Skocz do zawartości

Olej w obudowie filtra powietrza mk1


sebus80

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od pewnego czasu zauważyłem że do obudowie filtra powietrza wyrzuca znaczne ilości oleju. Co można z tym zrobić, jakie koszty ewentualnej naprawy.

silnik pojemności 1,2 mpi 75 KM

Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Od pewnego czasu zauważyłem że do obudowie filtra powietrza wyrzuca

> znaczne ilości oleju. Co można z tym zrobić, jakie koszty

> ewentualnej naprawy.

> silnik pojemności 1,2 mpi 75 KM

> Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam

Proponuję zacząć od czyszczenia odmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Od pewnego czasu zauważyłem że do obudowie filtra powietrza wyrzuca

> znaczne ilości oleju. Co można z tym zrobić, jakie koszty

> ewentualnej naprawy.

> silnik pojemności 1,2 mpi 75 KM

> Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam

a jeśli nie pomoże czyszczenie to oznacza przedmuchy no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Od pewnego czasu zauważyłem że do obudowie filtra powietrza wyrzuca

> znaczne ilości oleju. Co można z tym zrobić, jakie koszty

> ewentualnej naprawy.

> silnik pojemności 1,2 mpi 75 KM

> Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam

Wszystko zależy ile Ci tego oleju wyrzuca na filtr jeżeli tylko guma od filtra jest troszeczkę zaplamiona to nie masz się co martwić. Gorzej jeżeli już sam filtr jest mokry od oleju oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Od pewnego czasu zauważyłem że do obudowie filtra powietrza wyrzuca

> znaczne ilości oleju. Co można z tym zrobić, jakie koszty

> ewentualnej naprawy.

> silnik pojemności 1,2 mpi 75 KM

> Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam

jezeli przebieg w okolicach 100kkm i glowka nigdy nie zdejmowana a olej to semi lub mineral, to jedna z mozliwosci sa uszczelniacze zaworowe (groszowe sprawy za uszczelniacze robocizna juz wiecej wyniesie sa magicy ktorzy wymieniaja owe bez zdejmowania glowki) lub zasyfiona przepustnica wraz z odma olejem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jezeli przebieg w okolicach 100kkm i glowka nigdy nie zdejmowana a

> olej to semi lub mineral, to jedna z mozliwosci sa uszczelniacze

> zaworowe (groszowe sprawy za uszczelniacze robocizna juz wiecej

> wyniesie sa magicy ktorzy wymieniaja owe bez zdejmowania glowki)

> lub zasyfiona przepustnica wraz z odma olejem.

Właśnie podejrzewam że poprzedni właściciel nie zdejmował jeszcze głowicy a mam przebieg 117000 km i to może być to. Dzięki za pomoc 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ile może kosztować "kapitalka" ? tak orientacyjnie

od.450-750 pln

pierscienie, uszczelki, ewentualnie panewki do kompletu (ale wtedy rozbierasz silnik tez od dolu i dochodzi niebagatelny koszt czesto zjedzonej przez rdze miski), robocizna (w tym planowanie glowice i ustawienie zaworow)

dla sprawnego mechanika roboty na jeden dzien, chyba ze planowanie glowicy poza warsztatem do drugi trzeba dolozyc

o szczegolach pisalem kilka m-cy temu - wyszczegolnione wszystko z cenami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.