sebus80 Napisano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2007 Witam Od pewnego czasu zauważyłem że do obudowie filtra powietrza wyrzuca znaczne ilości oleju. Co można z tym zrobić, jakie koszty ewentualnej naprawy. silnik pojemności 1,2 mpi 75 KM Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZCZURS Napisano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2007 > Witam > Od pewnego czasu zauważyłem że do obudowie filtra powietrza wyrzuca > znaczne ilości oleju. Co można z tym zrobić, jakie koszty > ewentualnej naprawy. > silnik pojemności 1,2 mpi 75 KM > Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam Proponuję zacząć od czyszczenia odmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szastan Napisano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2007 > Witam > Od pewnego czasu zauważyłem że do obudowie filtra powietrza wyrzuca > znaczne ilości oleju. Co można z tym zrobić, jakie koszty > ewentualnej naprawy. > silnik pojemności 1,2 mpi 75 KM > Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam a jeśli nie pomoże czyszczenie to oznacza przedmuchy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebus80 Napisano 1 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2007 a jak zlikwidować przedmuchy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szastan Napisano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2007 > a jak zlikwidować przedmuchy? tzw "kapitalka" czyli remont silnika pierścienie uszczelniające mogły powiedzieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebus80 Napisano 1 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2007 ile może kosztować "kapitalka" ? tak orientacyjnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szastan Napisano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2007 > ile może kosztować "kapitalka" ? tak orientacyjnie mogę ci powiedzieć ile kosztuje kapitalny remont silnika w przypadku mojej wersji: od ok 2-3 tys PLN w górę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
imper Napisano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2007 > ile może kosztować "kapitalka" ? tak orientacyjnie To zależy... Ale najczęściej bardziej się opłaca wymiana całego silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamm_mk1 Napisano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2007 > Witam > Od pewnego czasu zauważyłem że do obudowie filtra powietrza wyrzuca > znaczne ilości oleju. Co można z tym zrobić, jakie koszty > ewentualnej naprawy. > silnik pojemności 1,2 mpi 75 KM > Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam Wszystko zależy ile Ci tego oleju wyrzuca na filtr jeżeli tylko guma od filtra jest troszeczkę zaplamiona to nie masz się co martwić. Gorzej jeżeli już sam filtr jest mokry od oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2007 > Witam > Od pewnego czasu zauważyłem że do obudowie filtra powietrza wyrzuca > znaczne ilości oleju. Co można z tym zrobić, jakie koszty > ewentualnej naprawy. > silnik pojemności 1,2 mpi 75 KM > Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam jezeli przebieg w okolicach 100kkm i glowka nigdy nie zdejmowana a olej to semi lub mineral, to jedna z mozliwosci sa uszczelniacze zaworowe (groszowe sprawy za uszczelniacze robocizna juz wiecej wyniesie sa magicy ktorzy wymieniaja owe bez zdejmowania glowki) lub zasyfiona przepustnica wraz z odma olejem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jmark Napisano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2007 Witam, gdzie znajduje się wspomniana odma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2007 > Witam, > gdzie znajduje się wspomniana odma. stojac przodem do auta po lewej stronie kolo korka wlewu oleju jest taki krociec - charakterystyczny i na to jest gumowy przewod zalozony ktory powinien isc do puszki powietrza - to jest wlasnie odma w wersji 8v. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebus80 Napisano 2 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2007 > jezeli przebieg w okolicach 100kkm i glowka nigdy nie zdejmowana a > olej to semi lub mineral, to jedna z mozliwosci sa uszczelniacze > zaworowe (groszowe sprawy za uszczelniacze robocizna juz wiecej > wyniesie sa magicy ktorzy wymieniaja owe bez zdejmowania glowki) > lub zasyfiona przepustnica wraz z odma olejem. Właśnie podejrzewam że poprzedni właściciel nie zdejmował jeszcze głowicy a mam przebieg 117000 km i to może być to. Dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fafa Napisano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2007 > ile może kosztować "kapitalka" ? tak orientacyjnie od.450-750 pln pierscienie, uszczelki, ewentualnie panewki do kompletu (ale wtedy rozbierasz silnik tez od dolu i dochodzi niebagatelny koszt czesto zjedzonej przez rdze miski), robocizna (w tym planowanie glowice i ustawienie zaworow) dla sprawnego mechanika roboty na jeden dzien, chyba ze planowanie glowicy poza warsztatem do drugi trzeba dolozyc o szczegolach pisalem kilka m-cy temu - wyszczegolnione wszystko z cenami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.