jarzab11 Napisano 7 Marca 2008 Udostępnij Napisano 7 Marca 2008 Witam wszystkich. Sprawa dotyczy tłumika środkowego w mym bolidzie. Od jakiegoś czasu słyszę wyraźne "PIERDZENIE" z wydechu. Dziś pofatygowałem się do swojego kanału i przylukałem gdzie owy odgłos sie wydobywa, poza tym tłumik dostaje strasznych wibracji, ponieważ można nim swobodnie ruszać przez to pęknięcie, nie jest sztywny. Sprawa wygląda jak poniżej, zaznaczone punkty to dziura z której tłumik przepuszcza Moje pytanie to: czy da się to zespawać w miere trwale? Mam tłumik środkowy Walkera w dobrej kondycji, oprócz tej szparki. Jechać z tym do tłumikarza jak sądzicie, czy raczej szukać nowego tłumika, co mnie mniej cieszy. I drugie pytanko troche nie związane z tematem postu, dotyczące wspomagania ukł kierowniczego. Ile mniej więcej mm powinien uginać sie pasek klinowy od wspomy? Bo ostatnio podczas kręcenia jakby mi się ślizgał bo wspomaganie przyrywało, ale dziś go podciągnołem, ale nie wiem czy nie za dużo. Dziękuję i pozdrawiam wszystkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
figur Napisano 7 Marca 2008 Udostępnij Napisano 7 Marca 2008 Witam Jechać pospawać tym bardziej że pozostałość tłumika jest zdrowa. Za pospawanie zapłacisz nie więcej niż 30 zł . Tylko pogadaj z fachowcem by spaw od razu zamalował to nie będzie tak szybko korodować. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 8 Marca 2008 Udostępnij Napisano 8 Marca 2008 spawać można... ale zależnie od umiejętności spawacza starczy to na dłużej lub krócej... Twój tłumik ogólnie wygląda dość zdrowo w tym miejscu, więc bądź dobrej myśli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab11 Napisano 8 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2008 > Witam > Jechać pospawać tym bardziej że pozostałość tłumika jest zdrowa. Za > pospawanie zapłacisz nie więcej niż 30 zł . Tylko pogadaj z > fachowcem by spaw od razu zamalował to nie będzie tak szybko > korodować. > pozdr. dzięki Panowie, muszę teraz poszukać jakiegoś dobrego spawacza u siebie Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 8 Marca 2008 Udostępnij Napisano 8 Marca 2008 Ja miałem tak z końcowym . Na zewnatrz nówka ,a w środku bebechy latały Teraz mam 2 nowe. --------------- Żółta Astra F 12.94r X16XEL,HB 175kkm ,15W-40 GM ,alu 195/55/15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djalternator Napisano 8 Marca 2008 Udostępnij Napisano 8 Marca 2008 > Ja miałem tak z końcowym . Na zewnatrz nówka ,a w środku bebechy > latały Teraz mam 2 nowe. Ja jak kolega mam 2 nowe . Środkowy pęknął mi w połowie i fura chodziła jak WRC. Wjechałem na kanał i od razu mi doradzili jak nie chce niedługo ich odwiedzić wymienić oba. Robiłem to w firmie płuciennik. Wg mnie dobre tłumniki i jak u nich kupisz montaż grosze zapłaciłem chyba 30 zł, a roboty troche było, w tym wszystkie śrubki, opaski itp nowe. A co najlepsze wzrostu mocy nie zauważyłem, jak był urwany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab11 Napisano 8 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2008 > Ja jak kolega mam 2 nowe . > Środkowy pęknął mi w połowie i fura chodziła jak WRC. > Wjechałem na kanał i od razu mi doradzili jak nie chce niedługo ich > odwiedzić wymienić oba. > Robiłem to w firmie płuciennik. > Wg mnie dobre tłumniki i jak u nich kupisz montaż grosze zapłaciłem > chyba 30 zł, a roboty troche było, w tym wszystkie śrubki, > opaski itp nowe. > A co najlepsze wzrostu mocy nie zauważyłem, jak był urwany u mnie nic nie brzęczy w środku - tak wywnioskowałem jak zacząłem nim machać dziś mi mechaniory pospawały, zapłaciłem 40 PLN + wymiana wszystkich gumowych wieszaków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.