Ma-Cinek Napisano 9 Maja 2003 Autor Udostępnij Napisano 9 Maja 2003 ale to 1.2 16v czy 1.1?walek/ki od kogo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 9 Maja 2003 Udostępnij Napisano 9 Maja 2003 > ale to 1.2 16v czy 1.1?walek/ki od kogo? To jest 8v na seryjnym walku , obiecalem sobie ze juz go nie dlubie , ale zaczyna mnie korcic jakis waleczek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ma-Cinek Napisano 9 Maja 2003 Autor Udostępnij Napisano 9 Maja 2003 no to niezle, temu z DC zoltemu dokopales, hmmm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uysy Napisano 9 Maja 2003 Udostępnij Napisano 9 Maja 2003 > obiecalem sobie ze juz go > nie dlubie , ykhm ykhm > ale zaczyna mnie korcic jakis waleczek a co na to.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrzaskun Napisano 9 Maja 2003 Udostępnij Napisano 9 Maja 2003 DC żółte i ja avi www.wrzaskun0.republika.pl/2/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iksiu Napisano 9 Maja 2003 Udostępnij Napisano 9 Maja 2003 > 1.tylko turbo(6000pln-110KM) Zdecydowania nr. 1 odnośnie zachwalanej wersji nr.4 to tylko jak planujesz mieć samochód na kilkanaście 400 metrowych sprintów... a resztę odległości będzie pokonywal na lawecie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 9 Maja 2003 Udostępnij Napisano 9 Maja 2003 > ykhm ykhm > a co na to.... Negocjacje trwaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ma-Cinek Napisano 9 Maja 2003 Autor Udostępnij Napisano 9 Maja 2003 slysze dzwieki a nie widze obrazu mozna jakas pomoc poprosic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 9 Maja 2003 Udostępnij Napisano 9 Maja 2003 > slysze dzwieki a nie widze obrazu > mozna jakas pomoc poprosic? Sciagnij sobie nowsze codeki Dixv lub Mpeg-4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ma-Cinek Napisano 9 Maja 2003 Autor Udostępnij Napisano 9 Maja 2003 a moze jakis lineczek do nich poprosze na priv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 9 Maja 2003 Udostępnij Napisano 9 Maja 2003 > Zdecydowania nr. 1 odnośnie zachwalanej wersji nr.4 to tylko jak planujesz mieć samochód na kilkanaście 400 metrowych sprintów... a resztę > odległości będzie pokonywal na lawecie. A co to ? Wolnossący silnik nie może mieć NX'a i to w tej najsłabszej wersji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trzepol Napisano 9 Maja 2003 Udostępnij Napisano 9 Maja 2003 > Zobaczymy jak pojdzie jutro na Bemowie , sprawdze > dokladnie jaka predkosc bede mial na szafie Powodzenia i mam nadzieje ze beda warunki do scigania i zobaczymy wtedy jaki czas bedziesz miec bo mi cos malo te twoje 17,1 s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Buśka Napisano 10 Maja 2003 Udostępnij Napisano 10 Maja 2003 > 1.tylko turbo(6000pln-110KM) A wiec, co do twojego silnika. Jezeli mial byc na Turbinie to moc wyjsciowa to jakies 140/150Km. oczywiscie bez przeginania paly. > 2.turbo+NX(8500pln-145/160KM) A co do tej drugiej opcji to juz nie dlugo napisze wam jak to wyglada i jak to mam moc. Ale bedzie to zrobione w mojej 8v (moc 170/180Km). tak ze w 16v ta moc bedzie wieksza. Ps. Jedno co trzeba zrobic aby miec Turbo i NX to trzeba wsadzic do silnika jakies tloki kute. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiozo Napisano 10 Maja 2003 Udostępnij Napisano 10 Maja 2003 > mam kilka wariantow i nie wiem co wybrac.... > 1.tylko turbo(6000pln-110KM) > 2.turbo+NX(8500pln-145/160KM) > 3.glow+walki+chip(3000pln-105KM) > 4.glow+walki+chip+NX(5500pln-140/155KM) > Ktore rozwiazanie jest wg Was najciekawsze, ja sie lekko sklaniam > do wariantu 4 > Przypomne ze baza to 16 zaworowy 1.2 Ja wybralbym opcje 4 Jak tylko zdabede kompa do mojego 1,2 ( a moze bede go mial we wtorek) to juz niedlugo powiem wam jak to jezdzi z podtlenkiem ale bedzie to mialo cos ok 120KM I zdecydowanie przy mocnym silniku wole podtlenek niz turbo. Mniej awarji, silnik nie jest caly czas wysilony, a i bez nitro ma spora moc i nie jedno auto zgasi na samym starcie No a turbo? Niedosc ze zostanie juz przy tym aucie nie to co podtlenek (mozemy przelozyc do nastepnego auta), to jest jeszcze bardziej awaryjne i skomplikowane a przy tym wymaga wiekrzego nakaladu finansowego. Ale kwestja gustu, ja poprostu musze liczyc sie z kasa i tak na to patrze. Powiem jeszcze tylko tyle ze moje 1,1 po przejechaniu 100000km i jezdzie z podtlenkiem (wyjezdzilem 4 butle to jest 40 Litrow podtlenku) bylo w idealnym stanie, nie bral oleju, nie ciekl, nie starcil mocy, Znajomy kupil ten silniczek do cieniaska i jest bardzo zadowolony bo osiaga licznikowe 170 I dlatego mam juz zaufanie do podtlenku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ma-Cinek Napisano 10 Maja 2003 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2003 > A wiec, co do twojego silnika. Jezeli mial byc na > Turbinie to moc wyjsciowa to jakies 140/150Km. > oczywiscie bez przeginania paly. > A co do tej drugiej opcji to juz nie dlugo napisze wam > jak to wyglada i jak to mam moc. Ale bedzie to > zrobione w mojej 8v (moc 170/180Km). tak ze w 16v > ta moc bedzie wieksza. > Ps. Jedno co trzeba zrobic aby miec Turbo i NX to trzeba > wsadzic do silnika jakies tloki kute. > Pozdrawiam no wlasnie Darku skad te tloki wziac?kto sprzedaje?kto sprowadza?pomoglbyc?do 16v oczywiscie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Buśka Napisano 10 Maja 2003 Udostępnij Napisano 10 Maja 2003 > no wlasnie Darku > skad te tloki wziac?kto sprzedaje?kto > sprowadza?pomoglbyc?do 16v oczywiscie Ja naj prawdopodobniej bede je mial robione w Rosji, na zamowienie (ze specjalnych materialow, ktorych sie nieda w zaden sposob zniszczyc) Tak ze jak juz bede cos wiedzial wiecej to Koledze tez pomoge Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ma-Cinek Napisano 11 Maja 2003 Autor Udostępnij Napisano 11 Maja 2003 jak masz mozliwosc to kupie do 16v wiec spokojnie mozesz zamawiac!! na kiedy bedziesz to miec?i ile $$ mam Ci dac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Buśka Napisano 11 Maja 2003 Udostępnij Napisano 11 Maja 2003 > jak masz mozliwosc to kupie do 16v wiec spokojnie mozesz > zamawiac!! > na kiedy bedziesz to miec?i ile $$ mam Ci dac? Do dwoch tygodni bede juz cos wiedzial konkretnie tak ze wtedy sie odezwe. Bez pospiechu... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 11 Maja 2003 Udostępnij Napisano 11 Maja 2003 > Powodzenia i mam nadzieje ze beda warunki do scigania i zobaczymy > wtedy jaki czas bedziesz miec bo mi cos malo te twoje 17,1 s Bemowo tylko potwierdzilo moje wyniki 17.16s i trap speed 137 km/h , mierzone fotokomorka i radarem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beast Napisano 11 Maja 2003 Udostępnij Napisano 11 Maja 2003 To Dawid z DC tak ?? ale jeszcze na 1.1 czy juz na 1.2 ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ma-Cinek Napisano 11 Maja 2003 Autor Udostępnij Napisano 11 Maja 2003 ok to czekam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrzaskun Napisano 11 Maja 2003 Udostępnij Napisano 11 Maja 2003 > To Dawid z DC tak ?? ale jeszcze na 1.1 czy juz na 1.2 > ?? tak to david tydzień temu w niedziele na zlocie 1.2+glowica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ma-Cinek Napisano 11 Maja 2003 Autor Udostępnij Napisano 11 Maja 2003 w 16v sama glowica nic nie zwojujesz walki i program plus retusz glowicy, wtedy to daje a sama glowica eeee Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrzaskun Napisano 11 Maja 2003 Udostępnij Napisano 11 Maja 2003 > w 16v sama glowica nic nie zwojujesz > walki i program plus retusz glowicy, wtedy to daje > a sama glowica eeee no mial polerowane zawory, wloty i wyloty czy cos tam jeszcze, ale w kazdym razie ponad 90KM ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beast Napisano 11 Maja 2003 Udostępnij Napisano 11 Maja 2003 to co ty masz dlubane w swoim ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrzaskun Napisano 11 Maja 2003 Udostępnij Napisano 11 Maja 2003 > to co ty masz dlubane w swoim ??? ja mam serie, ale licząc moje doloty, wyloty i takie tam bzdury to pod 60KM sie uzbiera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beast Napisano 11 Maja 2003 Udostępnij Napisano 11 Maja 2003 i tak zrobiles Dawida ??? to chyba te jego 90 KM to na papierze albo kiepski kierowca z niego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrzaskun Napisano 11 Maja 2003 Udostępnij Napisano 11 Maja 2003 > i tak zrobiles Dawida ??? to chyba te jego 90 KM to > na papierze albo kiepski kierowca z niego no raczej to 2, ale wyrobi sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SpacePilot3000 Napisano 12 Maja 2003 Udostępnij Napisano 12 Maja 2003 > A wiec, co do twojego silnika. Jezeli mial byc na Turbinie to moc wyjsciowa to jakies > 140/150Km. oczywiscie bez przeginania paly. rozumiem, ze mowisz o prawdziwym turbo z odprezeniem silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SpacePilot3000 Napisano 12 Maja 2003 Udostępnij Napisano 12 Maja 2003 > Ja naj prawdopodobniej bede je mial robione w Rosji, na zamowienie (ze specjalnych > materialow, ktorych sie nieda w zaden sposob zniszczyc) Tak ze jak juz bede cos > wiedzial wiecej to Koledze tez pomoge wot i skolko takie tloki i ile na nie sie czeka?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 12 Maja 2003 Udostępnij Napisano 12 Maja 2003 > no mial polerowane zawory, wloty i wyloty czy cos tam jeszcze, ale > w kazdym razie ponad 90KM ma A mi w Modlinie mowil ,ze seria , ale i tak mu nie wierzylem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrzaskun Napisano 12 Maja 2003 Udostępnij Napisano 12 Maja 2003 > A mi w Modlinie mowil ,ze seria , ale i tak mu nie > wierzylem hahaha po tej potyczce mowil ze on nigdy sie ze mną nie ścigał, a jak dowod był to powiedzieł ze z 2 startował, czy mus sie silnik zalal, coś w tym stylu normalnie nie moge tego śłuchać, czy to wstyd sie przyznać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 12 Maja 2003 Udostępnij Napisano 12 Maja 2003 > hahaha po tej potyczce mowil ze on nigdy sie ze mną nie ścigał, a > jak dowod był to powiedzieł ze z 2 startował, czy mus sie > silnik zalal, coś w tym stylu normalnie nie moge tego > śłuchać, czy to wstyd sie przyznać? hehehehehe wyscig to wspolpraca kierowcy z samochodem , jak zawiedzie jeden element to dupa , tylko trzeba sie przyznac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uysy Napisano 12 Maja 2003 Udostępnij Napisano 12 Maja 2003 > DC żółte i ja avi > www.wrzaskun0.republika.pl/2/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Buśka Napisano 12 Maja 2003 Udostępnij Napisano 12 Maja 2003 > rozumiem, ze mowisz o prawdziwym turbo z odprezeniem > silnika? Panie kolego, prawdziwe Turbo to ja juz dawno mam, bo silnik jest odprezony ale teraz bede robil te tloki aby przy NX nie splynely tłoki(seryjne). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Buśka Napisano 12 Maja 2003 Udostępnij Napisano 12 Maja 2003 > wot i skolko takie tloki i ile na nie sie czeka?? Jeszcze nic konkretnie nie wiem. Ja mysle ze troszke poczekam ale mi sie nie spieszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SpacePilot3000 Napisano 12 Maja 2003 Udostępnij Napisano 12 Maja 2003 no to i bardzo lubie konkretną robote a nie jakies tam manufaktury ile kosztuje komplet takich tlokow (czy z pierscieniami czy bez) i czy to przez CIebie sie zalatwia, czy tez inaczej? jakby co to daj info na priv:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Buśka Napisano 12 Maja 2003 Udostępnij Napisano 12 Maja 2003 Wieczorkiem ci wszystko opisze. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stefanis Napisano 13 Maja 2003 Udostępnij Napisano 13 Maja 2003 > Ja wybralbym opcje 4 > Jak tylko zdabede kompa do mojego 1,2 ( a moze bede go > mial we wtorek) to juz niedlugo powiem wam jak to > jezdzi z podtlenkiem > ale bedzie to mialo cos ok 120KM > I zdecydowanie przy mocnym silniku wole podtlenek niz > turbo. > Mniej awarji, silnik nie jest caly czas wysilony, a i > bez nitro ma spora moc i nie jedno auto zgasi na > samym starcie > No a turbo? Niedosc ze zostanie juz przy tym aucie nie > to co podtlenek (mozemy przelozyc do nastepnego > auta), to jest jeszcze bardziej awaryjne i > skomplikowane a przy tym wymaga wiekrzego nakaladu > finansowego. > Ale kwestja gustu, ja poprostu musze liczyc sie z kasa i > tak na to patrze. > Powiem jeszcze tylko tyle ze moje 1,1 po przejechaniu > 100000km i jezdzie z podtlenkiem (wyjezdzilem 4 > butle to jest 40 Litrow podtlenku) bylo w idealnym > stanie, nie bral oleju, nie ciekl, nie starcil > mocy, > Znajomy kupil ten silniczek do cieniaska i jest bardzo > zadowolony bo osiaga licznikowe 170 > I dlatego mam juz zaufanie do podtlenku. a masz 1.2 16 v? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stefanis Napisano 13 Maja 2003 Udostępnij Napisano 13 Maja 2003 > hahaha po tej potyczce mowil ze on nigdy sie ze mną nie > ścigał, a jak dowod był to powiedzieł ze z 2 > startował, czy mus sie silnik zalal, coś w tym > stylu normalnie nie moge tego śłuchać, czy to > wstyd sie przyznać? on 7 calowe felgi chyba to troche mocy chyba tarc i ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 13 Maja 2003 Udostępnij Napisano 13 Maja 2003 > on 7 calowe felgi chyba to troche mocy chyba tarc i ? ma 8 cali i wcale to tak mocno nietraci na mocy ja mam seryjną (no poza stożkiem i magnetyzerem) 700 na 8" i się ścigałem z seryjną 700 na 4,5" i wygrałem Więc myślę że to nie wina felg że przegrał bo samochód gwizda tylko kierowca p*%$a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 13 Maja 2003 Udostępnij Napisano 13 Maja 2003 > Ale kwestja gustu, ja poprostu musze liczyc sie z kasa i tak na to patrze. 45zł/litr n2o i ty mówisz że musisz liczyć się z kasą ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rogal1 Napisano 13 Maja 2003 Udostępnij Napisano 13 Maja 2003 Ludzie sprzedajcie te samochody i kupcie coś co jest bardzo szybkie w serii i dopiero tamto tuningujcie. Bo nie widze sensu posiadania CC/SC 150 czy 200 konego. Bo tam jest tak dużo nie przemyślanych rozwiązań, że przy tych mocach to bym z kanału nie wychodził. Auto musi być fabrycznie stworzone do dużych mocy, przeciążeń ramy, naprawde dużych hamulców, pieciu czy sześciu mocowań silnika do ramy i tym podobnych rozwiązań o których nikomu z nas nie przyjdzie do głowy a mogą się ciagle pierd.lić pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiozo Napisano 13 Maja 2003 Udostępnij Napisano 13 Maja 2003 > 45zł/litr n2o i ty mówisz że musisz liczyć się z kasą ??? To zalezy gdzie tankujesz. W PRAXAIR koszt 1 litra to ok 25zł. Po drugie mialem na mysli to ze podtlenek mozesz przelozyc do dowolnego auta w przyszlosci. A z turbo juz tak latwo nie jest, zostanie raczej przy tym aucie w ktorym jest zalozone i pieniedzy juz nie odzyskasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość SYSTEM Napisano 25 Czerwca 2003 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2003 Bardzo ladnie widze kolega ze mnie sie tu smieje ,ze mam 90KM na papierku chyba ,ze nie mogles sluchac ze mi sie auto zalalo, kompletna bzdura fartuchu [bip] niech cie tylko dopadne w poznaniu za te teksty na tym forum , heheheheh udalo mu sie wygrac seria ale na 50 metrow , dobry jestes . Szkoda ze nie nagrales wyscigu w druga strone jak juz startowalem z 3000 obr a nie z 1000 a tak poza tym : Odnosnie mojego auta i silnika 1.2 16V . Moj czas w modlinie na 400m to 15.9 bez czasu rekacji oraz 16,6 z czasem reakcji . Mysle ze jak zmienie jeszcze kolka oraz wywale co nieco ze srodka bedzie troszke lepiej. Nie wiem ile mam w tej chwili KM, bo nie bylem na hamowni jeszcze. Szkoda ze na tym forum sa tacy ludzie co gadaja takie rzeczy o innych nawet ich nie znajac, ubolewam nad tym i nie ukrywam jest mi przykro czytajac takie posty . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KOLCZYK Napisano 25 Czerwca 2003 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2003 Uzupełnij PROFIL bo nikt nie będzie z Tobą gadał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość SYSTEM Napisano 25 Czerwca 2003 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2003 ale fajnie gada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KOLCZYK Napisano 25 Czerwca 2003 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2003 > ale fajnie gada Ty się śmiej zając Będziesz w Toruniu ?????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beast Napisano 25 Czerwca 2003 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2003 i wypadalo by sie przywitac a nie wpadac z na forum. troszeczke loozu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KOLCZYK Napisano 25 Czerwca 2003 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2003 > i wypadalo by sie przywitac a nie wpadac z na forum. > troszeczke loozu WOW a o czym ja pisze Czytaj dokładniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.