artur-wiater Napisano 9 Marca 2008 Udostępnij Napisano 9 Marca 2008 Czy w/g kolegów w silniku 2.0 temperatura 80 stopni podczas jazdy czytana skanerem, a nie na wskaźniku to dobrze czy mało i uszkodzony jest czujnik bo na wskaźniku wdaje się wyższa ale do wskazania na tablicy jest osobny czujnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 9 Marca 2008 Udostępnij Napisano 9 Marca 2008 > Czy w/g kolegów w silniku 2.0 temperatura 80 stopni podczas jazdy > czytana skanerem, a nie na wskaźniku to dobrze czy mało i > uszkodzony jest czujnik bo na wskaźniku wdaje się wyższa ale do > wskazania na tablicy jest osobny czujnik IMO 80 to za mało Zdaje się, powinno być ponad 90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondziek Napisano 9 Marca 2008 Udostępnij Napisano 9 Marca 2008 > Czy w/g kolegów w silniku 2.0 temperatura 80 stopni podczas jazdy > czytana skanerem, a nie na wskaźniku to dobrze czy mało i > uszkodzony jest czujnik bo na wskaźniku wdaje się wyższa ale do > wskazania na tablicy jest osobny czujnik KLIK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur-wiater Napisano 9 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2008 > KLIK no i co z tego wynika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 9 Marca 2008 Udostępnij Napisano 9 Marca 2008 > no i co z tego wynika? Zakres pracy termostatu i włączania się wentylatora wskazuje, że normalne temp to okolice 90. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur-wiater Napisano 9 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2008 > Zakres pracy termostatu i włączania się wentylatora wskazuje, że > normalne temp to okolice 90. no ok to wiem to dlaczego u mnie jest w/g skanera 80 a w/g zegara prawie 90, jaka moze być przyczyna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur-wiater Napisano 10 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2008 > KLIK jest tam napisane, że termostat zaczyna się otwierać przy 83 stopniach +/- 2 więc może to być u mnie 81 - i tak jest więc jeśli cały czas pracuje na 80-81 więc może jest w miarę dobrze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur-wiater Napisano 10 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2008 wymieniłem czujnik i nic dalej 80 wiec na 100% tak reguluje termostat i teraz pytanie czy tak może być? czy termostat jest do wymiany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
astruniakombi Napisano 10 Marca 2008 Udostępnij Napisano 10 Marca 2008 > wymieniłem czujnik i nic dalej 80 wiec na 100% tak reguluje termostat > i teraz pytanie czy tak może być? > czy termostat jest do wymiany? w mojej evandzi jest tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur-wiater Napisano 10 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2008 > w mojej evandzi jest tak czyli jeszcze mniej niż u mnie o pół kreski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 11 Marca 2008 Udostępnij Napisano 11 Marca 2008 > czyli jeszcze mniej niż u mnie o pół kreski U mnie też nie dochodzi nigdy na środkową kreskę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konradek Napisano 11 Marca 2008 Udostępnij Napisano 11 Marca 2008 > U mnie też nie dochodzi nigdy na środkową kreskę jak i u mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur-wiater Napisano 11 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2008 > U mnie też nie dochodzi nigdy na środkową kreskę czyli wszyscy macie 80-82 stopnie podczas jazdy, a w/g niektórych kolegów to oznacza niedogrzny silnik, jednak ja się z tym nie zgadzam i twierdzę że temp 80 stopni poczas jazdy jest OK - a co... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 11 Marca 2008 Udostępnij Napisano 11 Marca 2008 > czyli wszyscy macie 80-82 stopnie podczas jazdy, a w/g niektórych > kolegów to oznacza niedogrzny silnik, jednak ja się z tym nie > zgadzam i twierdzę > że temp 80 stopni poczas jazdy jest OK - a co... Ja się nie znam i póki mam jak mam, to nie przejmuję się ... a że to akurat może jest 80 - trudno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
astruniakombi Napisano 11 Marca 2008 Udostępnij Napisano 11 Marca 2008 > Ja się nie znam i póki mam jak mam, to nie przejmuję się ... a że to > akurat może jest 80 - trudno to tak jak ja, pokazuje tyle co pokazuje i jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.