Skocz do zawartości

Problem z instalacją BRC


viking_w

Rekomendowane odpowiedzi

Witam . Niedawno kupiłem nowego Chevroleta Lacetti 1.6 z instalacją Brc Fly Sequent 24 .

Przy odbiorze samochodu z salonu instalacja była odlączona z powodu braku laptopa w serwisie i możliwości zaprogramowania komputera . W zeszły czwartek samochód trafił do serwisu na dokończenie instalacji . Tu zaczyna się problem . Panowie w serwisie stwierdzili ze programowanie potrwa 3-4 godziny . Walczyli z samochodem do piątku , z udzielanych mi informacji wynikało ze mają problemy z oprogramowaniem , mianowicie samochód przy przyspieszaniu dławi się , falują obroty itp. Przymusowy postój przedłużył się do dzisiaj . Zadzwonił do mnie wczoraj serwisant i powiedział ,ze udało im się wgrać oprogramowanie po wizycie w Czakramie na Maciejki w Warszawie , ale samochód ma teraz problemy z wkręcaniem się na obroty i samochód dalej stoi w serwisie . W między czasie obejrzałem sobie instalację gazową w samochodzie brata , też Lacettim , okazało się ze reduktor w moim samochodzie położony jest na płasko w jego samochodzie pionowo . Sprawdziłem w internecie i na stronie Czakramu jest wyrażnie napisane że cytat: Reduktor musi być zainstalowany pionowo i równolegle do ruchu pojazdu. Z tą informacją zadzwoniłem do serwisu , tam usłyszałem ze reduktor w moim samochodzie zamontowany jest prawidłowo i nic nie będą zmieniali . Uważam że zle zainstalowany reduktor może być przyczyną tych problemów , ale do Panów serwisantów to nie przemawia . Nie wiem co mam dalej robić , może ktoś z was podrzuci jakieś pomysły . Z góry dziekuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może się mylę ale wydaje mi się ze przy sekwencji położenie reduktora nie ma takiego znaczenia jak przy drugiej generacji. Zresztą wystarczy popatrzeć w galerii Czakramu że reduktory montują w różnych pozycjach nawet ukośnie

Napisałeś że auto było w Czakramie czy myślisz że nie zwrócili by na to uwagi

EDIT:

Ciekawe czy w Czakramie wgrali tylko soft czy robili regulacje.

Może duma instalatorów tej konkretnej instalacji nie pozwalała im przyznać się do tego że nie potrafią. Ja bym zapytał wprost i powiedział że jak sobie nie radzą z regulacją lub nie potrafią stwierdzić gdzie zrobili byka w instalacji to może zapłacą z regulacje w firmie która się na tym zna.

Nie chcę być złym prorokiem ale pewnie to nie pierwsze problemy jakie Cie spotkają z tą instalką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U brata instalacja chodzi od roku i żadnych problemów . W moim przypadku to chyba pseudo serwisanci zawinili .

Rozważam zabranie samochodu z serwisu i wstawienie go do Czakramu , ale tu jest następny haczyk ,regulację wykonają i ewentualnie zmienią wadliwe częsci , ale żądają zapłaty za usługę , nie rozumiem takiej polityki firmy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i mamy kolejnego niezadowolonego klienta z winy niedouczonych instalatorów sciana.gif

Jak długo to jeszcze będzie trwać ?

Może ktoś (urząd) by się w tym naszym dziwnym kraju w końcu zabrał za tego typu zakłady?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak długo to jeszcze będzie trwać ?

> Może ktoś (urząd) by się w tym naszym dziwnym kraju w końcu zabrał za

> tego typu zakłady?

nie, bo oni z tego kasy nie beda mieli

lepiej podniesc akcyze na LPG bo to czyste pieniadze angryfire.gif

co dziwniejsze w w/w przypadku instalacja zakladana w salonie opla a gwarancje daje czakram

jest pewne ale - jak sie dzwoni do czakramu to odsylaja do zakladu montujacego,

ewentulanie za oplata usuna usterke, czesci wymieniaja gratis jak sa na gwarancji angryfire.gif

a w ksiazce gwarancyjnej jest wytluszczony zapis

"Wszelkiego rodzaju regulacje, naprawy oraz przeglady gwarancyjne moga byc wykonane

przez zaklad w ktorym dokonano montazu lub bedacego w sieci ASO Chevrolet"

a jak sie nie myle to czakram ma autoryzacje chevroleta ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie, bo oni z tego kasy nie beda mieli

> lepiej podniesc akcyze na LPG bo to czyste pieniadze

> co dziwniejsze w w/w przypadku instalacja zakladana w salonie opla a

> gwarancje daje czakram

> jest pewne ale - jak sie dzwoni do czakramu to odsylaja do zakladu

> montujacego,

> ewentulanie za oplata usuna usterke, czesci wymieniaja gratis jak sa

> na gwarancji

> a w ksiazce gwarancyjnej jest wytluszczony zapis

> "Wszelkiego rodzaju regulacje, naprawy oraz przeglady gwarancyjne

> moga byc wykonane

> przez zaklad w ktorym dokonano montazu lub bedacego w sieci ASO

> Chevrolet"

> a jak sie nie myle to czakram ma autoryzacje chevroleta ...

Wydaje mi się że jest odwrotnie to ASO Chevroleta ma autoryzację od Czakramu na montaż instalacji, które od nich kupują... (pewnie Czakram organizuje dla nich szkolenia i w przypadku gdy Chevrolet sobie nie radzi to prosi ich o pomoc)

A sam Czakram nie jest w sieci Chevroleta....

Mimo że Czakram na pewno potrafiłby usunąć taką usterką to jednak odradzam zlecanie tego do Czakramu - jak i co ciekawsze innemu ASO niż to w którym było kupowane auto, chociaż to wynika z uprawnień gwarancyjnych.

W przypadku dalszych problemów mogą być problemy z dochodzeniem praw z tytułu ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.

Ja miałem dokładnie taki problem po tym jak po rozmowie z samym GM, który kazał mi udać się na naprawę do firmy Icom (która była producentem instalacji) mój ASO stwierdził że naprawa odbyła się bez ich zgody...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.