Skocz do zawartości

Dla uściślenia proszę o rady.


Murcialago

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam Lanosa 1.5 DOHC 16V. Założona instalacja Gazowa w roku 2002.

W składzie instalacji:

Reduktor 38655B - Lovato

Zawór - Lovato

Zbiornik - Stako

Zawór tankowania - Tomasetto

Układ elektorniczny - Autronic AL700

Przebieg samochodu 103kkm, wedle książki serwisowej ostatnia wymiana świec i przewodów WN była przy 90kkm.

Problem polega na tym że ma zbyt niskie obroty pracując na LPG.

Po przełaczeniu na gaz obroty spadaja do około 400/500 na min. Często zdarza się tez że samochód po przełączeniu gaśnie.

regulacja gazu była dokonywana 2 tygodnie temu. Po regulacji jeździł znakomicie ale problem powrócił. Gazownik stwierdził że nalezy wymienic świece i przewody. Dla mnie jednak logicznie mysląc to wymiana była by konieczna gdyby problem występował również na benzynie, a na benzynie pracuje bez problemów.

Drugim objawem są niepokojące strzały z okolicy Fitra powietrza.

Gdy samochód stoi na wolnych obrotach, nawet gdy jakims cudem wzrosną do rządanych 800/900 , kiedy chce ruszyć szybciej to przy nagłym dodaniu gazu samochód sie dławi i strzela. Nadmienię że wcześniej problem nie występował.

No i co ja mam teraz koledzy robic?? nie chcę sie dac naciagnąć na wymianę układu zapłonowego i rozczarowac sie gdy mimo wszystko problem nie ustąpi. niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Drugim objawem są niepokojące strzały z okolicy Fitra powietrza.

To może wskazywać na świece do wymiany...czasem trzeba też wymienić kabelki WN...regulacja po tych wymianach też wskazana...mimo wszystko zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Mam Lanosa 1.5 DOHC 16V. Założona instalacja Gazowa w roku 2002.

> W składzie instalacji:

> Reduktor 38655B - Lovato

> Zawór - Lovato

> Zbiornik - Stako

> Zawór tankowania - Tomasetto

> Układ elektorniczny - Autronic AL700

> Przebieg samochodu 103kkm, wedle książki serwisowej ostatnia wymiana

> świec i przewodów WN była przy 90kkm.

> Problem polega na tym że ma zbyt niskie obroty pracując na LPG.

> Po przełaczeniu na gaz obroty spadaja do około 400/500 na min. Często

> zdarza się tez że samochód po przełączeniu gaśnie.

> regulacja gazu była dokonywana 2 tygodnie temu. Po regulacji jeździł

> znakomicie ale problem powrócił. Gazownik stwierdził że nalezy

> wymienic świece i przewody. Dla mnie jednak logicznie mysląc to

> wymiana była by konieczna gdyby problem występował również na

> benzynie, a na benzynie pracuje bez problemów.

> Drugim objawem są niepokojące strzały z okolicy Fitra powietrza.

> Gdy samochód stoi na wolnych obrotach, nawet gdy jakims cudem wzrosną

> do rządanych 800/900 , kiedy chce ruszyć szybciej to przy nagłym

> dodaniu gazu samochód sie dławi i strzela. Nadmienię że

> wcześniej problem nie występował.

> No i co ja mam teraz koledzy robic?? nie chcę sie dac naciagnąć na

> wymianę układu zapłonowego i rozczarowac sie gdy mimo wszystko

> problem nie ustąpi.

gaz jest szczególnie wrażlliwy na kiepskie świece i przewody, lepiej wymienić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytając wasze porady poszedłem tropem świec i przewodów.

Chcąc miec pewność zrobiłem mały test.

Przeczyściłem styki na przewodach, cewce itd. W efekcie okazało sie że po takiej operacji praca silnika sie nieco poprawiła. Dzis pracował stabilniej i ani razu nie strzelił. Zatem wymiana świec i kabli.

Dziękuje koledzy za rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.