mamil Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 Witam Problem dotyczy swiec zaplonowych Polski katalog podaje NGK BKR6EKC kod opakowania V-26 Francuski katalog podaje NGK BKR6EKC kod opakowania V-18 w opakowaniu V-18 sa swiece NGK BKR6EK (polski kod V-20) czy ktos wie co oznacza symbol C w kodzie produktu ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nowy24 Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > Witam > Problem dotyczy swiec zaplonowych > Polski katalog podaje NGK BKR6EKC kod opakowania V-26 > Francuski katalog podaje NGK BKR6EKC kod opakowania V-18 > w opakowaniu V-18 sa swiece NGK BKR6EK (polski kod V-20) > czy ktos wie co oznacza symbol C w kodzie produktu ?? Litera"C" oznacza specjalną świecęzapłonową do silników koncernu Fiata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 pewnie chodzi o klimat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jagu Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 http://www.ngkntk.de/Jak_rozgry1_4ae_kod_NGK.1316.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mamil Napisano 27 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > http://www.ngkntk.de/Jak_rozgry1_4ae_kod_NGK.1316.0.html Widzialem ale nic mi to nie mowi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mamil Napisano 27 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 Takie informacje sa na opakowaniu (zalacznik) MYSLICIE ZE MOZNA JE WSZCZEPIC ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > Takie informacje sa na opakowaniu (zalacznik) > MYSLICIE ZE MOZNA JE WSZCZEPIC ?? literka C oznacza elektrodę pochyloną. Jutro postaram się obejrzec obie świece i dam znać. Przy okazji, skąd masz te francuskie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mamil Napisano 27 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > literka C oznacza elektrodę pochyloną. Jutro postaram się obejrzec > obie świece i dam znać. > Przy okazji, skąd masz te francuskie? Jestem aktualnie we Francji kupilem w Feu Vert za 24,99 Euro A nabylem je bo moje stare NGK BKR6EKC przezyly juz ponad 80 000 km i po 2 dniach postoju w ok 0°C bylo ciezko z zapaleniem choc sie udalo Optyczna ocena zakwalifikowala je do bezzwlocznej wymiany Nowe jeszcze nie rozpakowane takze caly czas moge oddac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > Jestem aktualnie we Francji kupilem w Feu Vert za 24,99 Euro > A nabylem je bo moje stare NGK BKR6EKC przezyly juz ponad 80 000 km i > po 2 dniach postoju w ok 0°C bylo ciezko z zapaleniem choc sie > udalo Optyczna ocena zakwalifikowala je do bezzwlocznej wymiany > Nowe jeszcze nie rozpakowane takze caly czas moge oddac. to lepiej oddaj i wez katalogowe wg katalogu NGK. 80.000 boszz chcesz wykonczyc silnik?? powinienes wymienic 40tys temu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > to lepiej oddaj i wez katalogowe wg katalogu NGK. > 80.000 boszz chcesz wykonczyc silnik?? powinienes wymienic 40tys > temu! 40000 jest dla serwisu żeby z czegoś mógł żyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > 40000 jest dla serwisu żeby z czegoś mógł żyć nie, to wartość na jaką producent świec gwarantuje niezawodne działanie. Nie moge zrozumiec skąd u niektorych z Was chęć wydłużania żywotności produktów. Poćwicz na pasku rozrządu, ciekawie czy tez będziesz przedłużał. albo grubośc minimalna tarczy hamulcowej, też powiesz że to wymysł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moonwalker Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > nie, to wartość na jaką producent świec gwarantuje niezawodne > działanie. > Nie moge zrozumiec skąd u niektorych z Was chęć wydłużania żywotności > produktów. A propos świec. Spotkałem się z opnią, którą również empirycznie potwierdzam, że silnik 2.0 niezbyt dobrze chodzi na NGK. Miałem NGK i silnik lekko szarpał. Ja wytrzymałem 1tyś k. Po wymianie na znacznie tańsze "Tutela" silniczek dostał skrzydeł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > nie, to wartość na jaką producent świec gwarantuje niezawodne > działanie. > Nie moge zrozumiec skąd u niektorych z Was chęć wydłużania żywotności > produktów. Poćwicz na pasku rozrządu, ciekawie czy tez będziesz > przedłużał. albo grubośc minimalna tarczy hamulcowej, też > powiesz że to wymysł? olej też wymieniasz co 20 tysięcy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moonwalker Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > olej też wymieniasz co 20 tysięcy? Bardzo polskie podejście. Nie wymieniać nic zgodnie z instruckją. Jeździć jak się urwie. A potem wszyscy się zastanawiają jak to jest, że po 150tyś km w Polsce samochód jest złom a Niemczech w sile wieku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 ten 2.0 oplowski 150kucy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moonwalker Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > ten 2.0 oplowski 150kucy? 154. Ale nie jestem pewien czy to oplowski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > olej też wymieniasz co 20 tysięcy? jeżeli jest takie zalecenie producenta to tak. Obecnie co 15tyś w dieslu. Jakie mam podstawy do tego by zmieniac dlugosc przebiegu? A płyn hamulcowy też zajeździsz aż się bedzie gotował od samego stania na słońcu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > Bardzo polskie podejście. Nie wymieniać nic zgodnie z instruckją. > Jeździć jak się urwie. A potem wszyscy się zastanawiają jak to > jest, że po 150tyś km w Polsce samochód jest złom a Niemczech w > sile wieku. może dlatego, że w niemczech ten sam samochód zrobił 300, potem w polsce mu skręcili licznik do 120? instrukcja tylko zaleca... jest tu paru takich co przestrzegało instrukcji co do wymiany paska rorządu... zaworki są drogie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > 154. Ale nie jestem pewien czy to oplowski. nierówna praca nie zawsze jest spowodowana sama swieca. Może być zle dokrecona, moze byc cos z przewodami itp. Tutela ma siwece? Na pewno ich nie robi, od kogos kupuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > instrukcja tylko zaleca... jest tu paru takich co przestrzegało > instrukcji co do wymiany paska rorządu... zaworki są drogie czyli przedluzanie przebiegu by pomoglo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > jeżeli jest takie zalecenie producenta to tak. Obecnie co 15tyś w > dieslu. a zapis o trudnych warunkach widziałeś czy będziesz mielił te szczyny póki nie stuknie 15? teraz fiat zaleca co 30... ryzykujesz? > Jakie mam podstawy do tego by zmieniac dlugosc przebiegu? zdrowy rozsądek... nie wiem... może empiryzm? tak... na pewno empiryzm... dziwne że te same zalecenia dotyczą rynku francuskiego włoskiego i polskiego > A płyn hamulcowy też zajeździsz aż się bedzie gotował od samego > stania na słońcu? wymieniam co dziesięć hamowań... wiesz tu chodzi o moje bezpieczeństwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moonwalker Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > może dlatego, że w niemczech ten sam samochód zrobił 300, potem w > polsce mu skręcili licznik do 120? Mam na myśli gruchoty, które były kupione w polskich salonach. I znam takie przypaki w z autentycznym przebiegiem. > instrukcja tylko zaleca... jest tu paru takich co przestrzegało > instrukcji co do wymiany paska rorządu... zaworki są drogie Ooo! rozrząd to zupełnie inna historia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > czyli przedluzanie przebiegu by pomoglo? no ja bym się ścisłe trzymał instrukcji obsługi w tym przypadku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > Bardzo polskie podejście. Nie wymieniać nic zgodnie z instruckją. > Jeździć jak się urwie. Tak niestety jest. A juz jak wymienic to najtaniej. Nie wazne ze wytrzyma 6 mies zamiast np 3 lat. Ale bedzie taniej. Robi sie teraz kampanie uswiadamiajace o przegladach i wymianie czesci nie w momencie jak sie urwa... Mialem przypadek tarczy ham do Sprintera, koledzy szukali niewentylowanej bo taka przyniosl klient. Nigdzie nie znalezli. okazalo sie, ze tarcza od zuzycia rozpadla sie i zostala tylko jedna czesc... Paaanie, przedluzac przebiegi, w instrukcji debile pisza by wymieniac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > Ooo! rozrząd to zupełnie inna historia. czemu? po co wymieniać wcześniej? nie rozumiem ludzi którzy wcześnej wymieniają rozrząd świece trzba wymieniać co 40 a rozrząd już nie co 120? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > a zapis o trudnych warunkach widziałeś czy będziesz mielił te szczyny > póki nie stuknie 15? a jakie u nas sa szczegolne warunki?? 15tys robie w 3 mies, jak sie domyslasz sa to trasy. A Ty co ile bedzies zwymienial? > teraz fiat zaleca co 30... ryzykujesz? tak, wiele firm zaleca wymiane przy przegladzie co 30tys. > zdrowy rozsądek... nie wiem... może empiryzm? tak... na pewno > empiryzm... jesteś mechanikiem? >dziwne że te same zalecenia dotyczą rynku > francuskiego włoskiego i polskiego a dlaczego maja sie roznic?? Przeciez zalecenia zawsze maja margines bezpieczenstwa, z ktorego widze ochoczo korzystasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > Tak niestety jest. A juz jak wymienic to najtaniej. Nie wazne ze > wytrzyma 6 mies zamiast np 3 lat. Ale bedzie taniej. > Robi sie teraz kampanie uswiadamiajace o przegladach i wymianie > czesci nie w momencie jak sie urwa... > Mialem przypadek tarczy ham do Sprintera, koledzy szukali > niewentylowanej bo taka przyniosl klient. Nigdzie nie znalezli. > okazalo sie, ze tarcza od zuzycia rozpadla sie i zostala tylko > jedna czesc... > Paaanie, przedluzac przebiegi, w instrukcji debile pisza by wymieniac a jak się to ma do świecy zapłonowej? płyn w chłodnicy też zmieniasz co dwa lata bo kaliber ten sam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moonwalker Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > czemu? po co wymieniać wcześniej? > nie rozumiem ludzi którzy wcześnej wymieniają rozrząd > świece trzba wymieniać co 40 a rozrząd już nie co 120? Nie wiem o kim mówisz. Ja wymieniam zestaw: olej, filrty, świece co 15tyś. km. inne płyny co roku, rorząd co 60tyś. A prysznic biorę codziennie. Robię to bez względu na to czy jest to potrzebne czy nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > no ja bym się ścisłe trzymał instrukcji obsługi w tym przypadku Masz na mysli Lanosa? Zauwaz ze tysiace osob sie trzymalo i problemu nie bylo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > a jak się to ma do świecy zapłonowej? analogicznie. Jezeli cos wymieniasz zgodnie z instrukcja, cos innego czesciej to dlaczego swiece wymieniasz nie jak instrukcja mowi? Skad ten empiryzm?? > płyn w chłodnicy też zmieniasz co dwa lata bo kaliber ten sam? Jezeli po sprawdzeniu ma slabe wyniki to tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > Masz na mysli Lanosa? akurat lanos w ogóle nie chodzi mi po głowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > tak, wiele firm zaleca wymiane przy przegladzie co 30tys. i sądzisz, że to w ogóle nie odbija się na silniku? > jesteś mechanikiem? zawodówki nie skończyłem... > a dlaczego maja sie roznic?? Przeciez zalecenia zawsze maja margines > bezpieczenstwa, z ktorego widze ochoczo korzystasz. margines bezpieczeństwa dla świecy? ciekawe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > i sądzisz, że to w ogóle nie odbija się na silniku? nie mam pojecia. Jezeli producent tak mowi to dlaczego mam go poprawiac? Nie mam wiedzy by mowic ze producent pojazdu plecie glupoty > zawodówki nie skończyłem... > margines bezpieczeństwa dla świecy? ciekawe... nie dla swiecy ale np dla paska rozrzadu. Swieca zuzywa sie inaczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > akurat lanos w ogóle nie chodzi mi po głowie wiem ze w Lanosach byl problem. O jakim aucie myslisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moonwalker Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > i sądzisz, że to w ogóle nie odbija się na silniku? > zawodówki nie skończyłem... > margines bezpieczeństwa dla świecy? ciekawe... Widziałem oszczędnego co wypalił elektrody na świecach, bo kupił co nieco za drogi jak dla niego samochód i na przeglądach oszczędzał. Aha i raz z nim jechałem. Okazało się że miał SINE (ciekawy kolor) tarcze hamulcowe i kierownica biła przy hamowaniu. Ale był zadowolony ma samochód jeszcze się jakimś cudem zatrzymywał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > analogicznie. Jezeli cos wymieniasz zgodnie z instrukcja, cos innego > czesciej to dlaczego swiece wymieniasz nie jak instrukcja mowi? > Skad ten empiryzm?? dlaczego sprawne świecie miałbym wymieniać na... sprawne? zużyty olej wymieniam na nowy, łyse opony też... ale świeca moze zrobić grubo ponad 40tys... zyżyty olej już nie... tak samo łysa opona.... to czy wymienię je po 40 czy 50 nie będzie miało żadnego wpływu na silnik czy spalanie... a jak wsadzę nowe to nawet tego nie poczuję... sam widziałeś że świece zrobiły 80 bez problemu... to jest tylko świeca... > Jezeli po sprawdzeniu ma slabe wyniki to tak. dobre... czytałem o tym w autoświecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > nie mam pojecia. Jezeli producent tak mowi to dlaczego mam go > poprawiac? Nie mam wiedzy by mowic ze producent pojazdu plecie > glupoty producent daj gware na trzy lata więc co się stanie z autem po tym czasie to ma głęboko w nosie... > nie dla swiecy ale np dla paska rozrzadu. Swieca zuzywa sie inaczej. ale ja mówię o świecy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moonwalker Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > sam widziałeś że świece zrobiły 80 bez problemu... to jest tylko > świeca... Pewnie zrobi i 120. Jeśli nie zależy na osiągach silnika, no to po co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 ja widziałem takiego co wsadzał dystans pod klocki hamulcowe ale ja mówię o świecy zapłonowej... olanie zapisu w instrukcji nie grozi śmiercią lub kalectwem... nie ma potrzeby sztywno się go trzymać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moonwalker Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > ja widziałem takiego co wsadzał dystans pod klocki hamulcowe > ale ja mówię o świecy zapłonowej... olanie zapisu w instrukcji nie > grozi śmiercią lub kalectwem... nie ma potrzeby sztywno się go > trzymać... Tylko osiągi silnika. Bo jeździć będzie i ze starymi świecami. A Filtry? Też nie zmieniać? Samochodu nie myć bo brud sam odpadnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > Pewnie zrobi i 120. Jeśli nie zależy na osiągach silnika, no to po > co? o jakich osiągach mówisz? mam gaz na mixerze i wiem kiedy mam niesprawny zapłon... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > Tylko osiągi silnika. Bo jeździć będzie i ze starymi świecami. > A Filtry? Też nie zmieniać? > Samochodu nie myć bo brud sam odpadnie? PATRZ MI NA USTAAA świeca zapłonowa... rozumiesz? ŚWIECA ZAPŁONOWA... chcesz mogę ci wkleić zdjęcie żebyśmy się zrozumieli o czym rozmawiamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moonwalker Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > o jakich osiągach mówisz? mam gaz na mixerze i wiem kiedy mam > niesprawny zapłon... Ja wyczuwam nawet różnicę w osiągach spowodowaną marką świec np. NGK i Tutela. Taka wrażliwa ze mnie kreatura. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > Ja wyczuwam nawet różnicę w osiągach spowodowaną marką świec np. NGK > i Tutela. Taka wrażliwa ze mnie kreatura. no ja np wyczuwam niskie ciśnienie w kole zapasowym... nie jesteś w stanie tego stwierdzić... kupiłeś wadliwą partię... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moonwalker Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > PATRZ MI NA USTAAA > świeca zapłonowa... rozumiesz? ŚWIECA ZAPŁONOWA... chcesz mogę ci > wkleić zdjęcie żebyśmy się zrozumieli o czym rozmawiamy Wiem o czym dywagujesz (sprawdź co znaczy "divago"). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moonwalker Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 > no ja np wyczuwam niskie ciśnienie w kole zapasowym... > nie jesteś w stanie tego stwierdzić... kupiłeś wadliwą partię... Czy zgłosiłeś już dogmat o swojej nieomylności? A tak serio. Stwierdziłem, dwukrotnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yanusz1 Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > 80.000 boszz chcesz wykonczyc silnik?? Na czym to polega? powinienes wymienic 40tys > temu! Przez niedomówienie z poprzednim użytkownikiem wymieniłem po 70 000 , czy mój silnik jest na granicy zdechnięcia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mamil Napisano 28 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 to jest wlasnie wg katalogu NGK FRANCE http://www.ngkntk.fr/index.php?id=821&am...IAT&m=MAREA Dla tych swieczek 70-80 000 to norma dlatego ok kilku lat tylko NGK stosuje w VW PEUGEOCIE i Maryska tez ma odkad zrobila 65000 nie pamietam jakie miala. Objawem zuzycia swiecy jest trudne odpalanie podczas niesprzyjajacych warunkow atmosferycznych (wilgoc) Po wykreceniu widac nadpalona elektrode wewnetrzna od co 216000 km przebiegu spalanie srednie do 90 km/h ok 6.5 do 130 km/h ok 8 no pozniej bywa roznie ok 10 Zrobie foty starych swiezcek niech niedowiarki i wymieniacze sie sami przekonaja ze nie zawsze co zalecane konieczne UWAGA Nowe spostrzezenia Polskie BKR6EKC maja odstep elektrody 0.9 BKR6EK maja odstep elektrody 0.8 Te BKR6EK francuskie maja odstep elektrody 0.9 co widac nawet na opakowaniu CO PANSTWO NA TO ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > to jest wlasnie wg katalogu NGK FRANCE > http://www.ngkntk.fr/index.php?id=821&am...IAT&m=MAREA > Dla tych swieczek 70-80 000 to norma wg jakich danych? Czy producent auta lub NGK to sugeruje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > dlaczego sprawne świecie miałbym wymieniać na... sprawne? > zużyty olej wymieniam na nowy, Wiesz, po wymianie oleju nie czuje roznicy, moze pojezdze 50tys co? Po co zmieniac na sprawny olej >łyse opony też... ale świeca moze > zrobić grubo ponad 40tys... może oczywiście, widziałem takie i po przebiegu 118tyś km. Ale nie powinna dla zdrowia kabli, cewek i katalizatora. Ktos wyliczyl zywotnosc a Ty koniecznie chcesz ja zmodyfikowac. Wolna wola, jezdzij ile chcesz ale nie mow, ze zywotnosc swiecy to bezsensowny wymysl. Jezeli jednak masz argumenty ze tak i to udowodnisz zapraszam do laboratorium NGK - masz prace murowaną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.