Murcialago Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 Witam Mam Lanosa 1.5 DOHC 16V. Założona instalacja Gazowa w roku 2002. W składzie instalacji: Reduktor 38655B - Lovato Zawór - Lovato Zbiornik - Stako Zawór tankowania - Tomasetto Układ elektorniczny - Autronic AL700 Przebieg samochodu 103kkm, wedle książki serwisowej ostatnia wymiana świec i przewodów WN była przy 90kkm. Problem polega na tym że ma zbyt niskie obroty pracując na LPG. Po przełaczeniu na gaz obroty spadaja do około 400/500 na min. Często zdarza się tez że samochód po przełączeniu gaśnie. regulacja gazu była dokonywana 2 tygodnie temu. Po regulacji jeździł znakomicie ale problem powrócił. Gazownik stwierdził że nalezy wymienic świece i przewody. Dla mnie jednak logicznie mysląc to wymiana była by konieczna gdyby problem występował również na benzynie, a na benzynie pracuje bez problemów. Drugim objawem są niepokojące strzały z okolicy Fitra powietrza. Gdy samochód stoi na wolnych obrotach, nawet gdy jakims cudem wzrosną do rządanych 800/900 , kiedy chce ruszyć szybciej to przy nagłym dodaniu gazu samochód sie dławi i strzela. Nadmienię że wcześniej problem nie występował. No i co ja mam teraz koledzy robic?? nie chcę sie dac naciagnąć na wymianę układu zapłonowego i rozczarowac sie gdy mimo wszystko problem nie ustąpi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KeyaR Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 > Drugim objawem są niepokojące strzały z okolicy Fitra powietrza. To może wskazywać na świece do wymiany...czasem trzeba też wymienić kabelki WN...regulacja po tych wymianach też wskazana...mimo wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab11 Napisano 3 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2007 > Witam > Mam Lanosa 1.5 DOHC 16V. Założona instalacja Gazowa w roku 2002. > W składzie instalacji: > Reduktor 38655B - Lovato > Zawór - Lovato > Zbiornik - Stako > Zawór tankowania - Tomasetto > Układ elektorniczny - Autronic AL700 > Przebieg samochodu 103kkm, wedle książki serwisowej ostatnia wymiana > świec i przewodów WN była przy 90kkm. > Problem polega na tym że ma zbyt niskie obroty pracując na LPG. > Po przełaczeniu na gaz obroty spadaja do około 400/500 na min. Często > zdarza się tez że samochód po przełączeniu gaśnie. > regulacja gazu była dokonywana 2 tygodnie temu. Po regulacji jeździł > znakomicie ale problem powrócił. Gazownik stwierdził że nalezy > wymienic świece i przewody. Dla mnie jednak logicznie mysląc to > wymiana była by konieczna gdyby problem występował również na > benzynie, a na benzynie pracuje bez problemów. > Drugim objawem są niepokojące strzały z okolicy Fitra powietrza. > Gdy samochód stoi na wolnych obrotach, nawet gdy jakims cudem wzrosną > do rządanych 800/900 , kiedy chce ruszyć szybciej to przy nagłym > dodaniu gazu samochód sie dławi i strzela. Nadmienię że > wcześniej problem nie występował. > No i co ja mam teraz koledzy robic?? nie chcę sie dac naciagnąć na > wymianę układu zapłonowego i rozczarowac sie gdy mimo wszystko > problem nie ustąpi. gaz jest szczególnie wrażlliwy na kiepskie świece i przewody, lepiej wymienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariofrytka Napisano 4 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2007 Ja bym zaczął od wymiany świec i przewodów WN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Murcialago Napisano 4 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2007 Czytając wasze porady poszedłem tropem świec i przewodów. Chcąc miec pewność zrobiłem mały test. Przeczyściłem styki na przewodach, cewce itd. W efekcie okazało sie że po takiej operacji praca silnika sie nieco poprawiła. Dzis pracował stabilniej i ani razu nie strzelił. Zatem wymiana świec i kabli. Dziękuje koledzy za rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.