Macioman Napisano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2007 Kumpel kupił golfa 5tkę 2.0 TDI, pojeździł chwilę ale teraz nie może odpalić. Tak jakby odcięty jest dopływ paliwa. Sprawdzał poziom płynu chłodniczego i jest bardzo niski, dzwonił do serwisu i tam powiedzieli mu, że silnik przez to został zablokowany. Czy jest jakaś możliwość odblokowania motoru "ręcznie" po dolaniu płynu ? Żeby dojechać do ASO ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mammoth Napisano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2007 > Kumpel kupił golfa 5tkę 2.0 TDI, pojeździł chwilę ale teraz nie może > odpalić. Tak jakby odcięty jest dopływ paliwa. Sprawdzał poziom > płynu chłodniczego i jest bardzo niski, dzwonił do serwisu i tam > powiedzieli mu, że silnik przez to został zablokowany. Czy jest > jakaś możliwość odblokowania motoru "ręcznie" po dolaniu płynu ? > Żeby dojechać do ASO ? brak plynu moze oznaczac peknietą glowice (jesli to silnik 2,0 16V TDI BKD rocznik 2004-2005) co oznacza brak szczelosci i zbyt niskie cisnienie by doszlo do zaplonu w komorze... nie slyszalem jeszcze o przypadku zeby z powodu niskiego stanu plynu nie udalo sie uruchomic auto typ[u golf ale moge to sprawdzic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 23 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2007 > brak plynu moze oznaczac peknietą glowice (jesli to silnik 2,0 16V > TDI BKD rocznik 2004-2005) > co oznacza brak szczelosci i zbyt niskie cisnienie by doszlo do > zaplonu w komorze... > nie slyszalem jeszcze o przypadku zeby z powodu niskiego stanu plynu > nie udalo sie uruchomic auto typ[u golf ale moge to sprawdzic... Własnie czytałem ten topic, który tutaj się znajduje. Mi też wydaje się to dziwne, auto jeździło a potem przestało, więc płyn na początku musiał być. Co ciekawe, nie kopci na biało w ogóle. Zdaje się, że kumpel kupił trupa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrzywaXX Napisano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2007 > Kumpel kupił golfa 5tkę 2.0 TDI, pojeździł chwilę ale teraz nie może > odpalić. Tak jakby odcięty jest dopływ paliwa. Sprawdzał poziom > płynu chłodniczego i jest bardzo niski, dzwonił do serwisu i tam > powiedzieli mu, że silnik przez to został zablokowany. bzdura , nie ma takiego czegos ze jak jest malo plynu chlodzacego to jest silnik blokowany Czy jest > jakaś możliwość odblokowania motoru "ręcznie" po dolaniu płynu ? > Żeby dojechać do ASO ? mogla peknac glowica , bardzo mozliwe ze pompa paliwa powiedzial najlepiej podpiac sie pod kompa i zobaczyc jakie bledy ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 26 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 > bzdura , nie ma takiego czegos ze jak jest malo plynu chlodzacego to > jest silnik blokowany > Czy jest > mogla peknac glowica , bardzo mozliwe ze pompa paliwa powiedzial > najlepiej podpiac sie pod kompa i zobaczyc jakie bledy ma Jutro będzie diagnostyka. Też wydawało mi się że to co kumpel opowiada to bzdury, ale na VW się nie znam i wolałem zapytać. Jak będę miał jakieś info to napiszę, co ciekawe dzień wcześniej sprawdzaliśmy tego golfa i jak na 140 KM to muszę przyznać że.... to auto nie jechało. Jeździłem 1.9 130KM A3 i odczucia były ZUPEŁNIE odmienne. Cóż, chyba faktycznie coś z autem jest nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.