Skocz do zawartości

pompa paliwa od 1,1mpi a góra od punto 75km


sobi126

Rekomendowane odpowiedzi

mam następujący problem, mam pompę paliwa od 1,1 mpi która seryjnie ma regulator ciśnienia i nie ma powrotu, a zakładam górę od 1,2 mpi 75km gdzie przy listwie jest jeszcze jeden regulator ciśnienia, czy będzie to jakoś działało, czy musze zmieniać pompę, a może wystarczy zmienić obudowę pompy zostawiając wkład??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mam następujący problem, mam pompę paliwa od 1,1 mpi która seryjnie

> ma regulator ciśnienia i nie ma powrotu, a zakładam górę od 1,2

> mpi 75km gdzie przy listwie jest jeszcze jeden regulator

> ciśnienia, czy będzie to jakoś działało, czy musze zmieniać

> pompę, a może wystarczy zmienić obudowę pompy zostawiając

> wkład??

a jaki masz samochod zlosnik.gif

bo jak MPI to dajesz swoja stara listwe z wtryskami i po klopocie

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jaki masz samochod

> bo jak MPI to dajesz swoja stara listwe z wtryskami i po klopocie

> pozdr.

Ale to chyba zależy przy jakim ECU zostaje bo z tego co wiem wtryski z MPI mają większą wydajność więc przy kompie z 75ki będzie chyba troche za bogato. Jeśli się mylę proszę mnie poprawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale to chyba zależy przy jakim ECU zostaje bo z tego co wiem wtryski

> z MPI mają większą wydajność więc przy kompie z 75ki będzie

> chyba troche za bogato. Jeśli się mylę proszę mnie poprawić.

zgadza sie , ale tu jest problem z ustaleniem co ma pytajacy pod maską

podam przykład : widze u ciebie w opisie cc 1.1 mpi i nie wiem czy wstawiles silnik od seicenta 1.1 mpi z eobd czy poprostu zmieniles ssacy + dodales 4 wtryski z 1.2 mpi 75KM

a bez tego ciezko cos doradzic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zgadza sie , ale tu jest problem z ustaleniem co ma pytajacy pod

> maską

> podam przykład : widze u ciebie w opisie cc 1.1 mpi i nie wiem czy

> wstawiles silnik od seicenta 1.1 mpi z eobd czy poprostu

> zmieniles ssacy + dodales 4 wtryski z 1.2 mpi 75KM

> a bez tego ciezko cos doradzic

Ja akurat mam wszystko SC z EOBD z pompą bez powrotu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie jest to cc 1100 mpi z kolektorem, wtryskam, przepustnicą i kompem od 1.2 75km oraz pompą od 1100mpi, i teraz tak: na pompie jest regulator ciśnienia i na listwie jest regulator, zostawić to tak jak jest? dodam tylko że jestem w trakcie składanie i nie odpaliłem jeszcze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Aktualnie jest to cc 1100 mpi z kolektorem, wtryskam, przepustnicą i

> kompem od 1.2 75km oraz pompą od 1100mpi, i teraz tak: na pompie

> jest regulator ciśnienia i na listwie jest regulator, zostawić

> to tak jak jest? dodam tylko że jestem w trakcie składanie i

> nie odpaliłem jeszcze

Zrób wszystko na osprzęcie z 1.1 mpi - niestety będzie to wymagało remapu kompa (wtryski od mpi leją jakoś inaczej i na sofcie z 1.2 75km mpi jest mega bogato) - ale za to wtryski z 1.1 mpi z tego co słyszałem mają większą wydajność niż te z 1.2 75 km. Aha - zaślepianie powrotu to głupi pomysł - ja bym się przez to omal nie sfajczył w autku bbq.gifangryfire.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co sie stalo ?

Dokładnie to miałem powrót podłączony do pochłaniacza par paliwa - ale ciśnienie było na tyle duże że po jakimś czasie przewód stwierdził że już mu się tam nie podoba - i poprostu spadł - po czym paliwko zaczęło radośnie ciurczyć na rozgrzany prawie do czerwoności wydech grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zrób wszystko na osprzęcie z 1.1 mpi - niestety będzie to wymagało

> remapu kompa (wtryski od mpi leją jakoś inaczej i na sofcie z

> 1.2 75km mpi jest mega bogato) - ale za to wtryski z 1.1 mpi z

> tego co słyszałem mają większą wydajność niż te z 1.2 75 km. Aha

> - zaślepianie powrotu to głupi pomysł - ja bym się przez to omal

> nie sfajczył w autku

ja bym zrobił inaczej - kupił pompe od 1.2 75 i zrobił powrot (o wiele tansze rozwiazanie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.