slon Napisano 1 Października 2007 Udostępnij Napisano 1 Października 2007 Witam! Mam pytanie związane z polerką białego auta. Znajomy miał zrobioną polerkę tylko i wyłącznie drzwi auta ze względu, że to było auto firmowe - wcześniej posiadało nalepki. Kolor drzwi jest jakby lekko ciemniejszey od reszty auta - grubość lakieru jest taka sama wszędzie (plus minus oczywiście). Czy jest możliwe, że kolor drzwi lekko zmienił się po polerce? Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 1 Października 2007 Udostępnij Napisano 1 Października 2007 <ciach> > Czy jest możliwe, że kolor drzwi lekko zmienił się po polerce? > Pozdrawiam! A może po prostu lakier pod nalepką nie zblakł od słońca, tak jak reszta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slon Napisano 1 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 1 Października 2007 > A może po prostu lakier pod nalepką nie zblakł od słońca, tak jak > reszta? Tez tak myślałem bo nalepki widziałem, że były spore. Wszyscy się zarzekają, że była polerka a kolega zaczął podejrzewać, że może psiknęli lakierem całe drzwi. Ale grubość lakieru niewiele odbiega od innych elementów. No chyba, ze to przypadłość białych służbowych aut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 1 Października 2007 Udostępnij Napisano 1 Października 2007 > Tez tak myślałem bo nalepki widziałem, że były spore. Wszyscy się > zarzekają, że była polerka a kolega zaczął podejrzewać, że może > psiknęli lakierem całe drzwi. Ale grubość lakieru niewiele > odbiega od innych elementów. > No chyba, ze to przypadłość białych służbowych aut Nie porówna grubość na drzwiach i np. błotniku ( ale na tej samej wysokości) - u mnie (lakier akrylowy) oryginalnie było od 80 do 130 um. Jak jest do 150 to na pewno nie lakierowali ponownie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slon Napisano 1 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 1 Października 2007 > Nie porówna grubość na drzwiach i np. błotniku ( ale na tej samej > wysokości) - u mnie (lakier akrylowy) oryginalnie było od 80 do > 130 um. Jak jest do 150 to na pewno nie lakierowali ponownie Do 150 jest na pewno z tego co pamiętam średnio wychodziło około 130-140 miejscami 150. Na słupkach standardowo cieńsza warstwa. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 1 Października 2007 Udostępnij Napisano 1 Października 2007 > Do 150 jest na pewno z tego co pamiętam średnio wychodziło około > 130-140 miejscami 150. Na słupkach standardowo cieńsza warstwa. > Pozdrawiam To raczej oryginalny, zwłaszcza jak są tak niewielkie różnice między elementami czyli po prostu lakier zblakł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slon Napisano 1 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 1 Października 2007 > To raczej oryginalny, zwłaszcza jak są tak niewielkie różnice między > elementami czyli po prostu lakier zblakł Pewnie tak, było jakieś podejrzenie o bezbrawny - ale widać ewidentnie ze rysy zostały spolerowane. Widocznie tak ma być Pozdrawiam i dzieki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtekzu7983 Napisano 2 Października 2007 Udostępnij Napisano 2 Października 2007 Jak auto jest polakierowne białą farbą akrylowa to wypolerowaniu kilku letniego auta odswiezasz lakier sciagaj warstwe lakieru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertgarage Napisano 3 Października 2007 Udostępnij Napisano 3 Października 2007 > Witam! > Mam pytanie związane z polerką białego auta. Znajomy miał zrobioną > polerkę > tylko i wyłącznie drzwi auta ze względu, że to było auto firmowe - > wcześniej > posiadało nalepki. Kolor drzwi jest jakby lekko ciemniejszey od > reszty > auta - grubość lakieru jest taka sama wszędzie (plus minus > oczywiście). > Czy jest możliwe, że kolor drzwi lekko zmienił się po polerce? > Pozdrawiam! naklejka uchroniła lakier od szkodliwego promieniowania UV dzięki temu lakier na oklejonym elemencie ma "głębię" koloru , podczas gdy reszta elementów uległa "utlenieniu" ... polerować należy cały bok auta w celu wyrównania odcienia koloru , jesli auto jest białe należy umyć je benzyna ekstrakcyjną ze smoły (tzw "osad drogowy ) i polerować całe . Niestety biały kolor strasznie szybko nabiera brudu " do środka warstwy" , a jest to związane ze zuborzonym składem pigmentów , a tym samym osłabieniem powłoki . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.