walo Napisano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2007 o co kaman? nie świeci ani po przekręceniu kluczyka ani po odpaleniu silnika, ładowania brak - co się mogło zepsuć? panowie pomóżcie bo woz trza szybko doprowadzić do ładu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2007 A żarówka cała? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2007 Jeśli ładowania brak, to padnięty regler lub/i diody w altku. Jeśli żarówka wcale nie chce świecić, to albo przepalona żarówka, albo rozładowany akumulator, za niskie napięcie, bo jeździłeś na akumulatorze (a silnik jeszcze zapala, miałem tak). Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jadoa Napisano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2007 > o co kaman? > nie świeci ani po przekręceniu kluczyka ani po odpaleniu silnika, > ładowania brak - co się mogło zepsuć? > panowie pomóżcie bo woz trza szybko doprowadzić do ładu Pewnie przepalona żarówka. Ta żarówka na początku daje impuls wzbudzenia na alternator, więc jak się przepali to w danym dniu jeszcze ładowanie możesz mieć, ale następnego dnia już nie bo się altek przez noc rozmagnesuje i kaput.Ta żarówka w Oplu jest trochę większa od żarówek podświetlenia i kontrolek, właśnie dlatego że spełnia inną rolę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturkxx Napisano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2007 ja tak miałem.oddałem alternator do naprawy ale gosciu po sprwdzeniu powiedział ze jest -OK tylko zasniedzial w środku.zapłaciłem 50 zl i jak narazie to nie mam problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
walo Napisano 22 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2007 > Jeśli ładowania brak, to padnięty regler lub/i diody w altku. Jeśli > żarówka wcale nie chce świecić, to albo przepalona żarówka w AII to chyba bezpośrednio niema dotępu do żarówki zresztą to chyba jakaś minidioda? w każdym razie to chyba nie ona - bo najpierw się zaświeciła podczas jazdy a później zgasła, po zatrzymaniu już się nie zapalała po włączeniu stacyjki - po wymianie na inny aku też nie , albo > rozładowany akumulator, za niskie napięcie, bo jeździłeś na > akumulatorze (a silnik jeszcze zapala, miałem tak). > Pozdr. Jka wygląda sytuacja z dostępem do regulatora w tym altku - trzeba wyjmować go z auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrozmen Napisano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2007 > Pewnie przepalona żarówka. Ta żarówka na początku daje impuls > wzbudzenia na alternator, więc jak się przepali to w danym dniu > jeszcze ładowanie możesz mieć, ale następnego dnia już nie bo > się altek przez noc rozmagnesuje i kaput.Ta żarówka w Oplu jest > trochę większa od żarówek podświetlenia i kontrolek, właśnie > dlatego że spełnia inną rolę. co do żarówki to bym się spierał u mnie jest przepalona od roku i nie ma to żadnego wpływu na altka ładuje aż miło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2007 > Jka wygląda sytuacja z dostępem do regulatora w tym altku - trzeba > wyjmować go z auta? U mnie elektryk wyjmował altka, okropnie ma tam ciasno, wątpię, czy da się podmienić regler bez wyciągania altka, trzeba przecież odlutować go od płytki z diodami. Zresztą wyjęcie go to nie problem, zdjąć pasek i odkręcić kilka śrubek. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.