Skocz do zawartości

elektryczne szyby


zefir

Rekomendowane odpowiedzi

> -gdzie ty takie okazje wyłapujesz

prosty sposób szukaj ludzi na allegro którzy maja auto na części i nie wystawiają pojedynczych części bo z nimi można sie łatwiej dogadać albo w przypadku licznika czytać opisy i prosić o zdjęcia tego co ma smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> prosty sposób szukaj ludzi na allegro którzy maja auto na części i

> nie wystawiają pojedynczych części bo z nimi można sie łatwiej

> dogadać albo w przypadku licznika czytać opisy i prosić o

> zdjęcia tego co ma

i jeszcze jedno cierpliwie czekać na okazje i przeglądać allegro codziennie teraz na kiere od UT poluje i na nakładki na błotniki smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a mam jeszcze jedno pytanie gdzie zasilanie podłączyć żeby opuszczały

> dopiero sie gdy kluczyk przekręcę??

Ja pociągnąłbym zasilanie bezpośrednio z aku, po drodze wpiął przekaźnik sterowany napięciem po włączeniu zapłonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a ma ktoś zdjęcia jak to wygląda po zamontowaniu. Chodzi mi

> dokładnie gdzie zamontowaliście przyciski bo w podłokietniku to

> chyba nie za bardzo da sie wydłubać...

Jak się nie da jak się da, wystarczy pilnik i parę minut wolnego czasu smile.gif

Klik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam przyciski w desce nad "kratką" od głośników - dużo wygodniej się z nich korzysta niż jeżeli są zamontowane w podłokietnikach (fabrycznie)

nie mam akurat żadnej fotki pod ręką, ale jak nie zapomnę rano to cyknę foto i wrzucę ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a czym zatkać tą dziurę która została po korbie ?

A nie lepiej kupić boczki od SX-a zamiast dłubać.

Po drugie jeśli chcesz zamontować oryginalne siłowniki UNO to musisz wymienić drzwi - więc wtedy lepiej od razu z boczkami z odpowiednimi dziurami w podłokietnikach.

Jeśli nie chcesz zmieniać drzwi będzie sporo roboty spawarskiej, pisze sporo jeśli tego jeszcze nie robiłeś. Ale jak wspomniałem to tylko w przypadku użycia oryginalnych podnośników do UNO. Z zamiennikami nie miałem do czynienia więc nie powiem nic na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A nie lepiej kupić boczki od SX-a zamiast dłubać.

Takie boczki ciezko dostać, to raz, a dwa to trzeba wydać na nie trochę kapuchy.

> Po drugie jeśli chcesz zamontować oryginalne siłowniki UNO to musisz

> wymienić drzwi - więc wtedy lepiej od razu z boczkami z

> odpowiednimi dziurami w podłokietnikach.

> Jeśli nie chcesz zmieniać drzwi będzie sporo roboty spawarskiej,

> pisze sporo jeśli tego jeszcze nie robiłeś. Ale jak wspomniałem

> to tylko w przypadku użycia oryginalnych podnośników do UNO. Z

> zamiennikami nie miałem do czynienia więc nie powiem nic na ten

> temat.

A cóż Ty za herezje wypisujesz shocked.gif Ja, żeby wsadzić szybki

elektryczne do swojej 899 musiałem tylko wyciac otwory w podłokietnikach, nawet dziura na przewody do przycisku juz byla w tapicerce smile.gif Jak się ma zestaw szybek dedykowanych to mozna się udac do elektryka, zeby nam to podlaczyl, a nie bron boze do spawacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A nie lepiej kupić boczki od SX-a zamiast dłubać.

> Po drugie jeśli chcesz zamontować oryginalne siłowniki UNO to musisz

> wymienić drzwi - więc wtedy lepiej od razu z boczkami z

> odpowiednimi dziurami w podłokietnikach.

> Jeśli nie chcesz zmieniać drzwi będzie sporo roboty spawarskiej,

> pisze sporo jeśli tego jeszcze nie robiłeś. Ale jak wspomniałem

> to tylko w przypadku użycia oryginalnych podnośników do UNO. Z

> zamiennikami nie miałem do czynienia więc nie powiem nic na ten

> temat.

icon_eek.gifyikes.gif

przeca wszystko pasuje idealnie, wyjmujesz podnośniki pod korbkę i wsadzasz elektryczne - to cała filozofia

problem jest jak się chce "wpakować" podnośniki z 3D do 5D i na odwyrtke wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Takie boczki ciezko dostać, to raz, a dwa to trzeba wydać na nie

> trochę kapuchy.

> A cóż Ty za herezje wypisujesz Ja, żeby wsadzić szybki

> elektryczne do swojej 899 musiałem tylko wyciac otwory w

> podłokietnikach, nawet dziura na przewody do przycisku juz byla

> w tapicerce Jak się ma zestaw szybek dedykowanych to mozna się

> udac do elektryka, zeby nam to podlaczyl, a nie bron boze do

> spawacza.

A no własnie, przy boczkach SX trzeba zwykłe drzwi przespawać bo rączka do otwierania drzwi jest w innym miejscu, tam gdzie w zwykłych jest korbka. mlot.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przeca wszystko pasuje idealnie, wyjmujesz podnośniki pod korbkę i

> wsadzasz elektryczne - to cała filozofia

> problem jest jak się chce "wpakować" podnośniki z 3D do 5D i na

> odwyrtke

A jak Ci się mieści to z tą klameczka na środku drzwi. hmm.gif

Wiem że tak robicie bo słyszałem o tym a ja miałem do czynienia tylko z boczkami SX, więc jak to jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A no własnie, przy boczkach SX trzeba zwykłe drzwi przespawać bo

> rączka do otwierania drzwi jest w innym miejscu, tam gdzie w

> zwykłych jest korbka.

to pewnikiem masz MK I ,ja mam boczki z MK II i bez problemu pasują (oczywiście do MK II)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to pewnikiem masz MK I ,ja mam boczki z MK II i bez problemu pasują

> (oczywiście do MK II)

Aż muszę rozebrać drzwi i przyglądnąć sie temu hmm.gif, boś mi klina zabił.

Mój z zewnątrz to na pewno MKII, ale... hmm.gifniewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a i bardzo prosze : masz dwa boczki

-górny jest z MK I (różni sie umiejscowieniem klamki i korbki od MK II)

-dolny to boczek z wersji SX MK II (łobadwa to lewy przód wink.gif )

jeśli chcesz moge wytargać (normalny) boczek do MK II

tylne boczki MK I i MK II różnią sie tylko miejscem na korbke...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a i bardzo prosze : masz dwa boczki

> -górny jest z MK I (różni sie umiejscowieniem klamki i korbki od MK

> II)

> -dolny to boczek z wersji SX MK II (łobadwa to lewy przód )

> jeśli chcesz moge wytargać (normalny) boczek do MK II

> tylne boczki MK I i MK II różnią sie tylko miejscem na korbke...

No własnie mnie bardziej interesuje róznica normalnego boczku od SX-owego , oba z MKII i ich wzajemnym położeniem otworów na klamki i korbkę . hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No własnie mnie bardziej interesuje róznica normalnego boczku od

> SX-owego , oba z MKII i ich wzajemnym położeniem otworów na

> klamki i korbkę .

klamki są w tym samym miejscu wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.