maaroo Napisano 19 Marca 2008 Udostępnij Napisano 19 Marca 2008 Witam Wszystkich, mam problem z obrotami silnika a mianowicie - kiedy wciskam pedał gazu na biegu jałowym i silnik podkręca sie do np:3 tyś i puszczam pedał gazu to obroty bardzo wolno spadają do 800 czasami utrzymują się nawet przez 10sekund na poziomie 2 tyś . Wiecie może co to może byc może krokowiec pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
korpik Napisano 19 Marca 2008 Udostępnij Napisano 19 Marca 2008 LPG jest? Linka gazu dobrze działa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paw123los Napisano 19 Marca 2008 Udostępnij Napisano 19 Marca 2008 Wyczyść sobie przepustnice - jak nie pomoże będziemy zgadywać dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 19 Marca 2008 Udostępnij Napisano 19 Marca 2008 > Wyczyść sobie przepustnice - jak nie pomoże będziemy zgadywać dalej. tak jak u ciebie ? a wogole to wyczailes co jest/bylo nie tak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paw123los Napisano 19 Marca 2008 Udostępnij Napisano 19 Marca 2008 > tak jak u ciebie ? a wogole to wyczailes co jest/bylo nie tak ? Nie. na razie nie mam czasu siedzieć w garażu. Jak będę miał chwilę to przeglądnę dokładnie instalacje elektryczną. Wiem na razie tyle że winny jest jakiś czujnik mający wpływ na ustalenia przez ECU wyprzedzenia zapłonu albo któryś z przewodów do takiego czujnika. Dopóki silnik jedzie na ustawieniach fabrycznych po skasowaniu adaptacji jest super gut ... jak już zrobi adaptację efekt powraca. Niestety sprawa nie jest tak prosta jak przeczyszczenie przepustnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 19 Marca 2008 Udostępnij Napisano 19 Marca 2008 > Nie. na razie nie mam czasu siedzieć w garażu. Jak będę miał chwilę > to przeglądnę dokładnie instalacje elektryczną. Wiem na razie > tyle że winny jest jakiś czujnik mający wpływ na ustalenia przez > ECU wyprzedzenia zapłonu albo któryś z przewodów do takiego > czujnika. Dopóki silnik jedzie na ustawieniach fabrycznych po > skasowaniu adaptacji jest super gut ... jak już zrobi adaptację > efekt powraca. > Niestety sprawa nie jest tak prosta jak przeczyszczenie przepustnicy. przelec miernikiem cala instalacje przy jednoczesnym szarpaniu sie z danymi kostkami/zlaczkami . ja tak znalazlem urwany kabel ktory w mokre dni stykal a w suche nie i w aucie byly jaja juz nawet odpiolem sonde i krokowca a obroty na jalowym ustawilem na przepustnicy zebym mogl sie swobodnie poruszac bez obaw ze cos mi zgasnie albo przytnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paw123los Napisano 19 Marca 2008 Udostępnij Napisano 19 Marca 2008 > przelec miernikiem cala instalacje przy jednoczesnym szarpaniu sie z > danymi kostkami/zlaczkami . ja tak znalazlem urwany kabel ktory > w mokre dni stykal a w suche nie i w aucie byly jaja Coś takiego podejrzewam u siebie. Właśnie na takie sprawdzanie się nastawiam - tylko kurna na to trzeba coś czego w tej chwili nie mam - czasu. Mam nadzieję że wkrótce się uda. > juz nawet > odpiolem sonde i krokowca a obroty na jalowym ustawilem na > przepustnicy zebym mogl sie swobodnie poruszac bez obaw ze cos > mi zgasnie albo przytnie Nie no - u mnie auto nie gaśnie. Zdarzyło się może ze dwa razy. Nie jest to generalnie aż tak cholernie uciążliwe - ale jest coś nie tak a ja nie lubię takiej sytuacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blizniak1435053579 Napisano 20 Marca 2008 Udostępnij Napisano 20 Marca 2008 Wiązka kabli dochodząca do krokowca do sprawdzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamdn Napisano 20 Marca 2008 Udostępnij Napisano 20 Marca 2008 Czesto sie zdarzaja wrecz wariujace obroty - w 90% przypadkow byla to wina ECU... Podejrzewam ze w BBMach kwestia podobna Ale oczywiscie oczyscic obejscie i sprawdzic potencjometr/wiazke tez trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paw123los Napisano 20 Marca 2008 Udostępnij Napisano 20 Marca 2008 > Czesto sie zdarzaja wrecz wariujace obroty - w 90% przypadkow byla to > wina ECU... Ale wina ECU w jakim sensie ? uszkodzony wsad pamięci ? Masz z tym doświadczenia ? Jakie są tego objawy w odczytanych danych diagnostycznych ? Można jakoś stwierdzić że to właśnie to nie kupując nowej centralki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamdn Napisano 20 Marca 2008 Udostępnij Napisano 20 Marca 2008 Pisze to na podstawie doswiadczen z innych aut - nie BBMow. Z reguly uszkodzone byly oporniki i tranzystory od sterowania krokowcem. W tych przypadkach aparatura serwisowa wskazywala np. awarie ukl. chlodzenia Nie ma wiec reguly - najlepiej podmienic i sprawdzic czy wrocilo do normy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paw123los Napisano 20 Marca 2008 Udostępnij Napisano 20 Marca 2008 > Pisze to na podstawie doswiadczen z innych aut - nie BBMow. Z reguly > uszkodzone byly oporniki i tranzystory od sterowania krokowcem. > W tych przypadkach aparatura serwisowa wskazywala np. awarie > ukl. chlodzenia Nie ma wiec reguly - najlepiej podmienic i > sprawdzic czy wrocilo do normy. No tak .. ale generalnie wskazywany był jakiś błąd tak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.