jakie są w tej chwili, gdyby nie było tak wysokiego poziomu tej kategorii....

> Powiedz czy jest sens trwać takiej sytuacji?

> Izoluje sie nowych zawodników, tworząc "elite", ktora miedzy

> sobą rozdaje puchary ?

Jak napisałem wcześniej - nkt nikogo nie izoluje - trzeba tylko mieć w sobie żyłkę do współzawodnictwa i traktować kolejne eliminacje jako możliwość sprawdzenia siebie, swojego systemu. Gdybym dziś zaczynał starty to uwierz mi, że dużo większą frajdę sprawiałoby mi startowanie w klasie rookie i wyrywanie pucharów za trzecie miejsce, niż jak to ma miejsce obecnie że z każdych zawodów przywożę garnek za pierwsze miejsce bo nikt inny nie przyjechał...:(

I widzę że na chwilę obecną zawody coraz mniej mi dają i to właśnie z uwagi na brak konkurencji. Jak widzę jakie postępy można robić wtedy gdy ma się z kim walczyć to naprawdę brakuje mi tej waliki - i to bardzo...Czasami to nawet mi się auta nie chce umyć....

> Nie zdziwiłbym sie gdyby PASCA w

> niedługim czasie nie byla jedyną formacją w Polsce, ktora

> organizuje zawody car audio

tylko kto na te zawody przyjedzie.....Jak na obecne zawody nie ma kto przyjeżdżać, to kto przyjedzie na dodatkowo organizowane. Zawody powinny wyglądać jak współzawodnictwo a nie jak zgłaszanie się po nagrody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To rozumiem ,ale dlaczego masz postawe roszczeniowa w stosunku do

> osób ktore zrobiły i robia znacznie więcej?

Dlatego ze klasa tych systemów i ich wykonanie powoduje niechęć do rywalizacji u innych wyraźnie słabszych zawodników, to co z pozoru ma być zabawą jest nierówną walką, w ktorej od samego poczatku wiem ze jestem skazany na porażke.

> Czy naprawde wolalbys aby o sukcesie ( wysokiej pozycji )decydowala

> czyjas absencja a nie faktyczny poziom jaki pojazd reprezentuje.

na dzień dzisiejszy tak własnie mi sie wydaje, ze wysoka lokata jest wyłacznie osiągalna wowczas gdy nie pojawią sie liderzy w tej klasie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dlatego ze klasa tych systemów i ich wykonanie powoduje niechęć do

> rywalizacji u innych wyraźnie słabszych zawodników, to co z

> pozoru ma być zabawą jest nierówną walką, w ktorej od samego

> poczatku wiem ze jestem skazany na porażke.

Całe szczęście że nie myślą tak Ci, którzy mimo wszystko stają do walki w tej klasie...Dzięi temu ich systemy naprawdę się rozwijają.

> na dzień dzisiejszy tak własnie mi sie wydaje, ze wysoka lokata jest

> wyłacznie osiągalna wowczas gdy nie pojawią sie liderzy w tej

> klasie

Jeżeli naprawdę zawody są dla Ciebie tylko i wyłącznie okazją do zdobywania pucharów i tylko wtedy jesteś w stanie coś z tych zawodów wyciągnąć to zapraszam Cię do klasy PRO 600.... Tam nie startuje nikt - przyjedź....bedziesz mistrzem....bedziesz zadowolony....i nie bedziesz musial nic dłubać bo konkurencji i tak nie masz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.