wlodek31 Napisano 17 Października 2008 Udostępnij Napisano 17 Października 2008 Po wymianie obroty nie schodzą poniżej 1500 jaka przyczyna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 17 Października 2008 Udostępnij Napisano 17 Października 2008 > Po wymianie obroty nie schodzą poniżej 1500 jaka przyczyna? krokowy, mi się wydaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlodek31 Napisano 17 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2008 > krokowy, mi się wydaje a co ma krokowy do rozrzadu do dzisiaj było ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 17 Października 2008 Udostępnij Napisano 17 Października 2008 > a co ma krokowy do rozrzadu do dzisiaj było ok. Bo krokowy odpowiedzialny jest za wolne obroty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 17 Października 2008 Udostępnij Napisano 17 Października 2008 > a co ma krokowy do rozrzadu do dzisiaj było ok. a co ma rozrząd do obrotów jałowych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 17 Października 2008 Udostępnij Napisano 17 Października 2008 > Bo krokowy odpowiedzialny jest za wolne obroty Chyba, że to gaźnik, ale tego nie możemy wiedzieć, bo w profilu nie podano co za model uno posiada Kolega Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 17 Października 2008 Udostępnij Napisano 17 Października 2008 > a co ma rozrząd do obrotów jałowych? Oj czepiasz się Pewnie Koledze przy wymianie paska krokowiec z racji ogólnego zużycia mógł powiedzieć To od razu podczepię się do pytania Jakie powinny być obroty na biegu jałowym w gaźnikowym 1.0l przy włączonych światłach mijania? U mnie czasami jest 600 obr. a czasami 700 - 800 obr. No i kolejne pytanie: Wymieniany był pasek alternatora. Teraz niby jest ok ale przy 700 obr. tj. gdy hamuję zaczynają dobiegać spod maski piski Mechanik mi powiedział, że możliwe, że łożysko alternatora się kończy Czy możliwe, że kończące się łożysko altka przy niższych obrotach piszczy natomiast przy 800 - 2500 i więcej pracuje cicho? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlodek31 Napisano 17 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2008 > Po wymianie obroty nie schodzą poniżej 1500 jaka przyczyna? A może mechanik pasek o jeden ząbek przestawił , uno na wtrysku .Pompa wody też była wymieniona ,zastanawiam się czy wszystkie mają jednakową liczbę zębów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skay Napisano 17 Października 2008 Udostępnij Napisano 17 Października 2008 > A może mechanik pasek o jeden ząbek przestawił , uno na wtrysku > .Pompa wody też była wymieniona ,zastanawiam się czy wszystkie > mają jednakową liczbę zębów? Do 1,0 na pewno są minimum dwa rodzaje pasków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlodek31 Napisano 17 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2008 > Po wymianie obroty nie schodzą poniżej 1500 jaka przyczyna? Jutro sam sprawdzę ustawienie na znakach myślę że sobie poradzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlodek31 Napisano 17 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2008 > Po wymianie obroty nie schodzą poniżej 1500 jaka przyczyna? Mam jeszcze jedno pytanie czy przy ustawianiu rozrządu znak na kole zamachowym ma być ustawiony na zero stopni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asarx Napisano 18 Października 2008 Udostępnij Napisano 18 Października 2008 Ma być na zero i na pasku też powinny być znaki . Pasek 104 R 150 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.