novo Napisano 21 Marca 2008 Udostępnij Napisano 21 Marca 2008 Szybkie pytanko. Jakie powinienem kupic pierścienie centrujące do felg alu BBS 6j? Tak na oko mierząc (bez suwmiarki) wychodzi że otwór w feldze wynosi coś około 59mm, a z tego co pamiętam piasta w cc ma 56,1mm. Muszę dopasować pierścień do tych dwóch wymiarów czy jak? Pierwszy raz się tym zajmuję i nie wiem za bardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
reper Napisano 21 Marca 2008 Udostępnij Napisano 21 Marca 2008 otwor centrujacy w cento to 58mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 21 Marca 2008 Udostępnij Napisano 21 Marca 2008 > otwor centrujacy w cento to 58mm i pol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Flesz Napisano 21 Marca 2008 Udostępnij Napisano 21 Marca 2008 > i pol 58.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melon373 Napisano 21 Marca 2008 Udostępnij Napisano 21 Marca 2008 > Szybkie pytanko. Jakie powinienem kupic pierścienie centrujące do > felg alu BBS 6j? Tak na oko mierząc (bez suwmiarki) wychodzi że > otwór w feldze wynosi coś około 59mm, a z tego co pamiętam > piasta w cc ma 56,1mm. Muszę dopasować pierścień do tych dwóch > wymiarów czy jak? Pierwszy raz się tym zajmuję i nie wiem za > bardzo. Bedziesz musiał roztaczac felgi, bo tak cieńkiego pierscienia nie da rady zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
novo Napisano 21 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2008 > otwor centrujacy w cento to 58mm No wiedziałem że 50... coś tam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 21 Marca 2008 Udostępnij Napisano 21 Marca 2008 > No wiedziałem że 50... coś tam... z tego co mowisz to nie mierzyles jej na samochod tylko na oko oceniles linijka ze jest 59 skoro ma byc fabrycznie 58,"cos tam" to moze to twoje na oko wlasnie o "cos tam" zawyzylo ci pomiar i wszystko bedzie lux Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
novo Napisano 21 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2008 > z tego co mowisz to nie mierzyles jej na samochod tylko na oko > oceniles linijka ze jest 59 skoro ma byc fabrycznie 58,"cos > tam" to moze to twoje na oko wlasnie o "cos tam" zawyzylo ci > pomiar i wszystko bedzie lux Ano wsio na oko było. Na auto jeszcze nie zakładałem, bo za oknem zima jeszcze. Może jak się zrobi cieplej to założę i zobacze jak będzie. Doszły mnie słuchy że będę musiał kupić pierścienie na te felgi więc się za wczasu pytam co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 21 Marca 2008 Udostępnij Napisano 21 Marca 2008 > Szybkie pytanko. Jakie powinienem kupic pierścienie centrujące do > felg alu BBS 6j? Tak na oko mierząc (bez suwmiarki) wychodzi że > otwór w feldze wynosi coś około 59mm, a z tego co pamiętam > piasta w cc ma 56,1mm. Muszę dopasować pierścień do tych dwóch > wymiarów czy jak? Pierwszy raz się tym zajmuję i nie wiem za > bardzo. zmierz dokładnie jaki jest otwór w feldze bo na oko to chłop w szpitalu umarł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 21 Marca 2008 Udostępnij Napisano 21 Marca 2008 > Ano wsio na oko było. Na auto jeszcze nie zakładałem, bo za oknem > zima jeszcze. Może jak się zrobi cieplej to założę i zobacze jak > będzie. Doszły mnie słuchy że będę musiał kupić pierścienie na > te felgi więc się za wczasu pytam co i jak. jak solidnie nie zmierzysz to sie nie dowiesz co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 21 Marca 2008 Udostępnij Napisano 21 Marca 2008 co ty masz za bbsy ze taki duzy otwor centrujacy jest? oryginalnie to one mialy 57mm i trzeba pod fiata ten milimetr roztoczyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 21 Marca 2008 Udostępnij Napisano 21 Marca 2008 > Szybkie pytanko. Jakie powinienem kupic pierścienie centrujące do > felg alu BBS 6j? Tak na oko mierząc (bez suwmiarki) wychodzi że > otwór w feldze wynosi coś około 59mm, a z tego co pamiętam > piasta w cc ma 56,1mm. Muszę dopasować pierścień do tych dwóch > wymiarów czy jak? Pierwszy raz się tym zajmuję i nie wiem za > bardzo. wez załóz tak jak jest ja mialem tez bbs orginalne nieroztaczane i było ok przejedziesz sie troche isam ocenisz czy jest bicie zresztą juz przy montazu bedzie widac czy jest dopasowane teoretycznie fiat ma 58,1mm a bbs powienien miec 57,1 mm jesli pochodzi od vw i jest nierotaczany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 21 Marca 2008 Udostępnij Napisano 21 Marca 2008 Miałem takie, oryginały nieroztaczane : Otwór był większy niż fiatowski,myślę że 59,1 mm ... Pierścień 58,1/60,1 nie wchodził do felgi, a zmierzyć trudno bo suwmiarka się tam nie mieści IMHO założone bez pierścienia mogą bić, trza by roztoczyć A w sieci takie coś znalazłem: 4x100, otwór 52 - Volvo 340-480 4x100, otwór 54 - Toyota Corolla i mniejsze,Mazda (bez 121 po 1996),Suzuki Baleno i Wagon,Daihatsu Sirion 4x100, otwór 56 - Honda Civic i pochodne(w tym Rover 200/400),starsze Daihatsu, Kia Shuma/Sephia,małe Mitsubishi(w tym Proton) 4x100, otwór 57 - Opel,Volkswagen(do 1996),Daewoo(bez Matiza i Leganzy),Audi80(do 1990),BMW3(do 1991),Seat,Trabant i Skoda(oparte na VW) 4x100, otwór 59 - małe Nissany,Subaru Justy do 1996 4x100, otwór 60 - Renault Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 21 Marca 2008 Udostępnij Napisano 21 Marca 2008 A już nie pamiętam, ale albo ty albo Oscar mieliście bbski ze stoczoną powierzchnią przylegania do piasty Bo w oryginale strasznie grube tam są, ze dwa razy więcej niż w innych aluskach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 21 Marca 2008 Udostępnij Napisano 21 Marca 2008 > A już nie pamiętam, ale albo ty albo Oscar mieliście bbski ze > stoczoną powierzchnią przylegania do piasty > Bo w oryginale strasznie grube tam są, ze dwa razy więcej niż w > innych aluskach ja miałem staczane ok7-8mm przejechałem cały sezon, nic sie nie działo, idelanie proste byly, a przynajmniej nie wystawały poza obrys, ani nie tarły jak orginały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 21 Marca 2008 Udostępnij Napisano 21 Marca 2008 > ja miałem staczane > ok7-8mm > przejechałem cały sezon, nic sie nie działo, idelanie proste byly, a > przynajmniej nie wystawały poza obrys, ani nie tarły jak > orginały O to dobrze pamiętałem Ja z nich zrezygnowałem w końcu, wyglądało na to, że z takim ET i w 6' nie obejdzie się bez wyciągania błotników Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 21 Marca 2008 Udostępnij Napisano 21 Marca 2008 > O to dobrze pamiętałem > Ja z nich zrezygnowałem w końcu, wyglądało na to, że z takim ET i w > 6' nie obejdzie się bez wyciągania błotników z mniejszą oponą niz 175 165 moze by nie obcierało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.