Eniek Napisano 28 Października 2007 Udostępnij Napisano 28 Października 2007 Na próżno szukać w internecie tuningu sieny. Może ktoś z was ma zrobiony lekki tuning optyczny i chce sie pochwalić? Czekam na fotki na forum. Jakieś patenty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer0 Napisano 28 Października 2007 Udostępnij Napisano 28 Października 2007 > Na próżno szukać w internecie tuningu sieny. > Może ktoś z was ma zrobiony lekki tuning optyczny i chce sie > pochwalić? Czekam na fotki na forum. Jakieś patenty. moim zdaniem jedyny tunning jaki zniesie hiena to zglebić , założyć alusy duże z niską oponą , pozbyć się znaczków , wygładzić ... u mnie na osiedlu jezdzi siena z przodem z punto 2 , bardoz mnie sie to podoba nawet ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eniek Napisano 28 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2007 Mam już alusy i jest bez znaczka sieny. Narazie nie mam foto bo aparat mi padł. Szybki mam przyciemnione, sportowa gałka skrzyni biegów, nakładki na pedała. Szukam jakis progów i nie mogę znaleźć. A może obrysówki? Aha i czy ma ktoś zamontowane niebieskie zegary? Ala VW. Strasznie mi się podobają ale nie zamienię sienki na VW dla zegarów niebieskich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer0 Napisano 28 Października 2007 Udostępnij Napisano 28 Października 2007 > Mam już alusy i jest bez znaczka sieny. Narazie nie mam foto bo > aparat mi padł. Szybki mam przyciemnione, sportowa gałka skrzyni > biegów, nakładki na pedała. Szukam jakis progów i nie mogę > znaleźć. > A może obrysówki? > Aha i czy ma ktoś zamontowane niebieskie zegary? Ala VW. Strasznie mi > się podobają ale nie zamienię sienki na VW dla zegarów > niebieskich. hmm mozliwosci jest pelno zalezy ile masz kasy na to ... jak sie bawić to zastartował bym od gleby i alusow dobrych ... tu masz stronke o palio jednym z Wrocka na szybko znalazlem .. przesadzone mocno ale moze akurat jakis detal CI sie spodoba http://tuningblue.pop.pl/portal.php?show=1 ładny badlook ma a tak to mi sie jednak nie widzi po przygladnieciu ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuro Napisano 28 Października 2007 Udostępnij Napisano 28 Października 2007 niestety gleby do sieny prozno szukac a co do niebieskiego podswietlenia to na allegro sa biale tarcze z podswietleniem do wyboru. Czekamy na fotki kolego ;-) a z takich prostych rzeczy to ja na wiosne planuje min zdjac ta czarna folie ze slupkow i dac biale migacze od punto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zachary76 Napisano 28 Października 2007 Udostępnij Napisano 28 Października 2007 > Na próżno szukać w internecie tuningu sieny. Tuning Sieny do najprostszych nie należy. Trzeba się wykazać duża kreatywnością. Zapraszam do zobaczenia mojego wyczynu w tuningu Sieny na stronce polskiej jazdy (link w stopce). Może coś ciekawego skopiujesz ode mnie do swojej maszyny. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eniek Napisano 28 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2007 Ten chrom wokół drzwi i samochodu. A i właśnmie nakładka na tłumik jaka najlepsza jest? I jaki rozmiar jest rury aby nie kupowac w ciemno. A ten filterek to gdzie mozna kupć jest bardzo fajniy i czy daje coś mocy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer0 Napisano 28 Października 2007 Udostępnij Napisano 28 Października 2007 > niestety gleby do sieny prozno szukac a co do niebieskiego > podswietlenia to na allegro sa biale tarcze z podswietleniem do > wyboru. Czekamy na fotki kolego ;-) a z takich prostych rzeczy > to ja na wiosne planuje min zdjac ta czarna folie ze slupkow i > dac biale migacze od punto. kiedys widzialem w katalogu jakies firmy sprezyny do palio/sieny wiec nie widze problemu ... do palio odnalazlem nawet teraz na szybko w ofercie platimexa - 40 mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer0 Napisano 28 Października 2007 Udostępnij Napisano 28 Października 2007 > Ten chrom wokół drzwi i samochodu. A i właśnmie nakładka na tłumik > jaka najlepsza jest? I jaki rozmiar jest rury aby nie kupowac w > ciemno. > A ten filterek to gdzie mozna kupć jest bardzo fajniy i czy daje coś > mocy? hmm widze ze kolega chce dokladac a nie tjuningowac ps. jak na moje oko to by lepiej wygladala bez tych czarnych plastikow w kolo auta , nie mowiac o chromie ale to rzecz gustu ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 28 Października 2007 Udostępnij Napisano 28 Października 2007 > kiedys widzialem w katalogu jakies firmy sprezyny do palio/sieny wiec > nie widze problemu ... Kiedyś tak podawali do Palio są do Sieny inni widzą problem. Do Sieny, nie ma sprężyn obniżających. Jakiś czas temu temat niemiłosiernie wałkowany na Autocentrum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer0 Napisano 28 Października 2007 Udostępnij Napisano 28 Października 2007 > Kiedyś tak podawali do Palio są do Sieny widzę (a raczej inni widzą- > bo dla mnie to ogromna zaleta) problem. > Do Sieny, nie ma sprężyn obniżających. a przednia sprezyna sie rozni palio /siena ?? a tył ?? edit: z tego co wyczytałem na szybko to przody takie same / w sumie to to samo / Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer0 Napisano 28 Października 2007 Udostępnij Napisano 28 Października 2007 > Kiedyś tak podawali do Palio są do Sieny inni widzą problem. > Do Sieny, nie ma sprężyn obniżających. > Jakiś czas temu temat niemiłosiernie wałkowany na Autocentrum. no rekji sobie uciac nie dam bo nigdy sie siena nie ineresowalem , ale skoro palio/siena przod ten sam ... to tył można seryjna sprezyne na upartego przerobic i tez sie da ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 28 Października 2007 Udostępnij Napisano 28 Października 2007 > a przednia sprezyna sie rozni palio /siena ?? a tył ?? > edit: z tego co wyczytałem na szybko to przody takie same / w sumie > to to samo / Przód tak, tylko ten tył BOLI (co niektórych tjunerów) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer0 Napisano 29 Października 2007 Udostępnij Napisano 29 Października 2007 > Przód tak, tylko ten tył BOLI (co niektórych tjunerów) czyli jak ktos chce to nie ma problemu zeby zglebić furke .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuro Napisano 29 Października 2007 Udostępnij Napisano 29 Października 2007 z przodu tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer0 Napisano 29 Października 2007 Udostępnij Napisano 29 Października 2007 > z przodu tak no to tak jak pisałem ... jak ktos chce z tyłem sobie też poradzi i będzie okey ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 29 Października 2007 Udostępnij Napisano 29 Października 2007 > no to tak jak pisałem ... jak ktos chce z tyłem sobie też poradzi i > będzie okey ... Ten znowu swoje Toć przeca nie ma plug&play do tyłu. To jest kombinacja dosyć kłopotliwa. Oczywiście wszystko da się zrobić Tylko, czy warto ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer0 Napisano 29 Października 2007 Udostępnij Napisano 29 Października 2007 > Ten znowu swoje > Toć przeca nie ma plug&play do tyłu. To jest kombinacja dosyć > kłopotliwa. > Oczywiście wszystko da się zrobić Tylko, czy warto ! brr ale 4 razy pisałęm żę mozna zrobić z seryjna sprezyna porządek nigdzie nie pisałem drugi raz ze jest sprezyna p&p . Ps. Pojecia czy warto w słowniku tjuningowca nie powinno być Chociazby do cc/sc wyscigow robil na seryjnej sprezynie zestaw pucharowy i dawało to rade ... na upartego mozna nawet sciachac pol lub cały zwoj i skrocic lekko skok tłoczyska jak ktos sie boi ze sprezyna moze wypasc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pablo_s2 Napisano 29 Października 2007 Udostępnij Napisano 29 Października 2007 Mój kolega klubowy bawi sie w miare ograniczonych mozliwosci czasowych w tuning sieny http://mzsm.pl/artest/galeria/ lista przeprowadzonych modyfikacji znajduje sie na forum. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuro Napisano 29 Października 2007 Udostępnij Napisano 29 Października 2007 tylko skracania, ucinania sprezyn nie nazwal byl tuningiem ale glupota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zachary76 Napisano 29 Października 2007 Udostępnij Napisano 29 Października 2007 > Ten chrom wokół drzwi i samochodu. A i właśnmie nakładka na tłumik jaka najlepsza jest? I jaki rozmiar jest rury aby nie kupowac w ciemno. A ten filterek to gdzie mozna kupć jest bardzo fajniy i czy daje coś mocy? WIADOMOŚĆ NA PRIVA !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zachary76 Napisano 29 Października 2007 Udostępnij Napisano 29 Października 2007 > tylko skracania, ucinania sprezyn nie nazwal byl tuningiem ale > glupota Zgadzam się w 100 % Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eniek Napisano 31 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2007 Obrysówki będą w poniedziałek założone, radyjko z DVD kupione, znaczek ściągnięty Fotki wrzuce we wtorek lub środę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer0 Napisano 31 Października 2007 Udostępnij Napisano 31 Października 2007 > Obrysówki będą w poniedziałek założone, radyjko z DVD kupione, > znaczek ściągnięty Fotki wrzuce we wtorek lub środę a tylnie znaczki na klapie sa klejone czy zostaja jakies dziury po nich ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eniek Napisano 31 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2007 Z tego co mi wiadomo to są klejone ale gościu mówił mi że je się łatwo ściaga lecz zostaja ślady po kleju. A z przodu zostaja dziury ale szpachla i lakier i nnic nie widac. Mam jeszcze pytanie czy ktos z was tutaj klubowiczów wymieniał tarcze zegarów jeśli tak to prosze o info jak to sie robi bo zamówiłem sobie z niebieskim podświetleniem a'la VW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuro Napisano 31 Października 2007 Udostępnij Napisano 31 Października 2007 klejone podcinasz je najlepiej jakas zylka ( ja robilem na szybko i uzylem karty telefonicznej ) a pozniej usuwasz klej np benzyna ekstrakcyjna. Niestety z przodu juz nie jest tak fajnie i trzeba uzyc szpachli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eniek Napisano 31 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2007 > klejone podcinasz je najlepiej jakas zylka ( ja robilem na szybko i uzylem karty telefonicznej ) a pozniej usuwasz klej np benzyna ekstrakcyjna. Niestety z przodu juz nie jest tak fajnie i trzeba uzyc szpachli Tu kolega napisał jak sie robi. Ja będe próbował zrobić żeby nie było z tyłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer0 Napisano 31 Października 2007 Udostępnij Napisano 31 Października 2007 > klejone podcinasz je najlepiej jakas zylka ( ja robilem na szybko i > uzylem karty telefonicznej ) a pozniej usuwasz klej np benzyna > ekstrakcyjna. Niestety z przodu juz nie jest tak fajnie i trzeba > uzyc szpachli spoko poradzem sobie jak mnie natchnie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 1 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 > a tylnie znaczki na klapie sa klejone czy zostaja jakies dziury po > nich ?? z tyłu schodzą bardzo łatwo, podobnie jak z boku. można nawet lekko podważać odrywać. oczywiście z wyczuciem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer0 Napisano 1 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 > z tyłu schodzą bardzo łatwo, podobnie jak z boku. można nawet lekko > podważać odrywać. oczywiście z wyczuciem zrywałem w seicento znaczki ale chciałem się upewnić bo raz u kolegi w uno chcielismy sciagnac i sie okazało że są tą samą techniką co przedni znaczekmontowane ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artest Napisano 1 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 A może ktoryś z kolegówów SWAP-ował silnik lub w inny sposób starał się podnieść moc autka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer0 Napisano 1 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 > A może ktoryś z kolegówów SWAP-ował silnik lub w inny sposób starał > się podnieść moc autka? hmm powiem CI po przygodach z seicento , spojrzałem pod tym kątem pod maske w palio no i napewno miejsca tam nei brakuje , słusznym silnikiem do tej operacji byłby 2.0 turbo z coupe czy jakiś pokrewny .. temat do głębszego rozeznania ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artest Napisano 1 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 Z moich skromnych wstępnych ustaleń wynika, że nadaje sie do tego silnik 2.0 8VT z Lanci, 2.0 16VT właśnie z Fiata Coupe ale zastanawiam się też na silnikiem z Punta GT dlatego, że ma duuuże możliwości (osiągnięto już na nim 300KM ne seryjnym dole). Teraz kwestia tego, który najlepiej zainstalować i który wiąże się ze stosunkowo najmniejszymi przeróbkami, bo wiem że to 300 konne Punto jeździ na seryjnej skrzyni... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eniek Napisano 1 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 2.0 w Sience i 200 Km ale bym chciał jaaaa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer0 Napisano 1 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 > Z moich skromnych wstępnych ustaleń wynika, że nadaje sie do tego > silnik 2.0 8VT z Lanci, 2.0 16VT właśnie z Fiata Coupe ale > zastanawiam się też na silnikiem z Punta GT dlatego, że ma > duuuże możliwości (osiągnięto już na nim 300KM ne seryjnym > dole). Teraz kwestia tego, który najlepiej zainstalować i który > wiąże się ze stosunkowo najmniejszymi przeróbkami, bo wiem że to > 300 konne Punto jeździ na seryjnej skrzyni... hmm bez sensu pchac 1.4 jak juz zmieniac to na 2.0 bo z niego napewno da sie wiecej wyciagnac a juz w serii bedzie gitara .... a 1.4 z gt trudno dostepna jednostka drozsza w naprawach no i wyciagnac z niej 300 km to raczej nei za darmo ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer0 Napisano 1 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 > 2.0 w Sience i 200 Km ale bym chciał jaaaa no to w czym problem jak zmeiniałem w seju silnik na 1.2 16v to na cementowni było takich 2 moze 3 ... a teraz to co trzeci taki jezdzi ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuro Napisano 1 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 > 2.0 w Sience i 200 Km ale bym chciał jaaaa jak wszystko pojdzie po mojej mysli to za rok po wakacjach bede kombinowal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eniek Napisano 1 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 Narazie mi 1.6 16 V wystarczy hehe. KOlega ma też skode Felicie 1.6 i z radością stwierdzam ze ogląda tył mojego SIENOLOTA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuro Napisano 1 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 1,6 w sienie na prawde jest baaaardzo sprawne moj "rekord" pojemnosciowy to objechanie 3,5 V6 ale w kii sorento hehe no ale V6 dostala baty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eniek Napisano 1 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 Rozmawiałem z jednym mechanikiem na temat sieny i zastanawialiśmy sie jakby to autko było 4x4 z tym silnikiem co ma. No niestety nie wyciagliśmy żadnych wniosków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artest Napisano 2 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2007 > hmm bez sensu pchac 1.4 jak juz zmieniac to na 2.0 bo z niego napewno > da sie wiecej wyciagnac a juz w serii bedzie gitara .... a 1.4 > z gt trudno dostepna jednostka drozsza w naprawach no i > wyciagnac z niej 300 km to raczej nei za darmo ... Nic nie ma za darmo Wsadzając 2.0 już trzeba liczyć się z tym, że do wymiany jest kompletnie wszystko... Najlepiej kupić całe Coupe i zrobic przekładkę Orientuje sie ktoś może jak z mocowaniem tego silnika? Pewne przeróbki będą na pewno, ale czy duże? Oto jest pytanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eniek Napisano 14 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2007 O b r y s ó w k i Troszkę nie wyraźna fotka ale robiona telefonem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 14 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2007 > O b r y s ó w k i > Troszkę nie wyraźna fotka ale robiona telefonem. hehe to nie są obrysówki tylko światła boczne barwy pomarańczowej. proponuję zajrzeć do Regulaminu 48 EKG ONZ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eniek Napisano 15 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 Wiadomość skasowana przez Eniek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eniek Napisano 15 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2007 Czyli coś nie tak mam to zlikwidować? A myślałem ze to poprawi bezpieczeństwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.