trychu Napisano 7 Września 2008 Udostępnij Napisano 7 Września 2008 Tak sie zastanawiam, 1.4 jest na mono czy juz na wielopunkcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 7 Września 2008 Udostępnij Napisano 7 Września 2008 > Tak sie zastanawiam, 1.4 jest na mono czy juz na wielopunkcie? Na jednopunkcie bo jeden wtryskiwacz. Wielopunkt to srednio 1 wtryskiwacz na 1 cylinder. 1,5 chyba zdazalo sie w MPI o 1,4 nie slyszalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LeoLepsi Napisano 7 Września 2008 Udostępnij Napisano 7 Września 2008 > Na jednopunkcie bo jeden wtryskiwacz. Wielopunkt to srednio 1 > wtryskiwacz na 1 cylinder. 1,5 chyba zdazalo sie w MPI o 1,4 nie > slyszalem a turbo to co ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 7 Września 2008 Udostępnij Napisano 7 Września 2008 > a turbo to co ? Turbo to inna bajka Swoją drogą, jeśli 1,4 zastąpiło 1.5 a w 1.5 zdarzał się MPI tzn.... że to mpi nic nie dawało albo że komuś wali w dekiel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikelos Napisano 7 Września 2008 Udostępnij Napisano 7 Września 2008 > Turbo to inna bajka > Swoją drogą, jeśli 1,4 zastąpiło 1.5 a w 1.5 zdarzał się MPI tzn.... > że to mpi nic nie dawało albo że komuś wali w dekiel daje albo nie daje... w oplu 1.4 spi dodanie mpi dalo przyrost z 60 do 86 kucykow a dorzucenie drugiego walka tylko z 86 do 90 koni... ale to w teorii bo w praktyce pojawila sie w miedzyczasie bodaj norma euro 3... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LeoLepsi Napisano 7 Września 2008 Udostępnij Napisano 7 Września 2008 > Turbo to inna bajka > Swoją drogą, jeśli 1,4 zastąpiło 1.5 a w 1.5 zdarzał się MPI tzn.... > że to mpi nic nie dawało albo że komuś wali w dekiel daje daje. Sporo daje. w Audi dodanie wielowtrysku dało z 90 km całe 115 km i w innych modelach innych firm skok jest podobny. Tutaj po prostu wzięły górę koszty produkcji. Jeden wtryskiwacz zamiast 4, prostszy kolektor dolotowy, ba, cały dolot prostszy, mniej kabelków, prostszy komputer sterujący... itepe itede... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 8 Września 2008 Udostępnij Napisano 8 Września 2008 > daje daje. Sporo daje. w Audi dodanie wielowtrysku dało z 90 km całe > 115 km i w innych modelach innych firm skok jest podobny. Tutaj > po prostu wzięły górę koszty produkcji. Jeden wtryskiwacz > zamiast 4, prostszy kolektor dolotowy, ba, cały dolot prostszy, > mniej kabelków, prostszy komputer sterujący... itepe itede... Czyli nie na darmo 1.4 mi się nigdy nie podobało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LeoLepsi Napisano 8 Września 2008 Udostępnij Napisano 8 Września 2008 > Czyli nie na darmo 1.4 mi się nigdy nie podobało no, wiesz, wolę 1.4 niż 1.0 1.4 jest fajną bazą do daszych przeróbek silnika, ale to też tylko do pewnego stopnia, bo przecież 1.4T a tym bardziej 1.3T są teraz tanie jak barszcz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.