Skocz do zawartości

Śruba 8 mm w oponie


mariox

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w tytule, jadę sobie i nagle coś takiego zapragnęło bliskich kontaktów z moją oponką. Była na podkładce i stała pionowo, dlatego wlazła.

Pojechałem do jednego wulkanizatora - stwierdził, że takich dużych dziur się nie naprawia. Z kolei w serwisie autoryzowanym Pirelli zrobili mi bez problemu.

A co Wy na to? Bo szczerze mówiąc nie miałem pojęcia o tym,. do jakiej średnicy przebicia powinno się naprawiać opony, a powyżej jakiej wyrzucać.

Opona to Fulda Cristall Monteiro 2.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co Wy na to? Bo szczerze mówiąc nie miałem pojęcia o tym,. do

> jakiej średnicy przebicia powinno się naprawiać opony, a powyżej

> jakiej wyrzucać.

załatać można każdą dziurę, ale co będzie z oponą na dłuższą metę to ciężko przewidzieć icon_rolleyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak w tytule, jadę sobie i nagle coś takiego zapragnęło bliskich

> kontaktów z moją oponką. Była na podkładce i stała pionowo,

> dlatego wlazła.

> Pojechałem do jednego wulkanizatora - stwierdził, że takich dużych

> dziur się nie naprawia. Z kolei w serwisie autoryzowanym Pirelli

> zrobili mi bez problemu.

> A co Wy na to? Bo szczerze mówiąc nie miałem pojęcia o tym,. do

> jakiej średnicy przebicia powinno się naprawiać opony, a powyżej

> jakiej wyrzucać.

> Opona to Fulda Cristall Monteiro 2.

> Pozdrawiam

znajomy miał też 8 mm w oponce 245/ coś tam/16 przejeździł koło 30 kkm z prędkościami powyżej 160 km/h oczywiście na autobamie w Niemczech zeby.GIF i oponka w porządku także nie masz raczey czym się przejmować. Jak dobrze załatana to nie będzie problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> znajomy miał też 8 mm w oponce 245/ coś tam/16 przejeździł koło 30

> kkm z prędkościami powyżej 160 km/h oczywiście na autobamie w

> Niemczech i oponka w porządku także nie masz raczey czym się

> przejmować. Jak dobrze załatana to nie będzie problemu.

a ja znow stalem kiedys w wulkanizacji w czasie zmiany opony na zimowe, z nudow zczytywalem ze scian wszytko co bylo ot i trafil sie plakat jak naprawia sie opony smile.gif

byly tam jakies wbijane kolki, latki, klejenia i inne pierdoly ale pamietam ze bylo tez ze dziura max 5mm przy ktorejs z metod inne mialy mniej hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym zdaniem to chodzi o 5 mm ubytku W przypadku gdy cialo obce weszlo w opone i nikt go nie wyrwal z miesem to material jest na miejscu tylko porozrywany

Moj dobry kolega z czasow szkolnych dzis pracownik wulkanizacji nie raz latal mi opony i wszystko bylo ok Ale kiedys bylem swiadkiem jak odeslal klienta z kwitkiem bo bocznych pekniec i rozerwan sie nie naprawia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moim skromnym zdaniem to chodzi o 5 mm ubytku W przypadku gdy cialo

> obce weszlo w opone i nikt go nie wyrwal z miesem to material

> jest na miejscu tylko porozrywany

> Moj dobry kolega z czasow szkolnych dzis pracownik wulkanizacji nie

> raz latal mi opony i wszystko bylo ok Ale kiedys bylem swiadkiem

> jak odeslal klienta z kwitkiem bo bocznych pekniec i rozerwan

> sie nie naprawia

to fakt bo później pęknie w innym miejscu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opona jest eksploatowana drugi sezon, rok produkcji - chyba wrzesień 2006.

Facet wetknął jakąś łatę z kołkiem. Kołek przeciągnął na zewnątrz i uciął smile.gif

W zakładzie, gdzie nie chcieli mi tego zrobić (własciwie to nie mieli dużych kołków:)) mówili, że dziury o takiej średnicy to jeszcze w można robić w oponach busów.

No nic... do wiosny jakoś dociągnę, potem i tak zmiana opon smile.gif

Dzięki za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Opona jest eksploatowana drugi sezon, rok produkcji - chyba wrzesień

> 2006.

> Facet wetknął jakąś łatę z kołkiem. Kołek przeciągnął na zewnątrz i

> uciął

> W zakładzie, gdzie nie chcieli mi tego zrobić (własciwie to nie mieli

> dużych kołków:)) mówili, że dziury o takiej średnicy to jeszcze

> w można robić w oponach busów.

> No nic... do wiosny jakoś dociągnę, potem i tak zmiana opon

> Dzięki za odpowiedzi

Bieżnika zabraknie, a ta łata będzie trzymać. Normalna technologia kołkowania przebić czoła opony. W ciężarówkach są ciśnienia ponad 8 atm. i trzymają ciśnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.