Skocz do zawartości

Tuning Sieny


Eniek

Rekomendowane odpowiedzi

> Na próżno szukać w internecie tuningu sieny.

> Może ktoś z was ma zrobiony lekki tuning optyczny i chce sie

> pochwalić? Czekam na fotki na forum. Jakieś patenty.

moim zdaniem jedyny tunning jaki zniesie hiena to zglebić , założyć alusy duże z niską oponą , pozbyć się znaczków , wygładzić ...

u mnie na osiedlu jezdzi siena z przodem z punto 2 , bardoz mnie sie to podoba nawet ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam już alusy i jest bez znaczka sieny. Narazie nie mam foto bo aparat mi padł. Szybki mam przyciemnione, sportowa gałka skrzyni biegów, nakładki na pedała. Szukam jakis progów i nie mogę znaleźć.

A może obrysówki?

Aha i czy ma ktoś zamontowane niebieskie zegary? Ala VW. Strasznie mi się podobają ale nie zamienię sienki na VW dla zegarów niebieskich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam już alusy i jest bez znaczka sieny. Narazie nie mam foto bo

> aparat mi padł. Szybki mam przyciemnione, sportowa gałka skrzyni

> biegów, nakładki na pedała. Szukam jakis progów i nie mogę

> znaleźć.

> A może obrysówki?

> Aha i czy ma ktoś zamontowane niebieskie zegary? Ala VW. Strasznie mi

> się podobają ale nie zamienię sienki na VW dla zegarów

> niebieskich.

hmm mozliwosci jest pelno zalezy ile masz kasy na to ... jak sie bawić to zastartował bym od gleby i alusow dobrych ...

tu masz stronke o palio jednym z Wrocka na szybko znalazlem .. przesadzone mocno ale moze akurat jakis detal CI sie spodoba http://tuningblue.pop.pl/portal.php?show=1

ładny badlook ma a tak to mi sie jednak nie widzi po przygladnieciu ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety gleby do sieny prozno szukac 270751858-jezyk.gif a co do niebieskiego podswietlenia to na allegro sa biale tarcze z podswietleniem do wyboru. Czekamy na fotki kolego ;-) a z takich prostych rzeczy to ja na wiosne planuje min zdjac ta czarna folie ze slupkow i dac biale migacze od punto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na próżno szukać w internecie tuningu sieny.

Tuning Sieny do najprostszych nie należy. Trzeba się wykazać duża kreatywnością. smile.gif

Zapraszam do zobaczenia mojego wyczynu w tuningu Sieny na stronce polskiej jazdy (link w stopce). Może coś ciekawego skopiujesz ode mnie do swojej maszyny.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> niestety gleby do sieny prozno szukac a co do niebieskiego

> podswietlenia to na allegro sa biale tarcze z podswietleniem do

> wyboru. Czekamy na fotki kolego ;-) a z takich prostych rzeczy

> to ja na wiosne planuje min zdjac ta czarna folie ze slupkow i

> dac biale migacze od punto.

kiedys widzialem w katalogu jakies firmy sprezyny do palio/sieny wiec nie widze problemu ...

do palio odnalazlem nawet teraz na szybko w ofercie platimexa - 40 mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ten chrom wokół drzwi i samochodu. A i właśnmie nakładka na tłumik

> jaka najlepsza jest? I jaki rozmiar jest rury aby nie kupowac w

> ciemno.

> A ten filterek to gdzie mozna kupć jest bardzo fajniy i czy daje coś

> mocy?

hmm widze ze kolega chce dokladac a nie tjuningowac grinser006.gif ps. jak na moje oko to by lepiej wygladala bez tych czarnych plastikow w kolo auta , nie mowiac o chromie grinser006.gif ale to rzecz gustu ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kiedys widzialem w katalogu jakies firmy sprezyny do palio/sieny wiec

> nie widze problemu ...

Kiedyś tak podawali do Palio są do Sieny inni widzą problem.

Do Sieny, nie ma sprężyn obniżających.

Jakiś czas temu temat niemiłosiernie wałkowany na Autocentrum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kiedyś tak podawali do Palio są do Sieny inni widzą problem.

> Do Sieny, nie ma sprężyn obniżających.

> Jakiś czas temu temat niemiłosiernie wałkowany na Autocentrum.

no rekji sobie uciac nie dam bo nigdy sie siena nie ineresowalem , ale skoro palio/siena przod ten sam ... to tył można seryjna sprezyne na upartego przerobic i tez sie da ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no to tak jak pisałem ... jak ktos chce z tyłem sobie też poradzi i

> będzie okey ...

Ten znowu swoje rotfl.gif

Toć przeca nie ma plug&play do tyłu. To jest kombinacja dosyć kłopotliwa.

Oczywiście wszystko da się zrobić ok.gif Tylko, czy warto ! niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ten znowu swoje

> Toć przeca nie ma plug&play do tyłu. To jest kombinacja dosyć

> kłopotliwa.

> Oczywiście wszystko da się zrobić Tylko, czy warto !

brr ale 4 razy pisałęm żę mozna zrobić z seryjna sprezyna porządek nigdzie nie pisałem drugi raz ze jest sprezyna p&p .

Ps. Pojecia czy warto w słowniku tjuningowca nie powinno być grinser006.gif

Chociazby do cc/sc wyscigow robil na seryjnej sprezynie zestaw pucharowy i dawało to rade ... na upartego mozna nawet sciachac pol lub cały zwoj i skrocic lekko skok tłoczyska jak ktos sie boi ze sprezyna moze wypasc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ten chrom wokół drzwi i samochodu. A i właśnmie nakładka na tłumik jaka najlepsza jest? I jaki rozmiar jest rury aby nie kupowac w ciemno. A ten filterek to gdzie mozna kupć jest bardzo fajniy i czy daje coś mocy?

WIADOMOŚĆ NA PRIVA !!! smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi wiadomo to są klejone ale gościu mówił mi że je się łatwo ściaga lecz zostaja ślady po kleju. A z przodu zostaja dziury ale szpachla i lakier i nnic nie widac.

Mam jeszcze pytanie czy ktos z was tutaj klubowiczów wymieniał tarcze zegarów jeśli tak to prosze o info jak to sie robi bo zamówiłem sobie z niebieskim podświetleniem a'la VW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> klejone podcinasz je najlepiej jakas zylka ( ja robilem na szybko i

uzylem karty telefonicznej ) a pozniej usuwasz klej np benzyna

ekstrakcyjna. Niestety z przodu juz nie jest tak fajnie i trzeba

uzyc szpachli

Tu kolega napisał jak sie robi. Ja będe próbował zrobić żeby nie było z tyłu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a tylnie znaczki na klapie sa klejone czy zostaja jakies dziury po

> nich ??

z tyłu schodzą bardzo łatwo, podobnie jak z boku. można nawet lekko podważać odrywać. oczywiście z wyczuciem ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z tyłu schodzą bardzo łatwo, podobnie jak z boku. można nawet lekko

> podważać odrywać. oczywiście z wyczuciem

zrywałem w seicento znaczki ok.gif ale chciałem się upewnić bo raz u kolegi w uno chcielismy sciagnac i sie okazało że są tą samą techniką co przedni znaczekmontowane ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A może ktoryś z kolegówów SWAP-ował silnik lub w inny sposób starał

> się podnieść moc autka?

hmm powiem CI po przygodach z seicento , spojrzałem pod tym kątem pod maske w palio no i napewno miejsca tam nei brakuje , słusznym silnikiem do tej operacji byłby 2.0 turbo z coupe czy jakiś pokrewny .. temat do głębszego rozeznania ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z moich skromnych wstępnych ustaleń wynika, że nadaje sie do tego silnik 2.0 8VT z Lanci, 2.0 16VT właśnie z Fiata Coupe ale zastanawiam się też na silnikiem z Punta GT dlatego, że ma duuuże możliwości (osiągnięto już na nim 300KM ne seryjnym dole). Teraz kwestia tego, który najlepiej zainstalować i który wiąże się ze stosunkowo najmniejszymi przeróbkami, bo wiem że to 300 konne Punto jeździ na seryjnej skrzyni...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z moich skromnych wstępnych ustaleń wynika, że nadaje sie do tego

> silnik 2.0 8VT z Lanci, 2.0 16VT właśnie z Fiata Coupe ale

> zastanawiam się też na silnikiem z Punta GT dlatego, że ma

> duuuże możliwości (osiągnięto już na nim 300KM ne seryjnym

> dole). Teraz kwestia tego, który najlepiej zainstalować i który

> wiąże się ze stosunkowo najmniejszymi przeróbkami, bo wiem że to

> 300 konne Punto jeździ na seryjnej skrzyni...

hmm bez sensu pchac 1.4 jak juz zmieniac to na 2.0 bo z niego napewno da sie wiecej wyciagnac a juz w serii bedzie gitara .... a 1.4 z gt trudno dostepna jednostka drozsza w naprawach no i wyciagnac z niej 300 km to raczej nei za darmo ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hmm bez sensu pchac 1.4 jak juz zmieniac to na 2.0 bo z niego napewno

> da sie wiecej wyciagnac a juz w serii bedzie gitara .... a 1.4

> z gt trudno dostepna jednostka drozsza w naprawach no i

> wyciagnac z niej 300 km to raczej nei za darmo ...

Nic nie ma za darmo smile.gif Wsadzając 2.0 już trzeba liczyć się z tym, że do wymiany jest kompletnie wszystko... Najlepiej kupić całe Coupe i zrobic przekładkę smile.gif Orientuje sie ktoś może jak z mocowaniem tego silnika? Pewne przeróbki będą na pewno, ale czy duże? Oto jest pytanie wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> O b r y s ó w k i

> Troszkę nie wyraźna fotka ale robiona telefonem.

hehe

to nie są obrysówki tylko światła boczne barwy pomarańczowej.

proponuję zajrzeć do Regulaminu 48 EKG ONZ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.