Skocz do zawartości

Czy ktos mial taka przypadlosc?? Gasnie, wkurza


bzyczek00

Rekomendowane odpowiedzi

Pacjent CC 1.2 8v. Problem jest taki: jakis czas temu zaczal gasnac po wcisnieciu sprzegla przy zatrzymywaniu sie, znaczy sie na luzie, potem ustalo ale niedawno gasl juz za kazdym razem gdy wciskalem sprzeglo. Podejrzenie padlo na krokowca wiec wymienilem sie z kumplem krokowcem i nieco sie poprawilo ale nie do konca. Rozebralem przepustnice i wyczyscilem syf z kanalu ktory zamyka krokowiec tak ze teraz jest malina ale dalej od czasu do czasu gasl a tezaz znowu coraz czesciej. Krokowiec oczywiscie tez wyczyszczony. Dostal nowe swiece i kable ale dalej gasnie. Jak przepustnica jest otwarta to chodzi ladnie rowniutko a jak sie zamknie to gasnie wiec walczylem z krokowcen ale dalej jest lipa. Aha i jeszcze jak gasnie to nie od razu tylko go dziwnie zarywa jakby chcial a nie mogl. Pryka jakby nie palil na wszystkie cylindry i nie reaguje na gaz. Czy to moze byc wyjsrany komp??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pacjent CC 1.2 8v. Problem jest taki: jakis czas temu zaczal gasnac

> po wcisnieciu sprzegla przy zatrzymywaniu sie, znaczy sie na

> luzie, potem ustalo ale niedawno gasl juz za kazdym razem gdy

> wciskalem sprzeglo. Podejrzenie padlo na krokowca wiec

> wymienilem sie z kumplem krokowcem i nieco sie poprawilo ale nie

> do konca. Rozebralem przepustnice i wyczyscilem syf z kanalu

> ktory zamyka krokowiec tak ze teraz jest malina ale dalej od

> czasu do czasu gasl a tezaz znowu coraz czesciej. Krokowiec

> oczywiscie tez wyczyszczony. Dostal nowe swiece i kable ale

> dalej gasnie. Jak przepustnica jest otwarta to chodzi ladnie

> rowniutko a jak sie zamknie to gasnie wiec walczylem z krokowcen

> ale dalej jest lipa. Aha i jeszcze jak gasnie to nie od razu

> tylko go dziwnie zarywa jakby chcial a nie mogl. Pryka jakby nie

> palil na wszystkie cylindry i nie reaguje na gaz. Czy to moze

> byc wyjsrany komp??

Zacznij od wyczyszczenia przepustnicy mialem tak samo i pomoglo wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak gasnie i nie wiadomo czymu, to obstawiam czujnik polozenia walu -

> dla pewnosci sprawdz.

Stawiam na to samo. Czujnik położenia wału lub jego kabelki (uszkodzona izolacja). Miałem tak dwa razy jak wiatrak chłodnicy oparł się o czujnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja padaka ma podobne objawy tylko w znacznie mniejszej skali, też sobie po wysprzęglaniu obroty bardzo nisko schodzą i silnik pali ale słabo

czujnik położenia wału - nic się nie zmieniło...

cewki wymienione, kable WN tyż, świece ( powrót do NGK z brisków ), zmiana przepustnicy wraz z czujnikami na inną ( został tylko czujnik temperatury powietrza zasysanego ), trochę pomogło ale nie wiele oslabiony.gif

przepustnica 38mm wraz z czujnikami - krok do tyłu obroty praktycznie przy każdym wysprzęglaniu schodzą poniżej 700 oslabiony.gif z odpalaniem na ciepłym też problem bo łapie obroty rzędu 700 i dopiero po chwili je wyrównuje do 850-900

żeby nie było przepustnica czyszczona...

Próbował bym w przepustnicy jeszcze czujnik położenia przepustnicy podmienić - może on szwankuje i zaraz po wysprzęgleniu złe odczyty ma hmm.gif takie moje laickie założenie 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.