sobi126 Napisano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2008 mam następujący problem, mam pompę paliwa od 1,1 mpi która seryjnie ma regulator ciśnienia i nie ma powrotu, a zakładam górę od 1,2 mpi 75km gdzie przy listwie jest jeszcze jeden regulator ciśnienia, czy będzie to jakoś działało, czy musze zmieniać pompę, a może wystarczy zmienić obudowę pompy zostawiając wkład?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2008 > mam następujący problem, mam pompę paliwa od 1,1 mpi która seryjnie > ma regulator ciśnienia i nie ma powrotu, a zakładam górę od 1,2 > mpi 75km gdzie przy listwie jest jeszcze jeden regulator > ciśnienia, czy będzie to jakoś działało, czy musze zmieniać > pompę, a może wystarczy zmienić obudowę pompy zostawiając > wkład?? a jaki masz samochod bo jak MPI to dajesz swoja stara listwe z wtryskami i po klopocie pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matheus Napisano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2008 > a jaki masz samochod > bo jak MPI to dajesz swoja stara listwe z wtryskami i po klopocie > pozdr. Ale to chyba zależy przy jakim ECU zostaje bo z tego co wiem wtryski z MPI mają większą wydajność więc przy kompie z 75ki będzie chyba troche za bogato. Jeśli się mylę proszę mnie poprawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2008 > Ale to chyba zależy przy jakim ECU zostaje bo z tego co wiem wtryski > z MPI mają większą wydajność więc przy kompie z 75ki będzie > chyba troche za bogato. Jeśli się mylę proszę mnie poprawić. zgadza sie , ale tu jest problem z ustaleniem co ma pytajacy pod maską podam przykład : widze u ciebie w opisie cc 1.1 mpi i nie wiem czy wstawiles silnik od seicenta 1.1 mpi z eobd czy poprostu zmieniles ssacy + dodales 4 wtryski z 1.2 mpi 75KM a bez tego ciezko cos doradzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matheus Napisano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2008 > zgadza sie , ale tu jest problem z ustaleniem co ma pytajacy pod > maską > podam przykład : widze u ciebie w opisie cc 1.1 mpi i nie wiem czy > wstawiles silnik od seicenta 1.1 mpi z eobd czy poprostu > zmieniles ssacy + dodales 4 wtryski z 1.2 mpi 75KM > a bez tego ciezko cos doradzic Ja akurat mam wszystko SC z EOBD z pompą bez powrotu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekk Napisano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2008 Mozna zaslepic powrot paliwa na listwie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madzia126 Napisano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2008 Aktualnie jest to cc 1100 mpi z kolektorem, wtryskam, przepustnicą i kompem od 1.2 75km oraz pompą od 1100mpi, i teraz tak: na pompie jest regulator ciśnienia i na listwie jest regulator, zostawić to tak jak jest? dodam tylko że jestem w trakcie składanie i nie odpaliłem jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CARMAX Napisano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2008 > Aktualnie jest to cc 1100 mpi z kolektorem, wtryskam, przepustnicą i > kompem od 1.2 75km oraz pompą od 1100mpi, i teraz tak: na pompie > jest regulator ciśnienia i na listwie jest regulator, zostawić > to tak jak jest? dodam tylko że jestem w trakcie składanie i > nie odpaliłem jeszcze Zrób wszystko na osprzęcie z 1.1 mpi - niestety będzie to wymagało remapu kompa (wtryski od mpi leją jakoś inaczej i na sofcie z 1.2 75km mpi jest mega bogato) - ale za to wtryski z 1.1 mpi z tego co słyszałem mają większą wydajność niż te z 1.2 75 km. Aha - zaślepianie powrotu to głupi pomysł - ja bym się przez to omal nie sfajczył w autku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekk Napisano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2008 A co sie stalo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CARMAX Napisano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2008 > A co sie stalo ? Dokładnie to miałem powrót podłączony do pochłaniacza par paliwa - ale ciśnienie było na tyle duże że po jakimś czasie przewód stwierdził że już mu się tam nie podoba - i poprostu spadł - po czym paliwko zaczęło radośnie ciurczyć na rozgrzany prawie do czerwoności wydech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2008 > Dokładnie to miałem powrót podłączony do pochłaniacza par paliwa - pogratulować pomysłowości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lincoln Napisano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2008 jeszcze zyjesz ? masz farta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekk Napisano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2008 Wykreca sie koncowke, a w jej miejsce wkrecasz zaslepke ktora wytrzyma troche wiecej niz 3 bary.A wogole to po cholere podlaczales to do pochlaniacza par, przeciez z tego przewodu leci paliwo ktore musi wrocic do zbiornika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2008 > Zrób wszystko na osprzęcie z 1.1 mpi - niestety będzie to wymagało > remapu kompa (wtryski od mpi leją jakoś inaczej i na sofcie z > 1.2 75km mpi jest mega bogato) - ale za to wtryski z 1.1 mpi z > tego co słyszałem mają większą wydajność niż te z 1.2 75 km. Aha > - zaślepianie powrotu to głupi pomysł - ja bym się przez to omal > nie sfajczył w autku ja bym zrobił inaczej - kupił pompe od 1.2 75 i zrobił powrot (o wiele tansze rozwiazanie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madzia126 Napisano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2008 > ja bym zrobił inaczej - kupił pompe od 1.2 75 i zrobił powrot (o > wiele tansze rozwiazanie) mogę zrobić powrót, zamienię obudowę pompy, ele czy pompa od 1,1 mpi da radę zasilić górę od 1,2? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekk Napisano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2008 Spokojnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CARMAX Napisano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2008 > pogratulować pomysłowości Nie powiem kto to wymantykował ale na tym forum cieszy się nie najgorszą opinią Personalnie sie nie wypowiadam Rozwiązanie "prawie" dawało radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CARMAX Napisano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2008 > mogę zrobić powrót, zamienię obudowę pompy, ele czy pompa od 1,1 mpi > da radę zasilić górę od 1,2? U mnie spokojnie wykarmia 90 km także da radę spokojnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.