Marcelus Napisano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2008 Witam. W imieniu znajomego pytam - ma audi 90 2,3(NG; KE-Jetronic), do którego założył lpg w wersji "śruba" ( ). O ile z jazdą jako taką problemu nie ma, to do ładu dojść nie może z wolnymi obrotami - na noPB są ok, na lpg skaczą jak zwariowane. Ze swoim znajomym elektrykiem ( ) ustalili, że odłączą krokowca. Jednak to nie jest rozwiązanie. Jakieś pomysły, by małym kosztem pozwolić temu autu jeździć na lpg ze stabilnymi wolnymi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hiszpaniec Napisano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2008 podniesc wolne obroty na benzynie bo pewnie reduktor sobie nie radzi z wydalaniem z siebie gazu, albo dac inny reduktor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2008 > Witam. > W imieniu znajomego pytam - ma audi 90 2,3(NG; KE-Jetronic), do > którego założył lpg w wersji "śruba" ( ). O ile z jazdą jako > taką problemu nie ma, to do ładu dojść nie może z wolnymi > obrotami - na noPB są ok, na lpg skaczą jak zwariowane. Ze swoim > znajomym elektrykiem ( ) ustalili, że odłączą krokowca. Jednak > to nie jest rozwiązanie. Jakieś pomysły, by małym kosztem > pozwolić temu autu jeździć na lpg ze stabilnymi wolnymi? Mikser jest z 3 wejsciami? Kompensacja, obejscie silnika krok. wolnych obrotów i wlot gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcelus Napisano 18 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2008 > Mikser jest z 3 wejsciami? Sprawdzę Kompensacja, - to rozumiem obejscie silnika krok. wolnych obrotów i wlot gazu. - tu poproszę o dopowiedzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hiszpaniec Napisano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2008 nalezy podniesc troche wolne obroty na benzynie poniewaz reduktor sobie nie radzi przez co wystepuje takie falowanie, spada na wolne obroty takie jak na benzynie (ktore sa za niskie dla gazu) auto zaczyna przygasac przez zbyt uboga mieszanke i komputer sam zaczyna podosic obroty, wyrowna i znow mieszanka robi sie za uboga; albo reduktor jest za maly do silnika, zazwyczaj na reduktorach jest napisane do jakich mocy sa przystosowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcelus Napisano 18 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2008 > nalezy podniesc troche wolne obroty na benzynie poniewaz reduktor > sobie nie radzi przez co wystepuje takie falowanie, spada na > wolne obroty takie jak na benzynie (ktore sa za niskie dla gazu) > auto zaczyna przygasac przez zbyt uboga mieszanke i komputer sam > zaczyna podosic obroty, wyrowna i znow mieszanka robi sie za > uboga; albo reduktor jest za maly do silnika, zazwyczaj na > reduktorach jest napisane do jakich mocy sa przystosowane to co napisałeś w swoim wcześniejszym poście zrozumiałem i dziękuję za poradę chciałem teraz tylko Sztywnego zapytać co miał na myśli pisząc o obejściu krokowego i wlocie gazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2008 > to co napisałeś w swoim wcześniejszym poście zrozumiałem i dziękuję > za poradę chciałem teraz tylko Sztywnego zapytać co miał na > myśli pisząc o obejściu krokowego i wlocie gazu Przepustnica jest zamknięta iwolnymi obrotami zajmuje sie silnik krokowy potocznie zwany. Gaz jest dostarczany przed przepustnicą, a skoro jest zamknięta to brak wolnych obrotów. Silnik krokowy powinien pobierać powietrze nie z miejsca pomiędzy mikserem a przepustnicą. Mikser z 3 dolotami dedykowany do takiego silnika, idealnie pasuje. Wlot gazu to podłączenie reduktora do mikser . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2008 > nalezy podniesc troche wolne obroty na benzynie poniewaz reduktor > sobie nie radzi przez co wystepuje takie falowanie, spada na > wolne obroty takie jak na benzynie (ktore sa za niskie dla gazu) > auto zaczyna przygasac przez zbyt uboga mieszanke i komputer sam > zaczyna podosic obroty, wyrowna i znow mieszanka robi sie za > uboga; albo reduktor jest za maly do silnika, zazwyczaj na > reduktorach jest napisane do jakich mocy sa przystosowane Jeśli ma się pojęcie to się nie kręci regulacją przepustnicy. Dobrze dobrana instalacja pod względem mocy reduktora oraz właściwy mikser niema mowy o podnoszeniu obrotów. Taką opcje uważam za partyzantkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hiszpaniec Napisano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2008 > Jeśli ma się pojęcie to się nie kręci regulacją przepustnicy. Dobrze > dobrana instalacja pod względem mocy reduktora oraz właściwy > mikser niema mowy o podnoszeniu obrotów. Taką opcje uważam za > partyzantkę partyzantka to jak ktos cos robi o czym nie ma pojecia a ludzie szukaja pomocy tanim kosztem, jakby mieli kase to by napewno pojechali do dobrego warsztatu i zostawili im spora sumke a sprawdzic czy mikser jest ok mozna poprzez lekkie przytkanie rury wlotu powietrza jezeli zmiany sa znaczne tzn ze mikser lub tez reduktor lecz to tez wedlug kolegi bedzie partyzantka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2008 > partyzantka to jak ktos cos robi o czym nie ma pojecia a ludzie > szukaja pomocy tanim kosztem, jakby mieli kase to by napewno > pojechali do dobrego warsztatu i zostawili im spora sumke Zgadzam się z Tobą. > a sprawdzic czy mikser jest ok mozna poprzez lekkie przytkanie rury > wlotu powietrza jezeli zmiany sa znaczne tzn ze mikser lub tez > reduktor lecz to tez wedlug kolegi bedzie partyzantka Poniekąd tak, ale gdy będzie uboga mieszanka to przytkanie z pewnością zaowocuje różnicą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcelus Napisano 25 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2008 > partyzantka to jak ktos cos robi o czym nie ma pojecia a ludzie > szukaja pomocy tanim kosztem, jakby mieli kase to by napewno > pojechali do dobrego warsztatu i zostawili im spora sumke gdyby był w okolicy dobry warsztat to pewnie by podjechali. ale nie namówię znajomka, żeby bujnął się 120 km w jedną stronę do gazownika, który zrobi mu dobrze z lpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.