kumek Napisano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2008 Witam kuilem troszke stukniete stilo z rozwalona chlodnica naprawilem samochod lecz gdy go odpalilem i sie przejechalem to sie zalamalem samochod zupelnie niema mocy jednostajne przyspieszenie obrotow, nie slychac turbiny co moze byc pomocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2008 uzupełnij profil bo nikt ci nie pomoże... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kumek Napisano 27 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2008 > uzupełnij profil bo nikt ci nie pomoże... Moze jednak ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2008 > Moze jednak ??? Eeeee a co tam... Więc powiadasz że miał rozwaloną chłodnice.... i nie przyspiesza.... Nie wiem jaki mocny był zonk ..ale podpowiem: - sprawdzasz czy wszystkie rury za turbiną łacznie z intercoolerem są szczelne - sprawdzasz czy kierownice turbiny pracują ( do turbiny jest doczepiony siłownik -wyglada jak kubek z ciegłem... to ciegło po odpaleniu silnika ma sie wciągnąć około 1,5 cm... jeśli stoi to moze został uszkodzony elektrozawór sterujący ... jest umieszczony w dolnej części zdezaka a w nowszych przenoszony został obok akumulatora.. i tam powinien być - nastepnie sprawdzasz zawór recyrkulacji spalin czy nie jest zablokowany w pozycji otwarty - czyścisz - EGR - sprawdzasz doprowadzenie powietrza do turbiny czy coś nie zostało urwane / brak rury / zgnieciona rura / przepływka / filtr powietrza / itp.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2008 > Moze jednak ??? znaki dymne z wydechu ...jakie? jakies wogole ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rene555 Napisano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2008 czesc odlacz przeplywomierz jesli dostanie kopa to juz wiesz co nie dziala u mnie wlasnie tak bylo powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin19JTD Napisano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2008 > Witam kuilem troszke stukniete stilo z rozwalona chlodnica naprawilem > samochod lecz gdy go odpalilem i sie przejechalem to sie > zalamalem samochod zupelnie niema mocy jednostajne > przyspieszenie obrotow, nie slychac turbiny co moze byc pomocy moim skromnym zdaniem overboost lub przeplywka, tez miałem takie cuda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kumek Napisano 28 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2008 > Eeeee a co tam... > Więc powiadasz że miał rozwaloną chłodnice.... i nie przyspiesza.... > Nie wiem jaki mocny był zonk ..ale podpowiem: > - sprawdzasz czy wszystkie rury za turbiną łacznie z intercoolerem są > szczelne > - sprawdzasz czy kierownice turbiny pracują ( do turbiny jest > doczepiony siłownik -wyglada jak kubek z ciegłem... to ciegło po > odpaleniu silnika ma sie wciągnąć około 1,5 cm... jeśli stoi to > moze został uszkodzony elektrozawór sterujący ... jest > umieszczony w dolnej części zdezaka a w nowszych przenoszony > został obok akumulatora.. i tam powinien być > - nastepnie sprawdzasz zawór recyrkulacji spalin czy nie jest > zablokowany w pozycji otwarty - czyścisz - EGR > - sprawdzasz doprowadzenie powietrza do turbiny czy coś nie zostało > urwane / brak rury / zgnieciona rura / przepływka / filtr > powietrza / itp.. Lisek dobrze sie zna Mialem przerwany przewod podcisnienia do włacznia turbiny wiec nie pracowala . teraz juz ladnie działa tylko ze troszke olejem chlapie nie wiecie jak to jest uwas tez sa mokre przewody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yorli Napisano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2008 > Lisek dobrze sie zna > Mialem przerwany przewod podcisnienia do włacznia turbiny wiec nie > pracowala . teraz juz ladnie działa tylko ze troszke olejem > chlapie nie wiecie jak to jest uwas tez sa mokre przewody ........mogą być leciutko zapocone np. przy złączkach .....ale chlapać nie powinno bo to już nieszczelność...... Lisek powie Ci, że ma być sucho ale on jest hardcorowiec i wszystko na maxa uszczelniał.... nawet coś wspominał kiedyś o butaprenie .........najlepiej odtłuść przewody i pojeźdź dzień lub dwa a wtedy na pewno zlokalizujesz nieszczelność....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2008 > Lisek powie > Ci, że ma być sucho ale on jest hardcorowiec i wszystko na maxa > uszczelniał.... nawet coś wspominał kiedyś o butaprenie ... dobre.... powiem tak skoro masz rure ( nie ważne czy z powietrzem, wodą, olejem, paliwem ) to powinna byc szczelna i tyle. Dobre opaski i odtłuszczenie no i troszeczke budaprenu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yorli Napisano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2008 > ... dobre.... powiem tak skoro masz rure ( nie ważne czy z > powietrzem, wodą, olejem, paliwem ) to powinna byc szczelna i > tyle. > Dobre opaski i odtłuszczenie no i troszeczke budaprenu ...........w gruncie rzeczy podzielam tą teorię....... bo lubię porządek ..........no ale świat nie jest idealny i samochody też .........ale nie zaszkodzi dążyć do ideału .......uszczelniaj co się da ........dodam element spamerski ...kolega Lisek najwyraźniej lubi pracę z butaprenem...... zgaduje: opary? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kumek Napisano 28 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2008 > ...........w gruncie rzeczy podzielam tą teorię....... bo lubię > porządek > ..........no ale świat nie jest idealny i samochody też > .........ale nie zaszkodzi dążyć do ideału .......uszczelniaj > co się da > ........dodam element spamerski ...kolega Lisek najwyraźniej lubi > pracę z butaprenem...... zgaduje: opary? Koledz jeszcze jedno pytanko czy mozna podlaczyc "na krotko" bez tego elektrozaworu co jes na dole przy chlodnicy przewod podcisnienia do turbosprezarki ??? bo wlasnie w nim mialem uwalony przewod tzw. ulamany wtyk do przewodu podlaczylem na krotko bez tego elektro zaworu i działa ale czy to nie przyniesie ubocznych efektow pytam bo wczesniej mialem seata 1,9td tam nie bylo zadnej elektroniki z gory dzieki za odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2008 Nie jest to dobry pomysł... .. no chybaa, ze nie bedzies przekraczał 2000 obr/min . Mozesz uszkodzić turbine lub cos innego - "przeładujesz" silnik zbyt wysokim ciśnieniem doładowaniem - brak regulacji konta łopatek Juz lepiej bez podłaczonego wezyka... A najlepiej jak najszybciej kup zawór... 120 zł poza ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.