Mireklublin Napisano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2008 sączenie widać przy plastikowej obudowie paska rozrządu jak sie za to zabrać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xyz321abc Napisano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2008 > sączenie widać przy plastikowej obudowie paska rozrządu > jak sie za to zabrać ? a u góry czy na dole? to chyba poszedł uszczelniacz wału, tylko kwestia którego.... no albo to spod pokrywy, nie wiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mireklublin Napisano 21 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2008 >na dole widzę śmiem twierdzić że to oringi na dole Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2008 > na dole Uszczelniacz koła pasowego paska klinowego alternatora ? //mysli Mi strzelił niedawno Wytrzymał aż od września i przejechał aż 2000 km Tandeta cholerna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrzech Napisano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2008 Te uszczelniacze to po prstu simmeringi? Jesli tak to orientuje sie ktos jakie maja wymiary? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2008 > Uszczelniacz koła pasowego paska klinowego alternatora ? //mysli Mi > strzelił niedawno Wytrzymał aż od września i przejechał aż > 2000 km Tandeta cholerna a posmarowałeś powierzchnie ślizgową oleje silnikowym? pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mireklublin Napisano 24 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > a posmarowałeś powierzchnie ślizgową oleje silnikowym? > pozdr posmarować i wystarczy przestanie sączyc?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
del_goblin Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > posmarować i wystarczy przestanie sączyc?? chodzilo o to ze nowy trzeba posmarowac olejem przy zakladaniu, bo inaczej dlugo nie wytrzyma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > chodzilo o to ze nowy trzeba posmarowac olejem przy zakladaniu, bo > inaczej dlugo nie wytrzyma Wszystko było przesmarowane Końcówkę wałka mam z jakąś ryską Podobno coś się dostało pod spód i nieco porysowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zmajek Napisano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2008 > sączenie widać przy plastikowej obudowie paska rozrządu > jak sie za to zabrać ? Mi się stało to samo, tuż po wymianie oleju, wlałem półsyntetyk, myslałem że nie będzie się lać... a tu psikus... dodam, że olej wymieniał fachowiec, a olej kupiłem sam, dla pewności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2008 > Wszystko było przesmarowane Końcówkę wałka mam z jakąś ryską > Podobno coś się dostało pod spód i nieco porysowało założ nowy , może nieco głebiej . lub płycej , jeśli jest ryska to drobnym papierem wyrównaj trochę. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2008 > założ nowy , może nieco głebiej . lub płycej , jeśli jest ryska to > drobnym papierem wyrównaj trochę. > pozdr Było wszystko wyrównywane Po OZU rzucę okiem i może coś wymyślę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mireklublin Napisano 1 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 1 Maja 2008 Mam ten sam problem. Sączy mi się olej przy obudowie rozrządu i na górze i na dole. Do tego leci mi przy aparacie zapłonowym. 1. Czy przy aparacie zapłonowym może lecieć tylko spod pokrywy zaworów czy jest jakaś inna możliwość? 2. Czy gdybym zaczął od wymiany uszczelki pod pokrywą zaworów to potem uszczelnienie prz rozrządzie - ewentualnie przy aparacie to "osobna robota" czy znowu trzeba ściągać kopułkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikelos Napisano 1 Maja 2008 Udostępnij Napisano 1 Maja 2008 > Mam ten sam problem. Sączy mi się olej przy obudowie rozrządu i na > górze i na dole. Do tego leci mi przy aparacie zapłonowym. > 1. Czy przy aparacie zapłonowym może lecieć tylko spod pokrywy > zaworów czy jest jakaś inna możliwość? > 2. Czy gdybym zaczął od wymiany uszczelki pod pokrywą zaworów to > potem uszczelnienie prz rozrządzie - ewentualnie przy aparacie > to "osobna robota" czy znowu trzeba ściągać kopułkę? 1. na aparacie powinienes miec jeszcze oring, poza tym powinien byc jeszcze uszczelniacz na walku, 2. do wymiany wspomnianego oringa nie trzeba zdejmowac pokrywy, do wymiany uszczelniaczy na walku juz trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JanuszS Napisano 1 Maja 2008 Udostępnij Napisano 1 Maja 2008 > Uszczelniacz koła pasowego paska klinowego alternatora ? //mysli Mi > strzelił niedawno Wytrzymał aż od września i przejechał aż > 2000 km Tandeta cholerna U mnie też sie saczy olej, ale nie wyglada to na prostą robotę trzeba zrzucić rozrząd koło pasowe wału głównego i wydłubać stary simer jak to zrobić tam nie ma przecież miejsca? może mnie ktoś oświeci ze to nie jest takie trudne ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikelos Napisano 1 Maja 2008 Udostępnij Napisano 1 Maja 2008 jeszcze tego nie robilem ale wydaje mi sie ze najlepiej bedzie od spodu zdejmujac wczesniej miske olejowa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.