mario81 Napisano 21 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2007 witam,czy może mi ktoś powiedzieć coś na temat bravo 2.0 HGT. kupiłem takie coś i narazie składam i naprawiam. jest to rocznik 97. w klimie ,skórze,podgrzewane fotele wydech NOVITEC, zawieszenie KW,felga MOMO FERRARI 17". jeżdżący tylko poszedł wąż od pompy wody. niedługo fotki.pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 21 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2007 załącznik nie halo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oke Napisano 21 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2007 > witam,czy może mi ktoś powiedzieć coś na temat bravo 2.0 HGT. kupiłem > takie coś i narazie składam i naprawiam. jest to rocznik 97. w > klimie ,skórze,podgrzewane fotele wydech NOVITEC, zawieszenie > KW,felga MOMO FERRARI 17". jeżdżący tylko poszedł wąż od pompy > wody. niedługo fotki.pozdrawiam Fajnie mi się tym jeździło. Gdyby się tak nie sypał pewnie bym tym jeździł nadal. Gdy go kupiłem to byłem zachwycony, jak sprzedawałem nie mogłem na niego patrzeć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barynioszka Napisano 23 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2007 ogólnie mam juz 3-go i polecam. pytaj konkretniej co chcesz wiedziec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mario81 Napisano 26 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 26 Listopada 2007 coś z fotkami nie tak bo chyba są za duże ale moge na maila wysłać a tak z pytań to.... naprawiłem wąż , zalałem układ płynem i jak go zagrzałem to wywalił cały płyn przez zbiorniczek wyrównawczy.Może być że układ zapowietrzony?nigdy sam nie naprawiałem samochodu-zawsze odstawiałem do mądrzejszych ode mnie.poszukuje 2 kół stalowych z oponami do fiaciora. jak by miał ktoś.pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiko Napisano 26 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2007 Jeżeli miałeś szczęście to masz jeszcze całą uszczelkę pod głowicą, jeżeli nie to nastaw się na koszty. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oke Napisano 26 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2007 > coś z fotkami nie tak bo chyba są za duże ale moge na maila wysłać a > tak z pytań to.... naprawiłem wąż , zalałem układ płynem i jak > go zagrzałem to wywalił cały płyn przez zbiorniczek > wyrównawczy.Może być że układ zapowietrzony?nigdy sam nie > naprawiałem samochodu-zawsze odstawiałem do mądrzejszych ode > mnie.poszukuje 2 kół stalowych z oponami do fiaciora. jak by > miał ktoś.pozdro Odstaw do mądrzejszych, 2.0 to delikatny sprzęt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mario81 Napisano 27 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 może zna ktoś dobrego mechanika od tego sprzetu w poznaniu?? byłbym wdzieczny za namiary.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stanleypl Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 UPG do wymiany, przykra sprawa, odrazu rozrząd przy okazji trzaśnij i sprawdź wariator jak występował w tym silniku ale coś mi dzwoni że go tam nie ma jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_77 Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > sprawdź wariator jak występował w tym silniku ale coś mi dzwoni > że go tam nie ma jeszcze Jest. I potrafi stukać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oke Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > Jest. I potrafi stukać... i kosztuję coś koło 650 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swora Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > i kosztuję coś koło 650 zł ile tu jest za 320 http://moto.allegro.pl/item274159351_wariator_alfa_fiat_lancia_oryginal_rozrzad.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moonwalker Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > Jest. I potrafi stukać... Stukać? Silnik pracuje jak traktor. W ASO ok. 700 PLN. Wymiana raczej też w ASO (5-cyl). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_77 Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > Stukać? Silnik pracuje jak traktor. No może. Mój mimo 150 tyś. nalotu nie hałasował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swora Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > No może. Mój mimo 150 tyś. nalotu nie hałasował mój ma 180tyś też nie hałasuje i przez 1.5 roku zero problemów wymieniałem tylko łożyska arternatora bo piszczały a tak w dzień w dzień dostaje w dupe i motorek chodzi zajebiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_77 Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > mój ma 180tyś też nie hałasuje i przez 1.5 roku zero problemów > wymieniałem tylko łożyska arternatora bo piszczały a tak w dzień > w dzień dostaje w dupe i motorek chodzi zajebiście Ty weź tak nie mów głośno - bo tutaj duża część użytkowników 2.0 zaraz po kupnie ich nie wiadomo od kogo mocno się na tych silnikach sparzyła i teraz alergicznie patrzy na wszelkie wzmianki, że ten silnik może sie komuś nie psuć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moonwalker Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > mój ma 180tyś też nie hałasuje i przez 1.5 roku zero problemów > wymieniałem tylko łożyska arternatora bo piszczały a tak w dzień > w dzień dostaje w dupe i motorek chodzi zajebiście Mój ma 160tyś i chodzi jak ruski traktor. W styczniu czeka mnie wymiana całego rozrządu łącznie z wariatem. Łożysko od klimy też szumiało do czasu.... wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moonwalker Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > Ty weź tak nie mów głośno - bo tutaj duża część użytkowników 2.0 > zaraz po kupnie ich nie wiadomo od kogo mocno się na tych > silnikach sparzyła i teraz alergicznie patrzy na wszelkie > wzmianki, że ten silnik może sie komuś nie psuć Noo... bo każdy by chciał wypasione osiągi za cenę 1.2. Ja tam nie narzekam. Pwiem więcej jestem zachwycony tym silnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oke Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > ile tu jest za 320 > http://moto.allegro.pl/item274159351_wariator_alfa_fiat_lancia_oryginal_rozrzad.html W HGT nie jest ten sam wariator co w ts-ach. Chyba, ze sie myle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oke Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > Ty weź tak nie mów głośno - bo tutaj duża część użytkowników 2.0 > zaraz po kupnie ich nie wiadomo od kogo mocno się na tych > silnikach sparzyła i teraz alergicznie patrzy na wszelkie > wzmianki, że ten silnik może sie komuś nie psuć niech zgadnę pijesz do mnie I masz racje. Kupiłem zajeżdżone HGT. Nie chodzi o to, że ja nie lubię dwa zero. Ja lubiłem jeździć fiatem. Uważam tylko, że ten motor nie jest tak odporny na butowanie jak jednostki np. vr6, vti, i inne topowe jednostki modeli pseudo-sportowych. Jak się o niego dba to być może jest dobry. Jak pewnie zauważyłem te silniki lepiej radzą sobie w mareach, dlatego, że te ta wersja była dla innych ludzi niż HGT. HGT-a miaał być samochodem dla ludzi ze sportowych zacięciem. w Bravo te jednostki były mocniej eksploatowane i dlatego nie do końca dawały sobie rade. Gdybym tak chorobliwie nie analizował pracy swojego silnika to pewnie jeździłbym nim do momentu obrócenia panewki, albo bym się nim najeździł i sprzedał nic nie wiedząc o tym co sie działo w tym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stanleypl Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > W HGT nie jest ten sam wariator co w ts-ach. Chyba, ze sie myle tak na marginesie ten wariator to gdzie dokładnie siedzi? może jakie zdjątko z Epra w celach edukacyjnych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_77 Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > tak na marginesie ten wariator to gdzie dokładnie siedzi? Przy rozrządzie - dlatego najlepiej się go wymienia właśnie z wymianą rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mario81 Napisano 28 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 panowie to co ja mam zrobić z tą moją padaką?? bo po tym co tu pisze to mam ochote go wy...słać na złom.kupiłem go za 6000pln i pewnie jeszcze raz tyle w niego włoże. jeszcze nim nie jezdziłem a juz mam go dosyc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oke Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > panowie to co ja mam zrobić z tą moją padaką?? bo po tym co tu pisze > to mam ochote go wy...słać na złom.kupiłem go za 6000pln i > pewnie jeszcze raz tyle w niego włoże. jeszcze nim nie jezdziłem > a juz mam go dosyc. Jeśli już masz go dosyc to sprzedaj. Ja włożyłem w sowjego przez 2 lata około 12 tysięcy. Ale miarka się przebrała jak nie chciał odpalic przed marketem. Wtedy go zrobiłem i sprzedałem. Podsumowując, powiedz co teraz dzieje się z autem i co chciałeś zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oke Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > Noo... bo każdy by chciał wypasione osiągi za cenę 1.2. Nie przesadzaj z tymi osiągami. Wypasione to one były, ale w 96 roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mario81 Napisano 28 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 to jest tak ze ja mam z nim kontakt tylko w weekendy bo w tygodniu jestem na delegacji wiec co z nim tak naprawde jest to bede wiedział w nastepnym tyg jak go oddam do jakiegoś magika.póki co to pali ale cały czas sie pali kontr. od wtrysku i po zalaniu układu nowym płynem zagrzał sie i wywalił wszystko przez zbiorniczek.to narazie na tyle... coraz bardziej utwierdzam sie w przekonaniu ze nie kupuje sie samochodów na F - Fiatów,Fordów i Francuskich...ale mam nadzieje ze to nic powaznego i zmienie zdanie co do mojego Bravo.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > coraz bardziej utwierdzam sie w przekonaniu ze nie kupuje sie samochodów na F - Fiatów,Fordów > i Francuskich...ale mam nadzieje ze to nic powaznego i zmienie zdanie co do mojego Bravo.... Aleś odpalił... Kupiłbyś zajechaną Toyote albo niefachowo ją naprawiał, to też przerobiłbyś ją na Foyote?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mario81 Napisano 28 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 powiem Ci tak,że przed bravo miałem 2 BMW 320 w E-30 i 325 w E36 i myślałem ze one bedą zajechane a śmigały bez żadnych problemów. ja ich tez nie oszczedzałem. myslałem że ten tez bedzie śmigał a jak narazie to ma wielkie opory żeby wyjechac z garazu.wiec sie na nim jak to sie mowi...przejechałem:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oke Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > to jest tak ze ja mam z nim kontakt tylko w weekendy bo w tygodniu > jestem na delegacji wiec co z nim tak naprawde jest to bede > wiedział w nastepnym tyg jak go oddam do jakiegoś magika.póki co > to pali ale cały czas sie pali kontr. od wtrysku i po zalaniu > układu nowym płynem zagrzał sie i wywalił wszystko przez > zbiorniczek.to narazie na tyle... coraz bardziej utwierdzam sie > w przekonaniu ze nie kupuje sie samochodów na F - Fiatów,Fordów > i Francuskich...ale mam nadzieje ze to nic powaznego i zmienie > zdanie co do mojego Bravo.... Może nie będzie tak źle. Oddaj ten sprzęt do jakiegoś speca, najlepiej do takiego, który robił już jakieś lancie, alfy czy fiaty z tym motorem. Nie dawaj do P. Kazia bo stracisz tylko nerwy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oke Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > tak na marginesie ten wariator to gdzie dokładnie siedzi? > może jakie zdjątko z Epra w celach edukacyjnych? W Zembowiczu masz opisany cały zaspół hydrauliczny zmieniacza faz rozrządu czy tam fazatora zależy jak kto na to mówi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moonwalker Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > Nie przesadzaj z tymi osiągami. Wypasione to one były, ale w 96 roku Że niby nowe 1.9TDI jest szybsze, albo D4D Toyoty, Proszę Cię. Oooo! Albo 1.7CDTI Opla - to ci Panie dopiero dynamit. Moja Marysia spokojnie sobie radzi z innymi wozidłami klasy średniej. I spod świateł i na trasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cobra Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 Po 1 primo: za dobrego i niezajechanego Fiata HGT 2.0, 6k to baaaardzo mało, ja za moją padake 1,6 dałem 10k + musiałem w nią trochę włożyć kasy Po 2 primo stan używanych aut czy to Toyota, Volkswagen, BMW, Fiat , Alfa - zależy od ich poprzednich właścicieli (jak o nie dbano, serwisowano itp.) choć auta włoskie są bardziej delikatne (jak kobiety) no i najważniejsze Po 3 primo: teraz jak padaka u pana "magika" jest (bo miałem wypadek, nie zepsuła się!)- jeżdżę Toyotą 1,4 VVTI niby 97km a we Fiacie jest 103km - ale to całkowicie inna jazda w Toyocie jazda zaczyna się powyżej 4000 obrotów a we Fiacie powyżej 3000 - czyli 1000 obrotów różnicy - a to bardzo dużo, no i Fiat brzmi jak auto a Toyota jak podrasowany odkurzacz PS. TAKĄ TOYOTĄ teraz jeżdżę, wszystko się zgadza jedynie ta moja nie ma spojlera na klapie bagażnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moonwalker Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > Po 1 primo: za dobrego i niezajechanego Fiata HGT 2.0, 6k to > baaaardzo mało, ja za moją padake 1,6 dałem 10k + musiałem w nią > trochę włożyć kasy > Po 2 primo stan używanych aut czy to Toyota, Volkswagen, BMW, Fiat , > Alfa - zależy od ich poprzednich właścicieli (jak o nie dbano, > serwisowano itp.) choć auta włoskie są bardziej delikatne (jak > kobiety) > no i najważniejsze Po 3 primo: teraz jak padaka u pana "magika" jest > (bo miałem wypadek, nie zepsuła się!)- jeżdżę Toyotą 1,4 VVTI > niby 97km a we Fiacie jest 103km - ale to całkowicie inna jazda > w Toyocie jazda zaczyna się powyżej 4000 obrotów a we Fiacie > powyżej 3000 - czyli 1000 obrotów różnicy - a to bardzo dużo, no > i Fiat brzmi jak auto a Toyota jak podrasowany odkurzacz > PS. TAKĄ TOYOTĄ teraz jeżdżę, wszystko się zgadza jedynie ta moja > nie ma spojlera na klapie bagażnika W ciągu 3 lat włożyłem w Marysię 14tyś. PLN (nie licząc ubezpieczeń) i szykuje się następne 3 koła. I co? I nic. A na codzień jeżdzę najlepszym autem na świecie -> służbowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moonwalker Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > witam,czy może mi ktoś powiedzieć coś na temat bravo 2.0 HGT. kupiłem > takie coś i narazie składam i naprawiam. jest to rocznik 97. w > klimie ,skórze,podgrzewane fotele wydech NOVITEC, zawieszenie > KW,felga MOMO FERRARI 17". jeżdżący tylko poszedł wąż od pompy > wody. niedługo fotki.pozdrawiam Kupiłeś wygląd a nie stan techniczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oke Napisano 29 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2007 > Że niby nowe 1.9TDI jest szybsze, albo D4D Toyoty, Proszę Cię. > Oooo! Albo 1.7CDTI Opla - to ci Panie dopiero dynamit. > Moja Marysia spokojnie sobie radzi z innymi wozidłami klasy średniej. > I spod świateł i na trasie. ale co ty porównujesz gówno do twarogu. 2.0 Marea to był topowy model i jego osiągi były dobre w 96 roku. Terez topowy model auta ma około 7 do setki. I tak tdi jest szybszy niż Twoje 2.0 i oszczędniejszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stanleypl Napisano 29 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2007 > Że niby nowe 1.9TDI jest szybsze, albo D4D Toyoty, Proszę Cię. dokładnie tak > Moja Marysia spokojnie sobie radzi z innymi wozidłami klasy średniej. > I spod świateł i na trasie. ale napewno nie z TDI np. w Ibi jak moja, przelicz stosunek masy do KM i Nm u mnie a potem u Ciebie i masz odpowiedź na Twoją urażoną męską dumę Panie tu chodzi o te ~ 300Nm dostępnych od 1900rpm.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stanleypl Napisano 29 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2007 > W Zembowiczu masz opisany cały zaspół hydrauliczny zmieniacza faz > rozrządu czy tam fazatora zależy jak kto na to mówi. mam jeszcze gdzieś Zembrowicza, poczytam więc jak to dokładnie działa. dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moonwalker Napisano 30 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2007 > dokładnie tak > ale napewno nie z TDI np. w Ibi jak moja, przelicz stosunek masy do > KM i Nm u mnie a potem u Ciebie i masz odpowiedź na Twoją > urażoną męską dumę > Panie tu chodzi o te ~ 300Nm dostępnych od 1900rpm.... Disesle są coraz szybsze to fakt, i zapewne następna generacja będzie rządzić ale.... Tak się składa, że mam empiryczne doświadczenie, a Ty posługujesz się teorią (kg, Nm itd). Na odcinku od od Towarowej do Prymasa dwa razy spod świateł pokonałem Leona 1.9TDI (z czerwonymi literkami) więc proszę nie opowiadaj mi tu o Niutonometrach bo TDI jest ich może więcej są ale szybko dostają "zadyszki". Pozatym, kolega Quli zorganizował małe ściganko Bravo HGT vs. Leon 1.9TDI (150KM). No i Bravo było górą. Na marginesie dodam że miałem też okazję z Avensis D4D i też nic wielkiego nie pokazał. Ale jeśli to Ci poprawi humor to uważaj że TDI jest najlepsze na świecie. Mi tam rybka. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moonwalker Napisano 30 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2007 > I tak tdi jest szybszy niż Twoje 2.0 i oszczędniejszy. Oooo! a szczególnie to nowoczesne CDTI Opla. To ci Panie topowy diesiel. Może jeździłeś i się wypowiesze, he? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stanleypl Napisano 30 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2007 > Pozatym, kolega Quli zorganizował małe ściganko Bravo HGT vs. Leon > 1.9TDI (150KM). No i Bravo było górą. w to to juz napewno nie uwierze, kiepski kierownik był pewnie ja tam nie jestem jakiś tam do ścigania pierwszy, ale pare razy udało mi sie poganiać 2.0 przy wyprzedzaniu, jakoś tak wolno się zbierają > Na marginesie dodam że miałem też okazję z Avensis D4D i też nic > wielkiego nie pokazał. > Ale jeśli to Ci poprawi humor to uważaj że TDI jest najlepsze na > świecie. Mi tam rybka. > Pozdrawiam, najlepsze to nie sa napewno, ale całkiem żwawe ja jestem zwolennikiem TURBO, np. ostatnio pojeździłem AF 166 z silnikiem 2.0 V6 turbo "tylko" 215KM w serii ....... to dopiero ma odjazd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arljazz Napisano 30 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2007 > ja jestem zwolennikiem TURBO, np. ostatnio pojeździłem AF 166 z > silnikiem 2.0 V6 turbo "tylko" 215KM w serii ....... to > dopiero ma odjazd W tej alfie to jest akurat Softturbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stanleypl Napisano 30 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2007 > W tej alfie to jest akurat Softturbo. czyli IC nie ma co nie zmienia faktu że z tego silnika na lajcie 250 KM wychodzi z IC + wirus zakochałem się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barynioszka Napisano 30 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2007 > czyli IC nie ma > co nie zmienia faktu że z tego silnika na lajcie 250 KM wychodzi z IC > + wirus > zakochałem się T jak uwazasz ze ta alfa jezdzi to ustaw sie z moim HGT Seryjne HGT z łatwoscia dyma leona i ja tez sie o tym przekonalem swoim poprzednim HGT wiec nie marudzic. A kolego jesli uwazasz ze masz najszybsze TDI to fajnie ale nie wciskaj nam fiatowcą ze pojedziesz HGT. Chyba ze poprostu kierownik HGT sie nie scigał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stanleypl Napisano 30 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2007 > T jak uwazasz ze ta alfa jezdzi to ustaw sie z moim HGT HGT Turbo .... weś mi tu nie psuj wywodu ile ma kucy? takim TDI mogę stawać w szranki > Seryjne HGT z łatwoscia dyma leona i ja tez sie o tym przekonalem > swoim poprzednim HGT wiec nie marudzic. .... nie marudze nie widziałem, ale sceptycznie nastawiony jestem wobec powyższego a tego Leona nie objedzie juz napewno HGT > A kolego jesli uwazasz > ze masz najszybsze TDI to fajnie ale nie wciskaj nam fiatowcą ze > pojedziesz HGT. Chyba ze poprostu kierownik HGT sie nie scigał nie HGT tylko MW 2.0 (...... pewnie na LPG ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moonwalker Napisano 30 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2007 > HGT Turbo .... weś mi tu nie psuj wywodu > ile ma kucy? > takim TDI mogę stawać w szranki No, no już nie kozakuj bo znajdę w necie benzynę z 1000KM mocy. I co? można się tak licytować bez końca. Są dwie opcje albo TDI Seata jest słabsze od 2.0 Fiata, albo bardzo "oszczędni" (tzw. pierdoły) dosiadają te TDI i nie potrafią żwawo jeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moonwalker Napisano 30 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2007 > ale co ty porównujesz gówno do twarogu. > 2.0 Marea to był topowy model i jego osiągi były dobre w 96 roku. > Terez topowy model auta ma około 7 do setki. > I tak tdi jest szybszy niż Twoje 2.0 i oszczędniejszy. TDI jest szybsze niż 2.0 jeśli ma więciej pojemności niż 2.0. Może miałeś zajeżdzone HGT, że uważasz je za słabsze od TDI? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stanleypl Napisano 30 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2007 > No, no już nie kozakuj bo znajdę w necie benzynę z 1000KM mocy. I co? > można się tak licytować bez końca. > Są dwie opcje albo TDI Seata jest słabsze od 2.0 Fiata, albo bardzo > "oszczędni" (tzw. pierdoły) dosiadają te TDI i nie potrafią > żwawo jeździć. ja tam lubie narazie swoje TDI i tak naprawde nie zależy mi na licytowaniu co lepsze tak tylko napi ..... pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stanleypl Napisano 30 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2007 > TDI jest szybsze niż 2.0 jeśli ma więciej pojemności niż 2.0. tak poza konkursem TDI vs 2.0 mocniejszy ma różne znaczenia- przy przyspieszeniu (też tzw.elastyczność) liczy się wysokość Nm (tu na + dla TDI) no ale też mozliwość wkręcenia odpowiednich rpm i długość poszczególnych biegów (tu na - dla TDI) -> bardzo dużo zalezy od kierownika TDI w takim razie na Vmax bardziej wpływa ilość KM (na + dla 2.0) aha, a na portfel wpływa cena paliwa i średnie spalanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moonwalker Napisano 30 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2007 > tak poza konkursem TDI vs 2.0 > mocniejszy ma różne znaczenia- > przy przyspieszeniu (też tzw.elastyczność) liczy się wysokość Nm (tu > na + dla TDI) no ale też mozliwość wkręcenia odpowiednich rpm i > długość poszczególnych biegów (tu na - dla TDI) - > na Vmax bardziej wpływa ilość KM (na + dla 2.0) Chodzi o to żeby plusy nie przesłoniły minusów. > aha, a na portfel wpływa cena paliwa i średnie spalanie To mnie nie interesuje. Moja Marea pali nie więcej niż się wleje. Jeśli ktoś chce oszczędzać na paliwie to nie jeździ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moonwalker Napisano 30 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2007 > ja tam lubie narazie swoje TDI i tak naprawde nie zależy mi na > licytowaniu co lepsze > tak tylko napi ..... pozdro A ja lubię służbowe CDTI, chociaż wół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.