84ty Napisano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2008 czy ktos probowal zrobic z naszego silnika taki silnik jak w coupe czy barchettcie? nie wiecie czy wystarczy zmienic glowice z wariatorem oraz komputer? kuszace jest przejscie z 115koni na 136 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Torman Napisano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2008 Z tego co wiem dol silnika (bynajmniej strona mechaniczna) jest taki sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blizniak1435053579 Napisano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2008 > czy ktos probowal zrobic z naszego silnika taki silnik jak w coupe > czy barchettcie? > nie wiecie czy wystarczy zmienic glowice z wariatorem oraz komputer? > kuszace jest przejscie z 115koni na 136 Z technicznego punktu widzenia to nie ma przeciwskazań tak to zrobić.Ale tam jest wariator a to oznacza częste problemy.Odradzam eksperymenty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
84ty Napisano 13 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2008 > Z technicznego punktu widzenia to nie ma przeciwskazań tak to > zrobić.Ale tam jest wariator a to oznacza częste > problemy.Odradzam eksperymenty. nie boje sie wariatora, jego wymiana nie jest znow tak kosztowana i tak czesto sie to nie sypie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2008 > czy ktos probowal zrobic z naszego silnika taki silnik jak w coupe > czy barchettcie? > nie wiecie czy wystarczy zmienic glowice z wariatorem oraz komputer? > kuszace jest przejscie z 115koni na 136 pewnie skrzynie biegów i wtryskiwacze i całą mase okablowania i bez sensu to jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
84ty Napisano 13 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2008 > pewnie skrzynie biegów i wtryskiwacze i całą mase okablowania i bez > sensu to jest nie widz epotrzeby zmieniac szkrzyni, wtryskiwacz esie dowiem,a le chyba sa te same, poz atym wiadomo ze oryginalne maja pewien zapas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2008 > nie widz epotrzeby zmieniac szkrzyni, wtryskiwacz esie dowiem,a le > chyba sa te same, poz atym wiadomo ze oryginalne maja pewien > zapas te 130 koni chcesz mieć na papierze czy na kołach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
84ty Napisano 13 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2008 > te 130 koni chcesz mieć na papierze czy na kołach? no kolach.... na kolach to przy mocy 136koni papierowo to pewnie ze 115 na kolach by bylo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sadek22b Napisano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2008 > no kolach.... na kolach to przy mocy 136koni papierowo to pewnie ze > 115 na kolach by bylo Nie wiem czy to przydatna informacja ale jeździłem kiedyś okazyjnie Punto HGT i według właściciela VFD ma o 0,5l więcej oleju w silniku. Poza tym silnik ten między 60-100kkm brał olej dość obficie mimo że był w jak najlepszym stanie i raczej zadbany. Co do koni to będzie ciężko. Z VFD może być 130 albo 133 na kole zamachowym - zależy od rocznika chyba czyli jakieś normu euro pewnie. Na kołach wyjdzie więc ok 113KM. Można się bawić w obróbkę i daje się jakieś 165KM wycisnąć - znam jednego co miał takie - ale pojawia się problem. Nie wytrzymały pierścienie i brał 1l oleju na 1000km. Rozwiązanie to podobno tytanowe pierścienie za 3000zł. To tak nawiasem było robione w warsztacie P. Chojnackiego. Nawet serię biorąc pod uwagę auto było zacne w odejściu i nigdy go nie zapomnę, ale czy warto przerabiać nie wiem bo nie znam kosztów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Torman Napisano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2008 kolega ma takie seryjne hgt, ostatnio wymienial wariator za cos okolo 350 go dostal Auto na hamowni mialo 138kucy. A olej lyka jak wszystkie auta ze zmiennymi fazami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.