Skocz do zawartości

Odblokowanie silnika w 2.0 TDI Golf V


Macioman

Rekomendowane odpowiedzi

Kumpel kupił golfa 5tkę 2.0 TDI, pojeździł chwilę ale teraz nie może odpalić. Tak jakby odcięty jest dopływ paliwa. Sprawdzał poziom płynu chłodniczego i jest bardzo niski, dzwonił do serwisu i tam powiedzieli mu, że silnik przez to został zablokowany. Czy jest jakaś możliwość odblokowania motoru "ręcznie" po dolaniu płynu ? Żeby dojechać do ASO ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kumpel kupił golfa 5tkę 2.0 TDI, pojeździł chwilę ale teraz nie może

> odpalić. Tak jakby odcięty jest dopływ paliwa. Sprawdzał poziom

> płynu chłodniczego i jest bardzo niski, dzwonił do serwisu i tam

> powiedzieli mu, że silnik przez to został zablokowany. Czy jest

> jakaś możliwość odblokowania motoru "ręcznie" po dolaniu płynu ?

> Żeby dojechać do ASO ?

brak plynu moze oznaczac peknietą glowice (jesli to silnik 2,0 16V TDI BKD rocznik 2004-2005)

co oznacza brak szczelosci i zbyt niskie cisnienie by doszlo do zaplonu w komorze...

nie slyszalem jeszcze o przypadku zeby z powodu niskiego stanu plynu nie udalo sie uruchomic auto typ[u golf ale moge to sprawdzic...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> brak plynu moze oznaczac peknietą glowice (jesli to silnik 2,0 16V

> TDI BKD rocznik 2004-2005)

> co oznacza brak szczelosci i zbyt niskie cisnienie by doszlo do

> zaplonu w komorze...

> nie slyszalem jeszcze o przypadku zeby z powodu niskiego stanu plynu

> nie udalo sie uruchomic auto typ[u golf ale moge to sprawdzic...

Własnie czytałem ten topic, który tutaj się znajduje. Mi też wydaje się to dziwne, auto jeździło a potem przestało, więc płyn na początku musiał być. Co ciekawe, nie kopci na biało w ogóle. Zdaje się, że kumpel kupił trupa crazy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kumpel kupił golfa 5tkę 2.0 TDI, pojeździł chwilę ale teraz nie może

> odpalić. Tak jakby odcięty jest dopływ paliwa. Sprawdzał poziom

> płynu chłodniczego i jest bardzo niski, dzwonił do serwisu i tam

> powiedzieli mu, że silnik przez to został zablokowany.

bzdura , nie ma takiego czegos ze jak jest malo plynu chlodzacego to jest silnik blokowany

Czy jest

> jakaś możliwość odblokowania motoru "ręcznie" po dolaniu płynu ?

> Żeby dojechać do ASO ?

mogla peknac glowica , bardzo mozliwe ze pompa paliwa powiedzial 30.GIF najlepiej podpiac sie pod kompa i zobaczyc jakie bledy ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bzdura , nie ma takiego czegos ze jak jest malo plynu chlodzacego to

> jest silnik blokowany

> Czy jest

> mogla peknac glowica , bardzo mozliwe ze pompa paliwa powiedzial

> najlepiej podpiac sie pod kompa i zobaczyc jakie bledy ma

Jutro będzie diagnostyka. Też wydawało mi się że to co kumpel opowiada to bzdury, ale na VW się nie znam i wolałem zapytać. Jak będę miał jakieś info to napiszę, co ciekawe dzień wcześniej sprawdzaliśmy tego golfa i jak na 140 KM to muszę przyznać że.... to auto nie jechało. Jeździłem 1.9 130KM A3 i odczucia były ZUPEŁNIE odmienne. Cóż, chyba faktycznie coś z autem jest nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.