Dual88 Napisano 1 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2008 Problem pojawia się na zimnym silniku odpalam i przez jakieś 2 min wali niebieskim dymkiem i puzniej mu przechodzi ( silnik po remoncie jakieś 5 tyś temu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MARIO704 Napisano 1 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2008 > Problem pojawia się na zimnym silniku odpalam i przez jakieś 2 min > wali niebieskim dymkiem i puzniej mu przechodzi ( silnik po > remoncie jakieś 5 tyś temu) A uszczelka pod głowica była nasmarowana przed montażem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dual88 Napisano 1 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2008 > A uszczelka pod głowica była nasmarowana przed montażem? Myśle ze tak robił to gośc z rodziny więc myśle ze nie zrobił fuszerki Gdzieś słyszałem ze moze to być uszczelniacz zaworu ??????? Teraz przeliczyłem ze wszamał 1L na 1500 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysq11998866 Napisano 2 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2008 > Problem pojawia się na zimnym silniku odpalam i przez jakieś 2 min > wali niebieskim dymkiem i puzniej mu przechodzi ( silnik po > remoncie jakieś 5 tyś temu) Najpewniej uszczelniacze na zaworach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dual88 Napisano 4 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2008 > Najpewniej uszczelniacze na zaworach No nic trzeba bedzie rozbierać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysq11998866 Napisano 4 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2008 > No nic trzeba bedzie rozbierać jeśli ktoś robił Ci ten remont to chyba jakaś gwarancja obowiązuje. sam objaw jest typowy dla uszczelniaczy zaworowych, można je wymienić bez ściągania głowicy przy odrobinie zdolności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dual88 Napisano 5 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2008 > jeśli ktoś robił Ci ten remont to chyba jakaś gwarancja obowiązuje. > sam objaw jest typowy dla uszczelniaczy zaworowych, można je > wymienić bez ściągania głowicy przy odrobinie zdolności. Byłem dziś u niego i ustawiłem się z nim na poniedziełek mówił coś ze się mógł zapiec pierscionek olejowy i bedzie wyciągał tłoki (chyba posiedze przy nim ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.