artur-wiater Napisano 28 Października 2007 Udostępnij Napisano 28 Października 2007 Silnik 2.0 spadają obroty do jakiś 500 i następnie zostają wyrównane do normalnych biegu jałowego, dzieje się to tylko w jednej ściśle określonej sytuacji, a mianowicie przy dojeżdżaniu do skrzyżowania i wyrzuceniu na luz zaraz przed skrzyżowaniem przy małej prędkości, dzieje się to zarówno na gazie jak i na benzynie, silnik krokowy i przepustnica zostały wyczyszczone, komp. w ASO nic nie pokazuje, jeżeli auto stoi to "spada" z obrotów idealnie, podobnie jak jadę np. 100 km/h i dam ma luz też wszystko ok. Co może być jakieś sugestie może ktoś to miał? Za rozwiązanie zagatki przewidziana nagroda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BRYNDZKI Napisano 28 Października 2007 Udostępnij Napisano 28 Października 2007 > Silnik 2.0 spadają obroty do jakiś 500 i następnie zostają wyrównane > do normalnych biegu jałowego, dzieje się to tylko w jednej > ściśle określonej sytuacji, a mianowicie przy dojeżdżaniu do > skrzyżowania i wyrzuceniu na luz zaraz przed skrzyżowaniem przy > małej prędkości, dzieje się to zarówno na gazie jak i na > benzynie, silnik krokowy i przepustnica zostały wyczyszczone, > komp. w ASO nic nie pokazuje, jeżeli auto stoi to "spada" z > obrotów idealnie, podobnie jak jadę np. 100 km/h i dam ma luz > też wszystko ok. > Co może być jakieś sugestie może ktoś to miał? > Za rozwiązanie zagatki przewidziana nagroda nie wiem jak jest w chevy, ale w astrach jest takie cos jak czujnik przebytej drogi czy inaczej zwany "impulsatorem". Niektórzy koledzy pisali, ze po wymianie tego ustrojstwa problemy znikneły. Tutaj linki z astry z podobnymi problemami, może sie przyda link 1 link 2 link3 Nie wiem czy coś to koledze pomoże, ale z tego co wyczytałem to objawy podobne, trzeba by jeszcze jakiejs madrej gowy zapytać czy to może to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 29 Października 2007 Udostępnij Napisano 29 Października 2007 sugestie może ktoś to miał? > Za rozwiązanie zagatki przewidziana nagroda Jak nie gasnie i sam sobie te obroty reguluje to bym sie tym nie przejmowal. Ja mam podobnie w lanosie. Jak dojezdzam do skrzyzowania i na samym koncu wrzuce na luz to tez tak sie dzieje. Ale tylko jak zimny jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur-wiater Napisano 29 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2007 > nie wiem jak jest w chevy, ale w astrach jest takie cos jak czujnik > przebytej drogi czy inaczej zwany "impulsatorem". Niektórzy > koledzy pisali, ze po wymianie tego ustrojstwa problemy > znikneły. Tutaj linki z astry z podobnymi problemami, może sie > przyda link 1 link 2 link3 Nie wiem czy coś to koledze > pomoże, ale z tego co wyczytałem to objawy podobne, trzeba by > jeszcze jakiejs madrej gowy zapytać czy to może to no jednak to nie to w Evandzie jest czujnik VSS (prędkości) podłączony bezpośrednio do kompa więc licznik tylko wyświetla dane i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur-wiater Napisano 29 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2007 > sugestie może ktoś to miał? > Jak nie gasnie i sam sobie te obroty reguluje to bym sie tym nie > przejmowal. Ja mam podobnie w lanosie. Jak dojezdzam do > skrzyzowania i na samym koncu wrzuce na luz to tez tak sie > dzieje. Ale tylko jak zimny jest. No ale tak nie powinno być fakt nie gaśnie ale niewiele brakuje, u mnie jest tylko tak na ciepłym na zimnym jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 29 Października 2007 Udostępnij Napisano 29 Października 2007 > No ale tak nie powinno być fakt nie gaśnie ale niewiele brakuje, u > mnie jest tylko tak na ciepłym na zimnym jest ok takie cyrki ze spadkami obrotów do 500 miałem w Astrze gdy była brudna przepustnica i niedomykający się EGR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur-wiater Napisano 29 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2007 > takie cyrki ze spadkami obrotów do 500 miałem w Astrze gdy była > brudna przepustnica i niedomykający się EGR przepustnicę mam wyczyszczoną a EGR ponoć sprawdzili że działa pozatym twierdzą że przy OBD II jeżeli egr by się nie domykał wywaliło by błąd - jakoś mnie nie przekonali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 29 Października 2007 Udostępnij Napisano 29 Października 2007 > przepustnicę mam wyczyszczoną a EGR ponoć sprawdzili że działa > pozatym twierdzą że przy OBD II jeżeli egr by się nie domykał > wywaliło by błąd - jakoś mnie nie przekonali u mnie nie wywalało a te 500 minęło po zaślepieniu EGRa i po wyczyszczeniu przepustnicy - tam był zatkany kanalik obejściowy (w Astrze II nie było silniczka krokowego, ale przepustnica sterowana elktrycznie i kanalik obejściowy dla biegu jałowego) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur-wiater Napisano 30 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2007 No to dzisiaj się uparłem i powiedzieł, że wymienią ten EGR na gwarancji chociaż uważają, ze to nie to no to im powiedziałam, że skoro sa tacy mądrzy to niech zdiagnozują co skoro nie EGR, trzeba czekać tydzień, a kosz to 1000 zł na szczęście płąci GM ech jak to nie będzie to ? no nic mam nadzieję, że trafiliśmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur-wiater Napisano 30 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2007 a i jeszce jedno jaki przebieg miała twoja astra bo u mnie jest 37 tyś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 31 Października 2007 Udostępnij Napisano 31 Października 2007 > a i jeszce jedno jaki przebieg miała twoja astra bo u mnie jest 37 > tyś coś kole tego zaczęly się problemy z szarpaniem, a potem ze zbyt niskimi obrotami i problemy z zapalaniem na cieplym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur-wiater Napisano 9 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 9 Listopada 2007 > coś kole tego zaczęly się problemy z szarpaniem, a potem ze zbyt > niskimi obrotami i problemy z zapalaniem na cieplym No i się uparłem i dzisaj wymienili mi EGR (naprawa gwarancyjna) - ciekawe czy pomoże... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur-wiater Napisano 10 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 10 Listopada 2007 > No i się uparłem i dzisaj wymienili mi EGR (naprawa gwarancyjna) - > ciekawe czy pomoże... no i pomogło jak umarłemu kadzidło czyli wcale a może zażądac wymainy silnika albo nie całego auta - o to jest myśl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur-wiater Napisano 18 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2007 Dzisiaj wymieniłem ten mój krokowiec na krokowy z nuby z przebiegiem 150 tyś i co - silnik chodzi idealnie 0 spadania obrotów więc to jednak krokowiec - ciekawe czy GM mi zasponsoruje nowy w końcu mam jeszcze tydzień gwarancji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur-wiater Napisano 19 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2007 > Dzisiaj wymieniłem ten mój krokowiec na krokowy z nuby z przebiegiem > 150 tyś i co - silnik chodzi idealnie 0 spadania obrotów więc to > jednak krokowiec - ciekawe czy GM mi zasponsoruje nowy w końcu > mam jeszcze tydzień gwarancji No i kupa znowu dzisiaj to samo jednak to nie krokowy, a może tak ma być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
astruniakombi Napisano 20 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2007 > No i kupa znowu dzisiaj to samo jednak to nie krokowy, a może tak ma > być? no nie powinno, u mnie tak sie nie dzieje. Jedyna sprawa to taka ze czasami obroty od razu nie schodza do swoich nominalnych tylko zatrzymuja sie tak na moment na ~ 1000-1100 ale to pewnie gazownia za to odpowiada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur-wiater Napisano 20 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2007 > no nie powinno, u mnie tak sie nie dzieje. Jedyna sprawa to taka ze > czasami obroty od razu nie schodza do swoich nominalnych tylko > zatrzymuja sie tak na moment na ~ 1000-1100 ale to pewnie > gazownia za to odpowiada. nie instalacja gazowa tylko komputer benzyny dopuki ma sygnał z VSS (czujnik prędkości) że auto jest w ruchu powyżej 30 na godzinę to na luzie powinien utrzymywać 1100 (teoretycznie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.