marek t Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 Koło zamachowe dwumasowe czy jakoś tak A tak ogólnie to wszelkie info o punciaku z tym motorkiem bedzie mile widziane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > Koło zamachowe dwumasowe czy jakoś tak > A tak ogólnie to wszelkie info o punciaku z tym motorkiem bedzie mile > widziane. a w jakims nowoczesnym dieslu nie ma?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek t Napisano 27 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > a w jakims nowoczesnym dieslu nie ma?! nie wiem, dla tego pytam a wiadomo jak z awaryjnościa tego ustrojstwa w silnikach Fiata? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > Koło zamachowe dwumasowe czy jakoś tak > A tak ogólnie to wszelkie info o punciaku z tym motorkiem bedzie mile > widziane. Jeśli się nie mylę to chodzi o silnik MultiJet , a nie JTD Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek t Napisano 27 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 > Jeśli się nie mylę to chodzi o silnik MultiJet , a nie JTD > Pozdrawiam no tak.... a to cos zmienia w kontekscie dwumasy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sowik85 Napisano 28 Marca 2008 Udostępnij Napisano 28 Marca 2008 > a w jakims nowoczesnym dieslu nie ma?! Nie ma w 1,3 MJ, w innych małych dieslach innych marek również nie występuje za często Widocznie mały silnik nie generuje dużych wibracji więc nie potrzeba dwumasy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.