masmisza Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 Witam, piszę w imieniu kolegi który założył ostatnio do samochodu ( Opel Astra 1,4 z 2004r) instalację LPG BRC Sequent 24. Przejechał na niej około 5 tys km, ale od początku użytkowania pojawia się dość dziwny problem, którego objawy są następujące: - przy przejściu z gazu na benzynę jest bardzo mocne szarpnięcie - w przedziale od 2000 do 3000 obr/min odczuwalny duży spadek mocy i nierówna praca silnika, samochód wówczas przerywa i dzieje się to tylko i wyłącznie w tym przedziale obrotów - przy pełnym baku auto jedzie normalnie, problemy zaczynają się miedzy 3/4 a polowa baku, Świece i przewody WN sprawne. Panowie z serwisu ciągle go zbywają. Podłączają tylko pod komputer, sprawdzają na wolnych obrotach, później trzymają na poziomie ok 3tyś a potem włączają jednocześnie radio dmuchawę i światła i mówią że wszystko jest ok, ale jak widać nie jest. Macie może jakieś sugestie co to może być. Z góry dzięki za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > Witam, piszę w imieniu kolegi który założył ostatnio do samochodu ( > Opel Astra 1,4 z 2004r) instalację LPG BRC Sequent 24. > Przejechał na niej około 5 tys km, ale od początku użytkowania > pojawia się dość dziwny problem, którego objawy są następujące: > - przy przejściu z gazu na benzynę jest bardzo mocne szarpnięcie > - w przedziale od 2000 do 3000 obr/min odczuwalny duży spadek mocy i > nierówna praca silnika, samochód wówczas przerywa i dzieje się > to tylko i wyłącznie w tym przedziale obrotów > - przy pełnym baku auto jedzie normalnie, problemy zaczynają się > miedzy 3/4 a polowa baku, > Świece i przewody WN sprawne. Panowie z serwisu ciągle go zbywają. > Podłączają tylko pod komputer, sprawdzają na wolnych obrotach, > później trzymają na poziomie ok 3tyś a potem włączają > jednocześnie radio dmuchawę i światła i mówią że wszystko jest > ok, ale jak widać nie jest. Macie może jakieś sugestie co to > może być. Z góry dzięki za odpowiedź. Na postoju to można fajkę zapalić . Należy sie przejechać z podłączonym kompem. Wyłapać usterki i zneutralizować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dixy Napisano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2008 > Witam, piszę w imieniu kolegi który założył ostatnio do samochodu ( > Opel Astra 1,4 z 2004r) instalację LPG BRC Sequent 24. > Przejechał na niej około 5 tys km, ale od początku użytkowania > pojawia się dość dziwny problem, którego objawy są następujące: > - przy przejściu z gazu na benzynę jest bardzo mocne szarpnięcie > - w przedziale od 2000 do 3000 obr/min odczuwalny duży spadek mocy i > nierówna praca silnika, samochód wówczas przerywa i dzieje się > to tylko i wyłącznie w tym przedziale obrotów > - przy pełnym baku auto jedzie normalnie, problemy zaczynają się > miedzy 3/4 a polowa baku, > Świece i przewody WN sprawne. Panowie z serwisu ciągle go zbywają. > Podłączają tylko pod komputer, sprawdzają na wolnych obrotach, > później trzymają na poziomie ok 3tyś a potem włączają > jednocześnie radio dmuchawę i światła i mówią że wszystko jest > ok, ale jak widać nie jest. Macie może jakieś sugestie co to > może być. Z góry dzięki za odpowiedź. Mam podobny motor bo X14XE i taka sama instalke, niech jedzie na regulacje Mi np. po odjeciu gazu poszarpuje lekko, ale zadnych z wymienionych przez Ciebie problemow nie mam. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dworaq Napisano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2008 > - przy przejściu z gazu na benzynę jest bardzo mocne szarpnięcie rozwiązaniem jest wymuszenie przełączania na spadających obrotach > - w przedziale od 2000 do 3000 obr/min odczuwalny duży spadek mocy i > nierówna praca silnika, samochód wówczas przerywa i dzieje się > to tylko i wyłącznie w tym przedziale obrotów jeśli nie reduktor to kwestia wyregulowania softu > - przy pełnym baku auto jedzie normalnie, problemy zaczynają się > miedzy 3/4 a polowa baku, to w takim razie juz nie soft a reduktor - nie trzyma cisnienia > Świece i przewody WN sprawne. Panowie z serwisu ciągle go zbywają. > Podłączają tylko pod komputer, sprawdzają na wolnych obrotach, > później trzymają na poziomie ok 3tyś a potem włączają > jednocześnie radio dmuchawę i światła i mówią że wszystko jest > ok, robią ponowna kalibracje softu ale skoro to nie pomaga to są gdzieś błędy w montażu/coś uszkodzone trzeba pojeździć z podpiętym notebookiem i zobaczyć co jest nie tak:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2008 > rozwiązaniem jest wymuszenie przełączania na spadających obrotach U mnie 2 razy próbowali ale im się niestety nie udawało i dalej przełączał się zależnie tylko od temp. Za tysiąc km mam przegląd więc ja na nich wymuszę aby w ramach gwarancji ustawili mi poprawie, czyli zapewne wymienili centralkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.