Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

No i trach

Featured Replies

Napisano

Wczoraj sobie jadę, a tu nagle bech i koniec, auto zgasło, coś za grzechotało, próba odpalenia nic z tego. Kręci ale jakos bardzo lekko, sprzeglo bardzo miekkie,holowanko do domu i strata nerwów. Pomyslalem ze to cos ze sprzeglem lub skrzynią, ale czemu nie odpala?Jestem laikiem wiec prosze o jakies wskazówki i nie krzyczenie na mnie jezeli pisze jakies głupoty..

Napisano

Rozrząd kiedy był zmieniany?

Napisano

> Rozrząd kiedy był zmieniany?

Pierwsze skojarzenie (moje) to też rozrząd. Ale co ma rozrząd do szprzęgła?

Krzyka - a rozrusznik kręci wogóle silnikiem? Sprawdź czy jeszcze jest pasek od rozrządu.

Sprzęgło też można łatwo sprawidzić czy jeszcze żywe. Wcisnąć wbić 1 i go pchnąć. Jak idzie lekko tzn, że rozłącza.

Ale to też nie może być sprzęgło , bo co ma sprzęgło do odpalenia.

Obstawiam rozrząd i koszty duuuuuże. Może Ci trochę rozwaliło sprzęgło podczas kolizji tłoka z zaworami.. Teoretycznie jest to możliwe.

Napisano
  • Autor

Pasek obejrzalem jest cały i zdrowy, a po wbiciu biegu i próbie odpalenia coś grzechota i nic, a rozrusznik kręci duzo lżej niż zwykle.A rtozrząd zmnieniany był 25 tys. temu.

Napisano

> Pasek obejrzalem jest cały i zdrowy, a po wbiciu biegu i próbie

> odpalenia coś grzechota i nic, a rozrusznik kręci duzo lżej niż

> zwykle.A rtozrząd zmnieniany był 25 tys. temu.