Skocz do zawartości

Ucho do holowania


jacholl

Rekomendowane odpowiedzi

> praktycznie z każdego

> musisz sprawdzić czy gwint musi być na zewnątrz czy wewnątrz

> i zmierzyć średnice w/w gwintu

> wtedy dopasujesz sobie Hak/ucho

Nieprawda.

Wiele modeli miało ucho wkręcane, my mamy zdaje się nakręcane, poza tym niektóre miały dłuższy uchwyt (stilo)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nieprawda.

> Wiele modeli miało ucho wkręcane, my mamy zdaje się nakręcane, poza

> tym niektóre miały dłuższy uchwyt (stilo)

następny mądrzejszy oslabiony.gif

powiem krótko też tak kiedyś myślałem ale jak przyprowadziłem kiedyś 1 Sienę i Palio to sam byłem w szoku że są różne rodzaje Haków do holowania wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> następny mądrzejszy

> powiem krótko też tak kiedyś myślałem ale jak przyprowadziłem kiedyś

> 1 Sienę i Palio to sam byłem w szoku że są różne rodzaje Haków

> do holowania

Więc mówisz że do P/S też dawali różne rodzaje :| To tylko fiat tak potrafi zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do fiata palio weekend ucho zrobiłem sobie sam. Kawałek pręta o średnicy ok22 mm wiercimy pod gwint chyba m16 i gwintujemy. Czy jest to naprawę M16 sprawdzałem nakrętką. Na drugim końcu przyspawałem ucho z pręta fi 10 . Kiedy pękła mi linka od sprzęgła była próba, Zakończona sukcesem.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.