Sithpl Napisano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2008 Panowie autko Palio weekend 98r. silnik 1,4.Chce w nim zamontować gaz , z tego co sie dowiedziałem będzie to instalacja II generacji ponieważ auto jest na monowtrysku ceny we Wrocławiu od 1600 do 1800 w zależności od zakładu i instalacji(marki).Do wyboru mam takie instalacje jak: Elpi Gaz Lovato Tomasetto Brc Just Junior I jak to określił monter Włoski Mix (ponoć składanka jakaś) Proszę o doradzenie którą warto najlepiej parę słów dla czego ta a nie inna . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2008 > Panowie autko Palio weekend 98r. silnik 1,4.Chce w nim zamontować > gaz , z tego co sie dowiedziałem będzie to instalacja II Ja bym wolał dać 500 więcej za jakąś sekwencję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sithpl Napisano 12 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2008 > Ja bym wolał dać 500 więcej za jakąś sekwencję. Ale czy sekwencja pasuje do silnika 1.4 8V na monowtrysku??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2008 > Ja bym wolał dać 500 więcej za jakąś sekwencję. sekwencja do 1,4 8V monowtrysk i jeszcze alu kolektor?? IMHO przerost formy nad treścią. miałem taką Sienę i II generacja sprawuje się świetnie!! oczywiście dobrze założona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2008 > sekwencja do 1,4 8V monowtrysk i jeszcze alu kolektor?? > IMHO przerost formy nad treścią. miałem taką Sienę i II generacja > sprawuje się świetnie!! oczywiście dobrze założona Używałem 2 instalacji II generacji (SC, Lanos), i 2 sekwencji (Megane, Lacetti). I już wiem, że już nigdy nie będę jeździł na 2 generacji nawet jeśli będzie to technicznie możliwe. Pomimo różnicy w cenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2008 > Używałem 2 instalacji II generacji (SC, Lanos), i 2 sekwencji > (Megane, Lacetti). I już wiem, że już nigdy nie będę jeździł na > 2 generacji nawet jeśli będzie to technicznie możliwe. Pomimo > różnicy w cenie. a jak przekonasz mnie, że do samochodu wartego 6000 PLN założyć sekwencję, jeśli prawidłowo założona II generacja (podobnie jak prawidłowo założona sekwencja) sprawuje się bez zarzutów?? ten silnik nie jest technicznie skomplikowany. takie moje zdanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2008 > Ale czy sekwencja pasuje do silnika 1.4 8V na monowtrysku??? Czy to jest wykonalne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2008 > a jak przekonasz mnie... Nie zamierzam Cię przekonywać. Napisałem że JA nie założę już II gen. do swojego auta. JA wolę dopłacić 500 zł do sekwencji ze względu na komfort jazdy. I tyle. Jak auto jest warte 6000 to po co w ogóle zakładać gaz, kupować nowy komplet opon, wymieniać amortyzatory, itp... Każda z tych inwestycji to znaczny % wartości auta. Ale to OT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2008 > Czy to jest wykonalne? Hmm, może i nie, bo czym miały by być sterowane pozostałe 3 wtryskiwacze. Ale to już jakiegoś technika-fachmana pytanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2008 > Nie zamierzam Cię przekonywać. Napisałem że JA nie założę już II gen. > do swojego auta. JA wolę dopłacić 500 zł do sekwencji ze względu > na komfort jazdy. I tyle. zawiodłeś się na II generacji w Lanosie?? > Jak auto jest warte 6000 to po co w ogóle zakładać gaz, kupować nowy > komplet opon, wymieniać amortyzatory, itp... Każda z tych > inwestycji to znaczny % wartości auta. Ale to OT. ne no - tak nie podchodźmy do sprawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2008 > Hmm, może i nie, bo czym miały by być sterowane pozostałe 3 > wtryskiwacze. było by to tak jak w wtrysku full-group. IMHO wykonalne, ale po co ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2008 > zawiodłeś się na II generacji w Lanosie?? Najpierw miałem przeprawę z SC (sinik 1.1 na 1-punkcie) instalacja Elpigaz. Autko regularnie skakało kangurka przy mocniejszym wciśnięciu gazu na niższych obrotach, od czasu do czasu kończyło się to mocnym szarpnięciem i prychnięciem w kolektor. 2-krotna regulacja nic nie dała. Po roku mniej więcej zaczęło coś dzwonić w silniku. Ale tej usterki nie zdążyłem już zdiagnozować bo SC zniknęło spod bloku (mam nadzieję, że sk..syn złodziej nie dojechał nim do "dziupli") W lanosie z kolei co jakiś czas strzały w puszkę (klapa p-wybuchowa dobra rzecz ). Filtry, świece i kable wymieniałem regularnie co roku (nie więcej jak 15 kkm). Instalacja Landirenzo zakładana w dobrym warsztacie (a przynajmniej drogim, za instalkę dałem 2200pln) Meganka miała założoną sekwencję Bigas i tu nie mogę złego słowa powiedzieć. 80kkm bez problemów, poza regeneracją listwy wtrysków -> teść (poprzedni właściciel) nie wymieniał filtrów przez 3 lata i 1 wtryskiwacz tego nie wytrzymał. Z obecną BRC też nie mam żadnych problemów (odpukać). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2008 > Najpierw miałem przeprawę z SC (sinik 1.1 na 1-punkcie) instalacja > Elpigaz. Autko regularnie skakało kangurka przy mocniejszym > wciśnięciu gazu na niższych obrotach, od czasu do czasu kończyło > się to mocnym szarpnięciem i prychnięciem w kolektor. 2-krotna > regulacja nic nie dała. Po roku mniej więcej zaczęło coś dzwonić > w silniku. Ale tej usterki nie zdążyłem już zdiagnozować bo SC > zniknęło spod bloku (mam nadzieję, że sk..syn złodziej nie > dojechał nim do "dziupli") > W lanosie z kolei co jakiś czas strzały w puszkę (klapa p-wybuchowa > dobra rzecz ). Filtry, świece i kable wymieniałem regularnie co > roku (nie więcej jak 15 kkm). Instalacja Landirenzo zakładana w > dobrym warsztacie (a przynajmniej drogim, za instalkę dałem > 2200pln) a no właśnie a raczej więc ja podtrzymam moją wersję instalacji do tego silnika, bo miałem dokładnie to samo, co kolega chce mieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2008 > więc ja podtrzymam moją wersję instalacji do tego silnika, bo miałem > dokładnie to samo, co kolega chce mieć Jak kolega sprawdził na własnej skórze i jest zadowolony to Teraz już przynajmniej wiem żeby pod sekwencję szukać silnika na multiwtrysku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2008 > Teraz już przynajmniej wiem żeby pod sekwencję szukać silnika na > multiwtrysku teraz też mam w MPI II generację, z kolektorem alu. niby jest OK, ale w 2003 roku nie było takich relacji cenowych II/III generacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2008 > Najpierw miałem przeprawę z SC (sinik 1.1 na 1-punkcie) Miałeś mega pecha. Fiaty i DU chodzą nawet na wężu z 11 kg butli lpg > W lanosie z kolei co jakiś czas strzały w puszkę (klapa > dobrym warsztacie (a przynajmniej drogim, za instalkę To był tylko drogi warsztat. Miałem II gen w espero i leganzie - zero problemów. W rodzinie było też kilka II gen w fiacie, oplu - wszystkie OK. Ja z sekwencją nie mogę dojść do porozumienia, była w rodzinie druga, w której świrował czujnik i czasem przerzucał na benzynę jakby gazu nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszzsch Napisano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2008 > Miałeś mega pecha. Fiaty i DU chodzą nawet na wężu z 11 kg butli lpg > To był tylko drogi warsztat. > Miałem II gen w espero i leganzie - zero problemów. W rodzinie było > też kilka II gen w fiacie, oplu - wszystkie OK. > Ja z sekwencją nie mogę dojść do porozumienia, była w rodzinie druga, > w której świrował czujnik i czasem przerzucał na benzynę jakby > gazu nie było. a ja mam ten silnik w uno...instalka i gen z centralka autronic spalanie w miescie latem 10 litrow przy ostrej jezdzie...na trasie 120-130 8 litrow z obciazeniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.