Skocz do zawartości

wyciek oleju


Mireklublin

Rekomendowane odpowiedzi

> na dole

Uszczelniacz koła pasowego paska klinowego alternatora mikolaj.gif ? //mysli Mi strzelił niedawno sciana.gif Wytrzymał aż od września i przejechał aż 2000 km sciana.gifirked.giffaint.gifzona.gif Tandeta cholerna sciana.gifbeksa.gifrant.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Uszczelniacz koła pasowego paska klinowego alternatora ? //mysli Mi

> strzelił niedawno Wytrzymał aż od września i przejechał aż

> 2000 km Tandeta cholerna

a posmarowałeś powierzchnie ślizgową oleje silnikowym?

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chodzilo o to ze nowy trzeba posmarowac olejem przy zakladaniu, bo

> inaczej dlugo nie wytrzyma

Wszystko było przesmarowane cfaniak.gif Końcówkę wałka mam z jakąś ryską sciana.gifbeksa.gif Podobno coś się dostało pod spód i nieco porysowało beksa.gifsciana.gifirked.giffaint.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sączenie widać przy plastikowej obudowie paska rozrządu

> jak sie za to zabrać ?

Mi się stało to samo, tuż po wymianie oleju, wlałem półsyntetyk, myslałem że nie będzie się lać... a tu psikus... dodam, że olej wymieniał fachowiec, a olej kupiłem sam, dla pewności zlosnik2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wszystko było przesmarowane Końcówkę wałka mam z jakąś ryską

> Podobno coś się dostało pod spód i nieco porysowało

założ nowy , może nieco głebiej . lub płycej , jeśli jest ryska to drobnym papierem wyrównaj trochę.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> założ nowy , może nieco głebiej . lub płycej , jeśli jest ryska to

> drobnym papierem wyrównaj trochę.

> pozdr

Było wszystko wyrównywane hmm.gif Po OZU rzucę okiem i może coś wymyślę hmm.gifzlosnik.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem. Sączy mi się olej przy obudowie rozrządu i na górze i na dole. Do tego leci mi przy aparacie zapłonowym.

1. Czy przy aparacie zapłonowym może lecieć tylko spod pokrywy zaworów czy jest jakaś inna możliwość?

2. Czy gdybym zaczął od wymiany uszczelki pod pokrywą zaworów to potem uszczelnienie prz rozrządzie - ewentualnie przy aparacie to "osobna robota" czy znowu trzeba ściągać kopułkę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam ten sam problem. Sączy mi się olej przy obudowie rozrządu i na

> górze i na dole. Do tego leci mi przy aparacie zapłonowym.

> 1. Czy przy aparacie zapłonowym może lecieć tylko spod pokrywy

> zaworów czy jest jakaś inna możliwość?

> 2. Czy gdybym zaczął od wymiany uszczelki pod pokrywą zaworów to

> potem uszczelnienie prz rozrządzie - ewentualnie przy aparacie

> to "osobna robota" czy znowu trzeba ściągać kopułkę?

1. na aparacie powinienes miec jeszcze oring, poza tym powinien byc jeszcze uszczelniacz na walku,

2. do wymiany wspomnianego oringa nie trzeba zdejmowac pokrywy, do wymiany uszczelniaczy na walku juz trzeba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Uszczelniacz koła pasowego paska klinowego alternatora ? //mysli Mi

> strzelił niedawno Wytrzymał aż od września i przejechał aż

> 2000 km Tandeta cholerna

U mnie też sie saczy olej, ale nie wyglada to na prostą robotę trzeba zrzucić rozrząd koło pasowe wału głównego i wydłubać stary simer jak to zrobić tam nie ma przecież miejsca? może mnie ktoś oświeci ze to nie jest takie trudne !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.