Pirat7993 Napisano 2 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2007 Witam , jakie ma byc cisnienie na cylindrach po odprezeniu głowicy pod turbine? celujac tak w 120koni.Czy moze od czegos innego to wszystko zalezy , prosze o informacje hmm i co moze sie stac majac zle odprezony motor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 2 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2007 > Witam , jakie ma byc cisnienie na cylindrach po odprezeniu głowicy > pod turbine? celujac tak w 120koni.Czy moze od czegos innego to > wszystko zalezy , prosze o informacje hmm i co moze sie stac > majac zle odprezony motor Zle odprezyc to nie mozna. Mozna najwyzej za duzo dmuchnac i wtedy moze byc efektowne booom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 2 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2007 > Zle odprezyc to nie mozna. Mozna najwyzej za duzo dmuchnac i wtedy > moze byc efektowne booom hmm Piratek lubi booom nie no zartuje w aucie boom jest niedopusczalne hmm no wiec tak jak sie za mało to chyba wtedy jest niemiło a za duzo jak sie odprezy to auto nie pojedzie zle mysle ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 2 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2007 > hmm Piratek lubi booom > nie no zartuje w aucie boom jest niedopusczalne hmm no wiec tak jak > sie za mało to chyba wtedy jest niemiło a za duzo jak sie > odprezy to auto nie pojedzie zle mysle ?? nie znam sie na T - ale to chyba zalezy od cisnienia ile chcesz ładowac , jaka pojemnosc autka? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dejw Napisano 2 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2007 > Witam , jakie ma byc cisnienie na cylindrach po odprezeniu głowicy > pod turbine? celujac tak w 120koni.Czy moze od czegos innego to > wszystko zalezy , prosze o informacje hmm i co moze sie stac > majac zle odprezony motor W jaki sposob chcesz odprezyc ta glowice? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 2 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2007 > W jaki sposob chcesz odprezyc ta glowice? np. komorami spalania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dejw Napisano 2 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2007 > np. komorami spalania TYle to ja wiem, ale nie wiem, czy autor topicu ma pojecie jak odpreza sie silnik pod turbo, stad moje pytanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 2 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2007 > TYle to ja wiem, ale nie wiem, czy autor topicu ma pojecie jak > odpreza sie silnik pod turbo, stad moje pytanie. najprawdopodobniej uszczelką pod glowice bo tłoczków raczej niebende frezował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 > Zle odprezyc to nie mozna. Mozna najwyzej za duzo dmuchnac i wtedy > moze byc efektowne booom Można źle odprężyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 > Zle odprezyc to nie mozna. Mozna najwyzej za duzo dmuchnac i wtedy > moze byc efektowne booom i tu sie mylisz... można to źle zrobić i mieć problemy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 > hmm Piratek lubi booom > nie no zartuje w aucie boom jest niedopusczalne hmm no wiec tak jak > sie za mało to chyba wtedy jest niemiło a za duzo jak sie > odprezy to auto nie pojedzie zle mysle ?? źle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dejw Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 > najprawdopodobniej uszczelką pod glowice bo tłoczków raczej niebende > frezował TLoki to bys musial frezowac, jesli zakladalbys turbo do 16V. 8V jest silnikiem bezkolizyjnym i tu jest jego najwieksza zaleta. Tloki to moglbys zalozyc w celu zwiekszenia stopnia sprezania. Napisz moze do jakiego silnika chcesz ta instalacje, to bedzie latwiej bardziej doswiadczonym podpowiedziec Ci szczegoly. Duzo zalezy tez jaka turbine chcesz tam wlozyc. Aha, zeby bylo jasne - piszac bardziej doswiadczonym nie mialem na mysli siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 3 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 hmm motor to 1.1 z gora od 1.2 8v oczywiscie a turbine to juz tam co dopadne ale podejzewam ze bendzie to K03 lub k04 bo jezdzi tego sporo i to w najpolularniejszych autach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 > TLoki to bys musial frezowac, jesli zakladalbys turbo do 16V. 8V jest > silnikiem bezkolizyjnym i tu jest jego najwieksza zaleta. Tloki > to moglbys zalozyc w celu zwiekszenia stopnia sprezania. po co zwiększać stopień sprężania do odprężania? > Napisz moze do jakiego silnika chcesz ta instalacje, to bedzie > latwiej bardziej doswiadczonym podpowiedziec Ci szczegoly. Duzo > zalezy tez jaka turbine chcesz tam wlozyc. > Aha, zeby bylo jasne - piszac bardziej doswiadczonym nie mialem na > mysli siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dejw Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 > po co zwiększać stopień sprężania do odprężania? Tfu, przejezyczylem sie oczywiscie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.