Zbyszek Napisano 4 Września 2005 Udostępnij Napisano 4 Września 2005 Witam. To mój pierwszy post, zatem witam wszystkich serdecznie. Mam problem, nie mogę ustawić godziny w radiu w mojej marei. Jest to wersja z wyjściem na cd. Drugi problem z tym radiem to wyjmowanie kaset. Metodą prób i będów doszedłem, że włącza się przewijanie i za chwilę powtarza sie czynność. Tylko nie zawsze to działa z takim samym skutkiem. Czy jest inna metoda na wyjmowanie kaset. No i trzecie pytanko. Od tygodnia mam mareę 2,4 jtd z przebiegiem 200 tys. Rozrząd już wymieniłem. Jaki leje sie olej do takiego silnika. Chętnie przeczytam tez wszelkie sugestie odnośnie użytkowania takiego fiata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek t Napisano 4 Września 2005 Udostępnij Napisano 4 Września 2005 > Witam. > To mój pierwszy post, zatem witam wszystkich serdecznie. Mam problem, > nie mogę ustawić godziny w radiu w mojej marei. Jest to wersja z > wyjściem na cd. Drugi problem z tym radiem to wyjmowanie kaset. > Metodą prób i będów doszedłem, że włącza się przewijanie i za > chwilę powtarza sie czynność. Tylko nie zawsze to działa z takim > samym skutkiem. Czy jest inna metoda na wyjmowanie kaset. > No i trzecie pytanko. Od tygodnia mam mareę 2,4 jtd z przebiegiem 200 > tys. Rozrząd już wymieniłem. Jaki leje sie olej do takiego > silnika. > Chętnie przeczytam tez wszelkie sugestie odnośnie użytkowania takiego > fiata. Witam co do zegara to wciska się chyba EXPERT i wybiera funkcjie ustawianie zegara a następnie bodajże przyciskami numerycznymi 2 3 4 5 zmienia sie godziny i minuty . A co do oleju to na jakim autko jeździło dotychczas ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbyszek Napisano 4 Września 2005 Autor Udostępnij Napisano 4 Września 2005 Nie wiem na jakim oleju, autko sprowadzone z niemiec. Silnik jest trochę brudny, czyli nie jest zupełnie szczelny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek t Napisano 4 Września 2005 Udostępnij Napisano 4 Września 2005 > Nie wiem na jakim oleju, autko sprowadzone z niemiec. Silnik jest > trochę brudny, czyli nie jest zupełnie szczelny. to ja bym lał półsyntetyka albo mineralny bo przebieg juz troche duży Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giemba Napisano 4 Września 2005 Udostępnij Napisano 4 Września 2005 witam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbyszek Napisano 4 Września 2005 Autor Udostępnij Napisano 4 Września 2005 Radio nastawione. Pojawił się następny kłopot podczas jazdy zapaliła się kontrolka, że niby mam niezapięte pasy. Na chwilę zgasła i świeci się na stałe (jeśli przekręcony kluczyk). Jak sie do tego zabrać. A i jeszcze nie działa opuszczanie tylnych szyb. Przednie działają . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ananas Napisano 5 Września 2005 Udostępnij Napisano 5 Września 2005 > Witam. > To mój pierwszy post, zatem witam wszystkich serdecznie. Mam problem, > nie mogę ustawić godziny w radiu w mojej marei. Jest to wersja z > wyjściem na cd. Wejdź w menu EXPERT i uaktywnij funkcję ustawiania zegara poprzez RDS. (SYNC - ON) > Drugi problem z tym radiem to wyjmowanie kaset. > Metodą prób i będów doszedłem, że włącza się przewijanie i za > chwilę powtarza sie czynność. Tylko nie zawsze to działa z takim > samym skutkiem. Czy jest inna metoda na wyjmowanie kaset. Naciśnij jednocześnie obydwa przyciski do przewijania <<< i >>> > No i trzecie pytanko. Od tygodnia mam mareę 2,4 jtd z przebiegiem 200 > tys. Rozrząd już wymieniłem. Jaki leje sie olej do takiego > silnika. Wlej olej o parametrach nie gorszych niż pisze w instrukcji, choć przy tym przebiegu byłbym ostrożny z olejami syntetycznymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yanusz1 Napisano 5 Września 2005 Udostępnij Napisano 5 Września 2005 > Witam. Witaj! Przy takim przebiegu i nieznanej historii dotychczasowych wymian oleju proponuje olej mineralny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafalp_pl Napisano 5 Września 2005 Udostępnij Napisano 5 Września 2005 > Wejdź w menu EXPERT i uaktywnij funkcję ustawiania zegara poprzez > RDS. (SYNC - ON) Potwierdzam. Radio się wtedy samo ustawi do sygnału czasu nadawanego przez stację radiową (np Zetka nadaje czas RDS-em, co do innych - trzeba sprawdzic). Można i ręcznie, ale zaleta RDS polega na tym że nie trzeba zmieniać czasu na wiosnę i na jesieni. Wada z kolei jes taka że jak trafi na stacjęz rozsynchronizowanym RDS i zegarem, może pokazywać głupoty (mnie todość często zdażało sie we Włoszech, w Polsce - wcale) > Naciśnij jednocześnie obydwa przyciski do przewijania A konkretnie to jest tak: jeśli mocno wciśniesz te przyciski, powinno wypluć kasetę. jeśli lżej je wciśniesz, zmienia się kierunek przewijania taśmy, ale taśma nie zostaje wypluta. Poćwicz to wyczujesz > Wlej olej o parametrach nie gorszych niż pisze w instrukcji, choć > przy tym przebiegu byłbym ostrożny z olejami syntetycznymi. Nie ma problemu z syntetykiem przy dowolnym przebiegu, jeśli w środku tez był syntetyk. Gorzej jeśli był tam mineralny - wted ywlanie syntetyka może siew najlepszym przypadku skończyć sporym zużyciem oleju, w najgorszym - rozszczelnieniem silnika. Jeśli nie jesteś w stanie ustalić co tam jest, sprawdź czy auto miało niemieckie przeglądy (być może nawet uda sieodczytać telefon do serwisu). Jeśli miało - pewnie jest selenia (spore szanse - Niemcy inaczej podchodzą do kwestii serwisowania niż Polacy), jeśli nie miało - diabli wiedzą Jeśli nie będziesz w stanie ustalić - zacząłbym chyba od półsyntetyka selenii (nie wiem jakie ma oznaczenia), a jeśłi okaże sięże cuś nie tak, wylać i nalać mineralny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbyszek Napisano 5 Września 2005 Autor Udostępnij Napisano 5 Września 2005 Dzięki za rady.Wkurza mnie ta świecąca się kontrolka niezapiętych pasów. Raz działa za chwilę nie. Gdzie szukać problemu, bo przy zapięciu psiknąłem wd 40 i to chyba nie tu. Co do szyb tylnich to jedna działa (bezpiecznik), a w drugiej poszedł silnik. Buczy, ale nie opuszcza. Ile kosztuje taki silniczek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.