Skocz do zawartości

Reset kompa od benzyny.


jarzab11

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Problem wygląda następująco:

Jade na LPG wszystko jest ok, przełączam na Pb autem szarpie.

Zatrzymuje się wyłączam zapłon. Przychodzę później odpalam na Pb auto kicha i prycha jest marnie, musze wtedy szybko przełączyć na LPG bo nie da się nawet wyjechać z garażu.

Zaznaczem że jak się rozgrzeje to chodzi to jako tako na Pb.

Wczoraj przeprowadziłem następujący test.

Zostawiłem auto na dworze do późnego wieczora, chce wstawić go garażu odpalam i jest masakra, wychodze odłączam aqu na 10 sek po czym odpalam bez problemu na Pb i bez żadnego szarpania wjeżdzam do garażu, analogicznie jest rano normalnie odpalam i wyjeżdzam aż do pierwszego włączenia LPG.

Mój gazownik nie może znaleźć przyczyny. Wszystko jest ok do jazdy na LPG, potem musze robić reset Pb.

Zaproponował, że założy mi jakiś przekaźnik który bedzie za każdym razem resetował mi kompa od Pb tak aby nie odłączać baterii.

Błędów niema lambda ok.

Auto dość stare Astra F na II gen z 92 r na kompie BINGO M

Po ostatniej regulacji LPG auto pali znacznie mniej i lepiej jeździ na LPG.

Problem z jazdą na Pb pojawia się od jakichś 4 miesięcy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

emulacja sondy, a dokładnie czasy H i L do ustawienia

u mnie działo się podobnie na "domyślnych" Bingo H=0.275, L=0.275

teraz mam zdaje się H=0.6, L=0.4 i jest dużo lepiej

masz taki sam silnik więc spróbuj, poza tym możesz sam poeksperymentować z czasami ok.gif

edit: a Twój gazownik to jakaś sierotka, skoro na to nie wpadł zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> emulacja sondy, a dokładnie czasy H i L do ustawienia

> u mnie działo się podobnie na "domyślnych" Bingo H=0.275, L=0.275

> teraz mam zdaje się H=0.6, L=0.4 i jest dużo lepiej

> masz taki sam silnik więc spróbuj, poza tym możesz sam

> poeksperymentować z czasami

> edit: a Twój gazownik to jakaś sierotka, skoro na to nie wpadł

myślałem o jego zmianie zlosnik.gif ale chciałem mu dac ostatnią szansę,

pojade do innego zobacze co powie

Sam majstrować niestety nie mam mozliwości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> musiałbym sprawdzić...

> ale zdaje się, że nie - kiedyś wyczytałem na tym kąciku, że czas H

> może być dłuższy, że tak lepiej albocoś...

Z reguły ustawia sie odwrotnie aby ECU miało tendencje do bogacenia mieszanki a nie ubożenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z reguły ustawia sie odwrotnie aby ECU miało tendencje do bogacenia

> mieszanki a nie ubożenia.

na benzynie jeżdżę niewiele, teraz latem praktycznie kilkanaście, góra kilkadziesiąt sekund po odpaleniu

sonda nie zdąży się nawet rozgrzać, żebym mógł na AFR-ze to zubażanie stwierdzić ;-)

najważniejsze, że auto na benzynie rusza bez "kangurków" i ogólnie dobrze na noPb jedzie

a wcześniej bywały z tym problemy, ustawienie czasów H i L zmieniałem pare razy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.