Billy_The_Kid Napisano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2008 zakładam nowy temat, bo szukajka mi nie bardzo pomogła. otóż jakiś miesiąc temu zaczęły się pojawiać stuki w ukł. kierowniczym - przy kręceniu fajerą na postoju oraz przy powolnym manewrowaniu. niestety objaw jest na tyle rzadki, że ASO mnie odsyła do diabła. na razie mówią że sprawdzono co się dało bez ogólnego demontażu auta czyli: maglownicę, końcówki drążków. Podejrzenie ("z Pańskiego opisu", bo objawów nie ma jak potrzeba, no ale to zawsze tak już jest ) padło na układ wspomagania? mi jeszcze do głowy przychodzi hill holder, który może wariować i utrzymywać za duże ciśnienie w ukł. hamulcowym, by przy delikatnym ruszaniu gwałtownie odpuścić mioże Wy mnie (i ASiO) jakoś naprowadzicie, na razie muszę czekać aż objaw się nasili. Jest to wyjątkowo denerwujące i przykre w sumie dość nowym samochodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2008 > zakładam nowy temat, bo szukajka mi nie bardzo pomogła. > otóż jakiś miesiąc temu zaczęły się pojawiać stuki w ukł. > kierowniczym - przy kręceniu fajerą na postoju oraz przy > powolnym manewrowaniu. niestety objaw jest na tyle rzadki, że > ASO mnie odsyła do diabła. na razie mówią że sprawdzono co się > dało bez ogólnego demontażu auta czyli: maglownicę, końcówki > drążków. Podejrzenie ("z Pańskiego opisu", bo objawów nie ma > jak potrzeba, no ale to zawsze tak już jest ) padło na układ > wspomagania? mi jeszcze do głowy przychodzi hill holder, który > może wariować i utrzymywać za duże ciśnienie w ukł. hamulcowym, > by przy delikatnym ruszaniu gwałtownie odpuścić mioże Wy mnie > (i ASiO) jakoś naprowadzicie, na razie muszę czekać aż objaw się > nasili. Jest to wyjątkowo denerwujące i przykre w sumie dość > nowym samochodzie pewnie padła listwa przekładni kierowniczej! dam Ci radę wjedź na kanał i przy skręconych kołach w każdą ze stron poruszaj tym wysunietym drażkiem kieroniczym góra dół- jak wyczujesz luz to listwa zębata powiedziała a i sprawdzaj nie na podniesionych kołach tylko w naturalnym ich połozeniu tzn na stojące na ziemi! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Billy_The_Kid Napisano 27 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2008 No więc wygląda na to, że przekładnia nie tyle "padła", co dostała małego luzu (twardy zawias plus nasze drogi) i sobie delikatnie popukuje jeden seriws mówi, że nic nie słychać, drugi mówi że słychać ale TTTM , a trzeci mówi że słychać ale luz jest za mały na razie Poradźcie mi co tu robić, bo pomijając już fakt, że mnie to denerwuje, to zaraz powiedzą mi że to usterka eksploatacyjna i nie wymienią na gwarancji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 27 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2008 > No więc wygląda na to, że przekładnia nie tyle "padła", co dostała > małego luzu (twardy zawias plus nasze drogi) i sobie delikatnie > popukuje jeden seriws mówi, że nic nie słychać, drugi mówi że > słychać ale TTTM , a trzeci mówi że słychać ale luz jest za mały > na razie Poradźcie mi co tu robić, bo pomijając już fakt, że > mnie to denerwuje, to zaraz powiedzą mi że to usterka > eksploatacyjna i nie wymienią na gwarancji Może zgłoś usterkę na piśmie, za potwierdzeniem odbioru i oczekuj odpowiedzi również na piśmie Zawsze będzie jakiś punkt podparcia w razie coś A sprawdzałeś łączniki stabilizatora, te zewnętrzne? U mnie to troszkę grzechocze, zgrzyta, chrzęści, podczas manewrów na postoju i przy małych prędkościach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gilbert3 Napisano 27 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2008 > No więc wygląda na to, że przekładnia nie tyle "padła", co dostała > małego luzu (twardy zawias plus nasze drogi) i sobie delikatnie > popukuje jeden seriws mówi, że nic nie słychać, drugi mówi że > słychać ale TTTM , a trzeci mówi że słychać ale luz jest za mały > na razie Poradźcie mi co tu robić, bo pomijając już fakt, że > mnie to denerwuje, to zaraz powiedzą mi że to usterka > eksploatacyjna i nie wymienią na gwarancji Naciskać tak długo aż zlikwidują usterkę. Jak nie zlikwidują pisać do FAP. Obawiam się jednak, że jeśli nie jest to popularne autko, a 100HP raczej super popularne nie jest, to usterka grzechu młodości tego auta nigdy nie zostanie usunięta. Czyli krótko mówiąc jeśli faktycznie TTTM to współczuję... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Billy_The_Kid Napisano 27 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2008 > Może zgłoś usterkę na piśmie, za potwierdzeniem odbioru i oczekuj > odpowiedzi również na piśmie > Zawsze będzie jakiś punkt podparcia w razie coś jest to pewien pomysł > A sprawdzałeś łączniki stabilizatora, te zewnętrzne? na 100% nie łączniki, bo te lekkie puknięcia niezbyt mocno, acz wyczuwalnie przenoszą się na kierownicę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Billy_The_Kid Napisano 27 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2008 > Naciskać tak długo aż zlikwidują usterkę. Jak nie zlikwidują pisać do > FAP. > Obawiam się jednak, że jeśli nie jest to popularne autko, a 100HP > raczej super popularne nie jest, to usterka grzechu młodości > tego auta nigdy nie zostanie usunięta. Czyli krótko mówiąc jeśli > faktycznie TTTM to współczuję... to, czy TTTM przekonam się, jak wymienią mi przekładnię, a ona po 10kkm znów się odezwie - tzn. za delikatna na nasze drogi w kombinacji z tym zawiasem. jak dla mnie żadna sprawna przekładnia nie wydaje odgłosów, więc tłumaczenie że pukająca przekładnia to TTTM traktuję z przymróżeniem oka, o tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 27 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2008 > jest to pewien pomysł > na 100% nie łączniki, bo te lekkie puknięcia niezbyt mocno, acz > wyczuwalnie przenoszą się na kierownicę Walcz z nimi o wymianę, niech kombinują i wymieniają wszystko co się da, żeby nie stukało. Jeśli stwierdzą, że jesteś uparty, albo coś podobnego, to możesz ich zacytować mówiąc: " Ten Typ Tak Ma" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Billy_The_Kid Napisano 28 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 28 Lipca 2008 Zachęcony przez Was postanowiłem w końcu rozprawić się z usterką Pojechałem otóż do największego warszawskiego ASiO (o którym krążą różne opinie i które jak na razie omijałem). No i mówię, że mi przekładnia puka, a oni na to że w takim razie to żeby jutro przyjechać, wezmą na warsztat i będą szukali żadnego tam weryfikowania, tekstów typu "to my posłuchamy, ale na nasze ucho to tak ma być" tylko konkret. No zobaczymy co z tego będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 28 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2008 > Zachęcony przez Was postanowiłem w końcu rozprawić się z usterką > Pojechałem otóż do największego warszawskiego ASiO (o którym > krążą różne opinie i które jak na razie omijałem). No i mówię, > że mi przekładnia puka, a oni na to że w takim razie to żeby > jutro przyjechać, wezmą na warsztat i będą szukali żadnego tam > weryfikowania, tekstów typu "to my posłuchamy, ale na nasze ucho > to tak ma być" tylko konkret. No zobaczymy co z tego będzie Ciekawe jakie będą efekty po wizycie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 28 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2008 Miałem identyczne objawy, pierwsza wizyta coś tam dokręcili(nie pomogło), druga wizyta wymiana przekładni(nie pomogło), wiosna zmiana na letnie i nic nie slychać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Billy_The_Kid Napisano 28 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 28 Lipca 2008 > Miałem identyczne objawy, pierwsza wizyta coś tam dokręcili(nie > pomogło), druga wizyta wymiana przekładni(nie pomogło), wiosna > zmiana na letnie i nic nie slychać to ciekawe bo ja kupiłem Pandę wiosną, już na letnich kapciach, obym nie musiał czekać do zmiany na zimowe żeby przestało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 29 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2008 > Miałem identyczne objawy, pierwsza wizyta coś tam dokręcili(nie > pomogło), druga wizyta wymiana przekładni(nie pomogło), wiosna > zmiana na letnie i nic nie slychać Ale to nie jest rozwiązanie, skoro jest ustrka, jest gwarancja, to niech to usuwają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Billy_The_Kid Napisano 29 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 29 Lipca 2008 Wymyślili, że to nie przekładnia bo nie stuka na wybojach tylko przy manewrowaniu. Padło na kolumnę, która będzie rozbierana w poniedziałek Faaaantastycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtas76 Napisano 29 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2008 > Wymyślili, że to nie przekładnia bo nie stuka na wybojach tylko przy > manewrowaniu. Padło na kolumnę, która będzie rozbierana w > poniedziałek Faaaantastycznie U mnie takie objawy dawaly wahacze. Wymienili i spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 30 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2008 Witam! Jak się sprawy ze zgrzytaniem mają? Cosik takiego jeszcze w archiwum znalazłem a propos zgrzytów w przednim zawieszeniu tu Może pomoże, Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Billy_The_Kid Napisano 4 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2008 > Witam! > Jak się sprawy ze zgrzytaniem mają? ano sprawy z pukaniem nie mają się za dobrze przesmarowali jakieś tam łączenia w kolumnie kierownicy, dociągneli poluzowaną śrubę i nadal puka. jutro ostateczna próba zwalcznia tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2008 > ano sprawy z pukaniem nie mają się za dobrze przesmarowali jakieś > tam łączenia w kolumnie kierownicy, dociągneli poluzowaną śrubę > i nadal puka. jutro ostateczna próba zwalcznia tego Uuu, no to niezbyt ciekawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Billy_The_Kid Napisano 11 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2008 > Uuu, no to niezbyt ciekawie cóż, okazało się że to duperel. po pierwsze była poluzowana śruba przy kolumnie kierowniczej, a po drugie kolumna wchodzi w coś tam, a la teleskop (nie bardzo czaję ocb ) i na tym łączeniu był puk. zostało przesmarowane i jest git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2008 > cóż, okazało się że to duperel. po pierwsze była poluzowana śruba > przy kolumnie kierowniczej, a po drugie kolumna wchodzi w coś > tam, a la teleskop (nie bardzo czaję ocb ) i na tym łączeniu był > puk. zostało przesmarowane i jest git No to teraz się tylko cieszyć z jazdy bez puków i stuków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.