Skocz do zawartości

Wolne obroty w audi 2,3(NG; KE-Jetronic) - pomocy


Marcelus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

W imieniu znajomego pytam - ma audi 90 2,3(NG; KE-Jetronic), do którego założył lpg w wersji "śruba" ( smirk.gif ). O ile z jazdą jako taką problemu nie ma, to do ładu dojść nie może z wolnymi obrotami - na noPB są ok, na lpg skaczą jak zwariowane. Ze swoim znajomym elektrykiem ( biglaugh.gif) ustalili, że odłączą krokowca. Jednak to nie jest rozwiązanie. Jakieś pomysły, by małym kosztem pozwolić temu autu jeździć na lpg ze stabilnymi wolnymi? niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam.

> W imieniu znajomego pytam - ma audi 90 2,3(NG; KE-Jetronic), do

> którego założył lpg w wersji "śruba" ( ). O ile z jazdą jako

> taką problemu nie ma, to do ładu dojść nie może z wolnymi

> obrotami - na noPB są ok, na lpg skaczą jak zwariowane. Ze swoim

> znajomym elektrykiem ( ) ustalili, że odłączą krokowca. Jednak

> to nie jest rozwiązanie. Jakieś pomysły, by małym kosztem

> pozwolić temu autu jeździć na lpg ze stabilnymi wolnymi?

Mikser jest z 3 wejsciami? Kompensacja, obejscie silnika krok. wolnych obrotów i wlot gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nalezy podniesc troche wolne obroty na benzynie poniewaz reduktor sobie nie radzi przez co wystepuje takie falowanie, spada na wolne obroty takie jak na benzynie (ktore sa za niskie dla gazu) auto zaczyna przygasac przez zbyt uboga mieszanke i komputer sam zaczyna podosic obroty, wyrowna i znow mieszanka robi sie za uboga; albo reduktor jest za maly do silnika, zazwyczaj na reduktorach jest napisane do jakich mocy sa przystosowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nalezy podniesc troche wolne obroty na benzynie poniewaz reduktor

> sobie nie radzi przez co wystepuje takie falowanie, spada na

> wolne obroty takie jak na benzynie (ktore sa za niskie dla gazu)

> auto zaczyna przygasac przez zbyt uboga mieszanke i komputer sam

> zaczyna podosic obroty, wyrowna i znow mieszanka robi sie za

> uboga; albo reduktor jest za maly do silnika, zazwyczaj na

> reduktorach jest napisane do jakich mocy sa przystosowane

to co napisałeś w swoim wcześniejszym poście zrozumiałem i dziękuję za poradę smile.gif chciałem teraz tylko Sztywnego zapytać co miał na myśli pisząc o obejściu krokowego i wlocie gazu smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to co napisałeś w swoim wcześniejszym poście zrozumiałem i dziękuję

> za poradę chciałem teraz tylko Sztywnego zapytać co miał na

> myśli pisząc o obejściu krokowego i wlocie gazu

Przepustnica jest zamknięta iwolnymi obrotami zajmuje sie silnik krokowy potocznie zwany. Gaz jest dostarczany przed przepustnicą, a skoro jest zamknięta to brak wolnych obrotów. Silnik krokowy powinien pobierać powietrze nie z miejsca pomiędzy mikserem a przepustnicą. Mikser z 3 dolotami dedykowany do takiego silnika, idealnie pasuje. Wlot gazu to podłączenie reduktora do mikser smile.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nalezy podniesc troche wolne obroty na benzynie poniewaz reduktor

> sobie nie radzi przez co wystepuje takie falowanie, spada na

> wolne obroty takie jak na benzynie (ktore sa za niskie dla gazu)

> auto zaczyna przygasac przez zbyt uboga mieszanke i komputer sam

> zaczyna podosic obroty, wyrowna i znow mieszanka robi sie za

> uboga; albo reduktor jest za maly do silnika, zazwyczaj na

> reduktorach jest napisane do jakich mocy sa przystosowane

Jeśli ma się pojęcie to się nie kręci regulacją przepustnicy. Dobrze dobrana instalacja pod względem mocy reduktora oraz właściwy mikser niema mowy o podnoszeniu obrotów. Taką opcje uważam za partyzantkę czerwona.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli ma się pojęcie to się nie kręci regulacją przepustnicy. Dobrze

> dobrana instalacja pod względem mocy reduktora oraz właściwy

> mikser niema mowy o podnoszeniu obrotów. Taką opcje uważam za

> partyzantkę

partyzantka to jak ktos cos robi o czym nie ma pojecia a ludzie szukaja pomocy tanim kosztem, jakby mieli kase to by napewno pojechali do dobrego warsztatu i zostawili im spora sumke

a sprawdzic czy mikser jest ok mozna poprzez lekkie przytkanie rury wlotu powietrza jezeli zmiany sa znaczne tzn ze mikser lub tez reduktor lecz to tez wedlug kolegi bedzie partyzantka spineyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> partyzantka to jak ktos cos robi o czym nie ma pojecia a ludzie

> szukaja pomocy tanim kosztem, jakby mieli kase to by napewno

> pojechali do dobrego warsztatu i zostawili im spora sumke

Zgadzam się z Tobą.

> a sprawdzic czy mikser jest ok mozna poprzez lekkie przytkanie rury

> wlotu powietrza jezeli zmiany sa znaczne tzn ze mikser lub tez

> reduktor lecz to tez wedlug kolegi bedzie partyzantka

Poniekąd tak, ale gdy będzie uboga mieszanka to przytkanie z pewnością zaowocuje różnicą ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> partyzantka to jak ktos cos robi o czym nie ma pojecia a ludzie

> szukaja pomocy tanim kosztem, jakby mieli kase to by napewno

> pojechali do dobrego warsztatu i zostawili im spora sumke

gdyby był w okolicy dobry warsztat to pewnie by podjechali. ale nie namówię znajomka, żeby bujnął się 120 km w jedną stronę do gazownika, który zrobi mu dobrze z lpg crazy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.