pruchnia Napisano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2007 Hej-pisze z sasiedniego kacika-planuje zakup alfy Romeo 156 z gazem do 16 000 zł. Jaki silnik polecacie.Czy warto kupowac takie auto...i czy jest dosc awaryjne..pytam Was..bo uzytkujecie owe auta..pozdrówka i dzieki za wszelkie wskazówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2007 > Hej-pisze z sasiedniego kacika-planuje zakup alfy Romeo 156 z gazem > do 16 000 zł. Jaki silnik polecacie.Czy warto kupowac takie > auto...i czy jest dosc awaryjne..pytam Was..bo uzytkujecie owe > auta..pozdrówka i dzieki za wszelkie wskazówki lepiej się nie chwal że z gazem bo cię alfisti zjedzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2007 Jak ma jeździc nie drogo to tylko JTD nie kupuj alfy pod LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2007 > lepiej się nie chwal że z gazem bo cię alfisti zjedzą zjedzą go nie alfiści, ale koszty napraw.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2007 witam pislaem wczesniej ale jakos zaginelo w akcji jak juz jestesmy przy temacie jakosci itd to moze sie ktos wypowie na temat silnikow ktore maja juz nakrecone pod 300tys km bo nie wierze ze wszystkie diesle i benzynki posprowadzane maja po 150 jak to sie jeszcze kupy trzeyma po takim przebiegu, wnetrze wytrzymuje, zawiech to pojecie wzgledne interesuja mnie przedewszystkim motorki pozdro i nie wstydzcie sie pisac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2007 Miałem dwie Alfy z dużym przebiegiem. Jedna to 155 1,7 TS - przebieg (jak sprzedawałem) 310 tys. Przejechałem nią 60 tys km. Absolutny brak problemów z silnikiem - tylko olej, filtry, świece - normalna obsługa. Rozrząd na łańcuchach, więc też bezproblemowy. Oprócz tego tez wlasciwie tylko wymiany częsci, które ulegają naturalnemu zużyciu - wahacze, amortyzatory, klocki, tarcze. Jedyna "nadorpgramowa" rzecz to oba wewnętrzne przeguby - przy przebiegu bodajże 280 tys km. We wnetrzu przetarł się skórzany boczek fotela kierowcy - interwencja tapicera i po kłopocie. Druga to 166 2,5 V6. 217 tys km (przy sprzedaży). I też tylko czynności eksploatacyjne. Teraz wiem, że ma przejechane ok 250 tys i również nic sie nie dzieje. Paliwo, olej, klocki, filtry i jazda We wnetrzu najmniejszych problemów. Materiały użyte do budowy 166 są naprawdę rewelacyjnej jakości - jednyna wspólna cecha 166 dotyczy podłokietnika. Przeciera się przy ok 150 tys. Skóra (bądź skaj) staje się popękany. Co ciekawe - na allegro większość 166 ma tą wadę, a w ogłoszeniu stoi, że np samochód ma 100 tys przebiegu Poza tym zadnych problemów. Oba auta serwisowane w ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekT Napisano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2007 > Druga to 166 2,5 V6. 217 tys km (przy sprzedaży). I też tylko > czynności eksploatacyjne. Teraz wiem, że ma przejechane ok 250 > tys i również nic sie nie dzieje. Paliwo, olej, klocki, filtry i > jazda > We wnetrzu najmniejszych problemów. Materiały użyte do budowy 166 są > naprawdę rewelacyjnej jakości - jednyna wspólna cecha 166 > dotyczy podłokietnika. Przeciera się przy ok 150 tys. Skóra > (bądź skaj) staje się popękany. Co ciekawe - na allegro > większość 166 ma tą wadę, a w ogłoszeniu stoi, że np samochód ma > 100 tys przebiegu > Poza tym zadnych problemów. Ten podłokietnik to żaden problem, w ASO dużo nie kosztuje. W starszych 166 często zdażają się również popękane pseudoskórzane (w nowszych chyba już były skórzane) wykończenia przednich drzwi, notabene robione najprawdopodobniej w Polsce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2007 > witam > pislaem wczesniej ale jakos zaginelo w akcji > jak juz jestesmy przy temacie jakosci itd to moze sie ktos wypowie na > temat silnikow ktore maja juz nakrecone pod 300tys km bo nie > wierze ze wszystkie diesle i benzynki posprowadzane maja po 150 > jak to sie jeszcze kupy trzeyma po takim przebiegu, wnetrze > wytrzymuje, zawiech to pojecie wzgledne interesuja mnie > przedewszystkim motorki > pozdro i nie wstydzcie sie pisac Masz piękną składnię - dwa przecinki, zero kropek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2007 ale jakos przeczytales w nastepnym poscie postaram sie uzyc kilku znakow interpunkcyjnych thx kolego Aragorn zaczalem szukac jakiejs 156 ale z tych co ogladalem zadna nie byla w jakiejs oszalamiajacej kondycji a niby wszystkie "ponizej 200 kkm" dlatego potrzebne mi sa jakies rady osob, ktore przekroczyly juz te magiczne 250tys nie wiem czy to ludziom sprawia jakas przyjemnosc wcisknie kitow kupujacym, czy jak to jest? pozdro i nastepnych 200kkm bezproblemowego uzytkowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2007 > Jak ma jeździc nie drogo to tylko JTD > nie kupuj alfy pod LPG. popieram w 100%- jedyny słuszny silnik w alfie, oprócz 2.5 V6 który podobno jest najlepszą V6 na świecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2007 > zjedzą go nie alfiści, ale koszty napraw.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2007 > Miałem dwie Alfy z dużym przebiegiem. Jedna to 155 1,7 TS - przebieg > (jak sprzedawałem) 310 tys. Przejechałem nią 60 tys km. > Absolutny brak problemów z silnikiem - tylko olej, filtry, > świece - normalna obsługa. Rozrząd na łańcuchach, więc też > bezproblemowy. nie mogę pojąć dlaczego zaprzestali montować łańcuch i wsadzili pasek, który kurna położył ten wspaniały silnik ( wiem że w 75 były też TSy na łańcuchu i był to silnik nie do zdarcia )-dlatego więc nie kupię ar156 z TS tylko JTD (ten cholerny pasek mnie przeraża ) tu przykład: We wnetrzu najmniejszych problemów. Materiały użyte do budowy 166 są > naprawdę rewelacyjnej jakości - jednyna wspólna cecha 166 > dotyczy podłokietnika. Przeciera się przy ok 150 tys. Skóra > (bądź skaj) staje się popękany. Co ciekawe - na allegro > większość 166 ma tą wadę, a w ogłoszeniu stoi, że np samochód ma przynajmniej wiadomo że auto ma przekręt sugerując się trochę podłokietnikiem! a nawiasem mówiąc też takie coś wykryłem w 156, mianowicie przetarcia na kierownicy tam gdzie się trzyma kciuki-pojawiają się po ok 170-180tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2007 > Ten podłokietnik to żaden problem, w ASO dużo nie kosztuje. W > starszych 166 często zdażają się również popękane pseudoskórzane > (w nowszych chyba już były skórzane) wykończenia przednich > drzwi, notabene robione najprawdopodobniej w Polsce. podlokietnik to groszowa sprawa w ASO albo u tapicera. boczek drzwiowy to juz w ASO drożej. Ale da się jak ktoś chce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2007 prawda jest dośc brutalna - kilkuletnie auta w niemczech mają zwykle duże przebiegi, szczególnie jeśli są z dieslem. Tyle, ze wolę duży przebieg nawinięty na szwabskim autobahnie niż niewielki, ale klepany w warszawie metodą stop & go. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2007 > popieram w 100%- jedyny słuszny silnik w alfie, oprócz 2.5 V6 który > podobno jest najlepszą V6 na świecie przynajmniej był w roku 2000. engine of the year w kategorii 2-2,5 l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2007 > przynajmniej był w roku 2000. engine of the year w kategorii 2-2,5 l tylko że też ma ten cholerny pasek - ku... mać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2007 > tylko że też ma ten cholerny pasek - ku... mać jak zmieniasz co 60 tys to kłopotu nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2007 > jak zmieniasz co 60 tys to kłopotu nie ma pewnie księgowi chcieli zaoszczędzić i tak zaoszczędzili, że teraz muszą wykonywać bezpłatne naprawy silników Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lars Napisano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2007 na gazie jest tak awaryjne że kolejne 16tysi wydasz na graty od silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lars Napisano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2007 > podobno jest najlepszą V6 na świecie ale tylko podobno - najlepszą 6 na świecie jest rzędowa R6 BMW 3.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
punto_olo Napisano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2007 > ale tylko podobno - najlepszą 6 na świecie jest rzędowa R6 BMW 3.0 za użytkowanie skrótu BMW na tym forum każemy chłostą i aplikacją mrówek doodbytniczo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
minek Napisano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2007 > ale tylko podobno - najlepszą 6 na świecie jest rzędowa R6 BMW 3.0 no właśnie, rzędową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2007 > ale tylko podobno - najlepszą 6 na świecie jest rzędowa R6 BMW 3.0 Ooooooooo A tu kolega nie ma racji , R6 to nie to samo co V6, i Alfa Romeo faktycznie zdobyła nagrodę za V6, podobnie jak "BardzoMarnyWóz" za R6. Cała reszta ok. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2007 > no właśnie, rzędową no zapomniał się chłopak i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lars Napisano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2007 > ale tylko podobno - najlepszą 6 na świecie jest rzędowa R6 BMW 3.0 zdaję sobie sprawę z różnicy R6 i V6 ale czujność Czekisty na wysokim poziomie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dejw Napisano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2007 > witam > pislaem wczesniej ale jakos zaginelo w akcji > jak juz jestesmy przy temacie jakosci itd to moze sie ktos wypowie na > temat silnikow ktore maja juz nakrecone pod 300tys km bo nie > wierze ze wszystkie diesle i benzynki posprowadzane maja po 150 > jak to sie jeszcze kupy trzeyma po takim przebiegu, wnetrze > wytrzymuje, zawiech to pojecie wzgledne interesuja mnie > przedewszystkim motorki > pozdro i nie wstydzcie sie pisac Nie widze problemu - przy ogledzinach auta jedziesz do ASO, gdzie podpinaja Ci pod komputer i zczytuja przebieg z centralki. JTDki sa bardzo trwale, 200 tysiecy dla tego silnika to zaden problem. U mnie jest juz prawie 210 i jakos nie odczuwam, zeby dzialo sie z nim cos niepokojacego. Przy odpalaniu na zimnym zero dymku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dejw Napisano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2007 > Hej-pisze z sasiedniego kacika-planuje zakup alfy Romeo 156 z gazem > do 16 000 zł. Jaki silnik polecacie.Czy warto kupowac takie > auto...i czy jest dosc awaryjne..pytam Was..bo uzytkujecie owe > auta..pozdrówka i dzieki za wszelkie wskazówki Benzyny ALfy nie lubia gazu niestety. Za 16 tysiecy kupisz z palcem w nosie 146 z ostatnich lat produkcji (2000/2001) z silnikem JTD. Uwazam, ze to lepszy wybor w Twoim przypadku. Do tego eksploatacja 145/146 jest o wiele tansza chocby ze wzgledu na zbieznosc konstrukcji zawieszenia z systemem Bravo/Brava i kilku innych Fiatow. Za zrobienie zawiechy (przod i tyl) na nowych czesciach w ASO, z robocizna rzecz jasna, zaplacilem 650 zl. W 156 koszt ten bedzie kilkakrotnie wyzszy, a zawieszenie bedzie mniej trwale. Jednak nie jest to wada konstrukcji, tylko wina naszych wspanialych drog. Na zachodzie ten problem w ogole nie istnieje. U nas pojawia sie srednio co 40 tysiecy km. No ale prowadzenie 156 jest po prostu idealne. Cos za cos. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.