Skocz do zawartości

BRC 24 Sequent dziwny problem


masmisza

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, piszę w imieniu kolegi który założył ostatnio do samochodu ( Opel Astra 1,4 z 2004r) instalację LPG BRC Sequent 24. Przejechał na niej około 5 tys km, ale od początku użytkowania pojawia się dość dziwny problem, którego objawy są następujące:

- przy przejściu z gazu na benzynę jest bardzo mocne szarpnięcie

- w przedziale od 2000 do 3000 obr/min odczuwalny duży spadek mocy i nierówna praca silnika, samochód wówczas przerywa i dzieje się to tylko i wyłącznie w tym przedziale obrotów

- przy pełnym baku auto jedzie normalnie, problemy zaczynają się miedzy 3/4 a polowa baku,

Świece i przewody WN sprawne. Panowie z serwisu ciągle go zbywają. Podłączają tylko pod komputer, sprawdzają na wolnych obrotach, później trzymają na poziomie ok 3tyś a potem włączają jednocześnie radio dmuchawę i światła i mówią że wszystko jest ok, ale jak widać nie jest. Macie może jakieś sugestie co to może być. Z góry dzięki za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam, piszę w imieniu kolegi który założył ostatnio do samochodu (

> Opel Astra 1,4 z 2004r) instalację LPG BRC Sequent 24.

> Przejechał na niej około 5 tys km, ale od początku użytkowania

> pojawia się dość dziwny problem, którego objawy są następujące:

> - przy przejściu z gazu na benzynę jest bardzo mocne szarpnięcie

> - w przedziale od 2000 do 3000 obr/min odczuwalny duży spadek mocy i

> nierówna praca silnika, samochód wówczas przerywa i dzieje się

> to tylko i wyłącznie w tym przedziale obrotów

> - przy pełnym baku auto jedzie normalnie, problemy zaczynają się

> miedzy 3/4 a polowa baku,

> Świece i przewody WN sprawne. Panowie z serwisu ciągle go zbywają.

> Podłączają tylko pod komputer, sprawdzają na wolnych obrotach,

> później trzymają na poziomie ok 3tyś a potem włączają

> jednocześnie radio dmuchawę i światła i mówią że wszystko jest

> ok, ale jak widać nie jest. Macie może jakieś sugestie co to

> może być. Z góry dzięki za odpowiedź.

Na postoju to można fajkę zapalić zlosnik.gif. Należy sie przejechać z podłączonym kompem. Wyłapać usterki i zneutralizować wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam, piszę w imieniu kolegi który założył ostatnio do samochodu (

> Opel Astra 1,4 z 2004r) instalację LPG BRC Sequent 24.

> Przejechał na niej około 5 tys km, ale od początku użytkowania

> pojawia się dość dziwny problem, którego objawy są następujące:

> - przy przejściu z gazu na benzynę jest bardzo mocne szarpnięcie

> - w przedziale od 2000 do 3000 obr/min odczuwalny duży spadek mocy i

> nierówna praca silnika, samochód wówczas przerywa i dzieje się

> to tylko i wyłącznie w tym przedziale obrotów

> - przy pełnym baku auto jedzie normalnie, problemy zaczynają się

> miedzy 3/4 a polowa baku,

> Świece i przewody WN sprawne. Panowie z serwisu ciągle go zbywają.

> Podłączają tylko pod komputer, sprawdzają na wolnych obrotach,

> później trzymają na poziomie ok 3tyś a potem włączają

> jednocześnie radio dmuchawę i światła i mówią że wszystko jest

> ok, ale jak widać nie jest. Macie może jakieś sugestie co to

> może być. Z góry dzięki za odpowiedź.

Mam podobny motor bo X14XE i taka sama instalke, niech jedzie na regulacje smile.gif Mi np. po odjeciu gazu poszarpuje lekko, ale zadnych z wymienionych przez Ciebie problemow nie mam.

Pozdrawiam smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> - przy przejściu z gazu na benzynę jest bardzo mocne szarpnięcie

rozwiązaniem jest wymuszenie przełączania na spadających obrotach

> - w przedziale od 2000 do 3000 obr/min odczuwalny duży spadek mocy i

> nierówna praca silnika, samochód wówczas przerywa i dzieje się

> to tylko i wyłącznie w tym przedziale obrotów

jeśli nie reduktor to kwestia wyregulowania softu

> - przy pełnym baku auto jedzie normalnie, problemy zaczynają się

> miedzy 3/4 a polowa baku,

to w takim razie juz nie soft a reduktor - nie trzyma cisnienia niewiem.gif

> Świece i przewody WN sprawne. Panowie z serwisu ciągle go zbywają.

> Podłączają tylko pod komputer, sprawdzają na wolnych obrotach,

> później trzymają na poziomie ok 3tyś a potem włączają

> jednocześnie radio dmuchawę i światła i mówią że wszystko jest

> ok,

robią ponowna kalibracje softu ale skoro to nie pomaga to są gdzieś błędy w montażu/coś uszkodzone smile.gif trzeba pojeździć z podpiętym notebookiem i zobaczyć co jest nie tak:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> rozwiązaniem jest wymuszenie przełączania na spadających obrotach

U mnie 2 razy próbowali ale im się niestety nie udawało i dalej przełączał się zależnie tylko od temp.

Za tysiąc km mam przegląd więc ja na nich wymuszę aby w ramach gwarancji ustawili mi poprawie, czyli zapewne wymienili centralkę smirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.