Timon_86 Napisano 23 Marca 2008 Udostępnij Napisano 23 Marca 2008 Przymierzam się do założenia twardszych, niższych sprężynek. Myślę nad -40/-40. Jedną z firm które wystawiają sprężyny jest właśnie Gt Cupline. Chciałbym prosić o komentarze na ich temat. Jak auto osiada na nich, czy podane wartości pokrywają się z rzeczywistością itp itd. Jeżeli to nie wypali biorę się najprawdopodobniej za FK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xavier1985 Napisano 23 Marca 2008 Udostępnij Napisano 23 Marca 2008 > Przymierzam się do założenia twardszych, niższych sprężynek. Myślę > nad -40/-40. Jedną z firm które wystawiają sprężyny jest właśnie > Gt Cupline. Chciałbym prosić o komentarze na ich temat. Jak auto > osiada na nich, czy podane wartości pokrywają się z > rzeczywistością itp itd. Jeżeli to nie wypali biorę się > najprawdopodobniej za FK Z tego co zaobserwowalem na forum gt cupline nie cieszy sie uznaniem uzytkownikow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bafoo Napisano 23 Marca 2008 Udostępnij Napisano 23 Marca 2008 > Przymierzam się do założenia twardszych, niższych sprężynek. Myślę > nad -40/-40. Jedną z firm które wystawiają sprężyny jest właśnie > Gt Cupline. Chciałbym prosić o komentarze na ich temat. Jak auto > osiada na nich, czy podane wartości pokrywają się z > rzeczywistością itp itd. Jeżeli to nie wypali biorę się > najprawdopodobniej za FK ja mam GT, kupiłem jej gdyż w tamtym okresie była bieda ze springami, szczerze nie wiem czemu jest taka zła opinia na temat GT, no chyba że amorki są złe bo co do sprężyn to nie mogę nic złego powiedzieć, aczkolwiek gdybym miał dołożyć 50 zł i kupić FK to bym się nie zastanawiał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Timon_86 Napisano 23 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2008 Tak właśnie zastanawiałem się czy te 50 zł dzieli aż taka różnica klas w produktach ale widzę że jest to znaczna rozbieżność. Zostanę więc przy FK. Mam teraz pytanie do osób które śmigają na fk -40/-40 jak się na nich jeździ, czy można do nich zarzucić normalne amortyzatory bez obawy przed wylaniem i jak wygląda obniżenie( czy pokrywa się ono z wartościami podanymi przez producenta) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xavier1985 Napisano 23 Marca 2008 Udostępnij Napisano 23 Marca 2008 > Tak właśnie zastanawiałem się czy te 50 zł dzieli aż taka różnica > klas w produktach ale widzę że jest to znaczna rozbieżność. > Zostanę więc przy FK. Mam teraz pytanie do osób które śmigają na > fk -40/-40 jak się na nich jeździ, czy można do nich zarzucić > normalne amortyzatory bez obawy przed wylaniem i jak wygląda > obniżenie( czy pokrywa się ono z wartościami podanymi przez > producenta) Do -40 mozna serie amorki zalozyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mily1979 Napisano 23 Marca 2008 Udostępnij Napisano 23 Marca 2008 cupaliny nie mająd obrej opinii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gooldi1 Napisano 23 Marca 2008 Udostępnij Napisano 23 Marca 2008 ja dolacze sie do pytaniia tyle ze spytam o amorki gt coupeline. warto je kupic??? szczerze do mojego auta to w internecie oprocz tego producenta to praktycznie nic innego nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bafoo Napisano 23 Marca 2008 Udostępnij Napisano 23 Marca 2008 > cupaliny nie mająd obrej opinii no właśnie ale dlaczego? czy może wypowiedzieć się ktoś kto je posiada(ł)? czy to po prostu teksty "ja nie mam ale słyszałem że..." chodzi mi o jakieś konkrety na temat springów i amorków (tu akurat wiem czemu są negatywne opinie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 23 Marca 2008 Udostępnij Napisano 23 Marca 2008 > ja dolacze sie do pytaniia tyle ze spytam o amorki gt coupeline. > warto je kupic??? szczerze do mojego auta to w internecie > oprocz tego producenta to praktycznie nic innego nie ma zapytaj kolegi Rogo on na takich jezdzi i springi 60/40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek Napisano 23 Marca 2008 Udostępnij Napisano 23 Marca 2008 > Przymierzam się do założenia twardszych, niższych sprężynek. Myślę > nad -40/-40. Jedną z firm które wystawiają sprężyny jest właśnie > Gt Cupline. Chciałbym prosić o komentarze na ich temat. Jak auto > osiada na nich, czy podane wartości pokrywają się z > rzeczywistością itp itd. Jeżeli to nie wypali biorę się > najprawdopodobniej za FK Amorki wylały mi bardzo szybko jakies 3tys km. Ogólniw nie polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amator13 Napisano 23 Marca 2008 Udostępnij Napisano 23 Marca 2008 > fk -40/-40 .... i jak wygląda > obniżenie( czy pokrywa się ono z wartościami podanymi przez > producenta) Zdjecie zrobione tego samego dnia co zakładane springi (FK 40/40)... jutro Tobie zmierzę jak auto obniżyło sie wg springów sportingowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rogo Napisano 23 Marca 2008 Udostępnij Napisano 23 Marca 2008 > zapytaj kolegi Rogo on na takich jezdzi i springi 60/40 moje jszcze się trzymają chyba , ale muszę je dokładnie oblukać - ogólnie miękkie są prawie jak seria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dexter_900 Napisano 23 Marca 2008 Udostępnij Napisano 23 Marca 2008 Zapomnij o amorkach tej firmy.. jezdziłem cc z kompletem GT CupLine i jest to jakies nieporozumienie... zaweiszenie wogóle nie wybiera nierównosci, skacze jak piłeczka, tył jedzie w strone inna niz przód, samochód jest strasznei nerwowy.. nie wiem kto ustalal charakterystyke tego zawiasu, wolał bym na wylanej serii jezdzic... ogólnie kibel okrutny.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rogo Napisano 24 Marca 2008 Udostępnij Napisano 24 Marca 2008 > Zapomnij o amorkach tej firmy.. jezdziłem cc z kompletem GT CupLine i > jest to jakies nieporozumienie... zaweiszenie wogóle nie wybiera > nierównosci, skacze jak piłeczka, tył jedzie w strone inna niz > przód, samochód jest strasznei nerwowy.. nie wiem kto ustalal > charakterystyke tego zawiasu, wolał bym na wylanej serii > jezdzic... ogólnie kibel okrutny.... chyba są różne wersje, u mnie wybiera nierówności - to miękki amor, co uważam za jego wadę jak ktoś lubi pobawić się na zakrętach, dodam, że drugi raz bym nie kupił, ale wolałem to od "dziadkowych wynalazków" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 24 Marca 2008 Udostępnij Napisano 24 Marca 2008 a ja powiem tylko ze jezdzilem rok na dziakowych wyciaglem je wlozylem B4 i powiem tyle ze wyciagam je i wkladam albo dziakowe albo pzm1, na gladkie patelnie dziadkowy amor jest idealny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rogo Napisano 24 Marca 2008 Udostępnij Napisano 24 Marca 2008 > a ja powiem tylko ze jezdzilem rok na dziakowych wyciaglem je > wlozylem B4 i powiem tyle ze wyciagam je i wkladam albo dziakowe > albo pzm1, na gladkie patelnie dziadkowy amor jest idealny są różne upodobania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 24 Marca 2008 Udostępnij Napisano 24 Marca 2008 > są różne upodobania i rozne drogi po ktorych sie smiga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 24 Marca 2008 Udostępnij Napisano 24 Marca 2008 > moje jszcze się trzymają chyba , ale muszę je dokładnie oblukać - > ogólnie miękkie są prawie jak seria miekkie miekkie ja zalozylem na tyl se gt porownajac do serii jest deczko krotszy i zobaczymy jak bedzie przy -50 a zalozylem go bo nie chcialem pzm-1 bo mam pusty tyl by masakra byla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rogo Napisano 24 Marca 2008 Udostępnij Napisano 24 Marca 2008 > miekkie miekkie ja zalozylem na tyl se gt porownajac do serii jest > deczko krotszy i zobaczymy jak bedzie przy -50 a zalozylem go bo > nie chcialem pzm-1 bo mam pusty tyl by masakra byla. u mnie tył trochę dociążyłem klatką, bo z pustym auto było nieprzewidywalne w czasie hamowania. Też myślałem o PZM, ale z tego co wiem strasznie to twarde Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemmist Napisano 24 Marca 2008 Udostępnij Napisano 24 Marca 2008 > ja dolacze sie do pytaniia tyle ze spytam o amorki gt coupeline. > warto je kupic??? szczerze do mojego auta to w internecie > oprocz tego producenta to praktycznie nic innego nie ma twierdzisz ze do punto mk1 1.2 jest mały wybór amorów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gooldi1 Napisano 24 Marca 2008 Udostępnij Napisano 24 Marca 2008 > twierdzisz ze do punto mk1 1.2 jest mały wybór amorów? jesli chodzi o te ze skroconym skokiem to z tego co sie orientowalem to malo... moge sie mylic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dexter_900 Napisano 24 Marca 2008 Udostępnij Napisano 24 Marca 2008 > chyba są różne wersje, u mnie wybiera nierówności - to miękki amor, > co uważam za jego wadę jak ktoś lubi pobawić się na zakrętach, > dodam, że drugi raz bym nie kupił, ale wolałem to od > "dziadkowych wynalazków" Fakt.. dziadkowe wynalazki to troche ruletka.. jednak jeśli ktoś zna sie na robocie (np Wierzbicki albo Zerkopol) to są w stanie zestroić zawieszenia na takie, jakie sobie życzysz, ustawiając jego twardość, siłę tłumienia, oraz wartości dobicia i odbicia... wszystko zależy tylko od wiedzy osoby i sposobu wykonania.. jak ktoś idzie po taniości to efekty bywają rózne, nie mówie ze wszystkie są złe, ale nei zawsze jest tak jak by sie tego chciało.. Co do GT CupLine to ja trafiłem akurat na zestaw, któy wg nie nadawał sie do niczego, maięłm w tym czasie wylane KYB Ultra SR z jakimiś dziwnymi springami i kumpel po przejażdzce moim stwierdził, ze mój sie pieknie prowadzi.. tez miałem taki odczucia w porównaniu z jego GTCup... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ElPudello Napisano 24 Marca 2008 Udostępnij Napisano 24 Marca 2008 > są różne upodobania Dla mnie na jamexie poki co nie jest zle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Timon_86 Napisano 25 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2008 Jak jeździ się na -60/-40 Chodzi mi o to czy nie jest za nisko. Jak często zdarza się ,,modyfikowanie" misy olejowej na nierównościach? Zastanawiam się właśnie nad tym -60 ale mam wątpliwości czy auto nie będzie bardziej cieszyło wyglądem niż funkcjonalnością. Niechce rezygnować z wyjazdów poza miasto z racji zbyt niskiego na leśne drogi zawieszenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rogo Napisano 25 Marca 2008 Udostępnij Napisano 25 Marca 2008 > Jak jeździ się na -60/-40 Chodzi mi o to czy nie jest za nisko. Jak > często zdarza się ,,modyfikowanie" misy olejowej na > nierównościach? Zastanawiam się właśnie nad tym -60 ale mam > wątpliwości czy auto nie będzie bardziej cieszyło wyglądem niż > funkcjonalnością. Niechce rezygnować z wyjazdów poza miasto z > racji zbyt niskiego na leśne drogi zawieszenia. śigam na Sprężynkach Weitec 60/40 i można w miarę jeździć po asfaltach, jak chcesz do lasu to zostaw serię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.