golobek Napisano 19 Października 2008 Udostępnij Napisano 19 Października 2008 Witam Kolejny raz podkusiło mnie na kupno AR i zastanawiam sie nad 147 w JTD. Powiedzcie jak to sie spisuje, jak ze spalaniem awaryjnościa i czy ktos tu probowal podnosic mu moc. Dzieki za porady pozdro ps. moze wiecei o jakiejs zadbanj 147 w dieslu to dajcie znac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 19 Października 2008 Udostępnij Napisano 19 Października 2008 Mnie podkusiło na JTD, ale na szczęście kupiłem 145, i mi się prawdopodobnie pompa wysokiego ciśnienia wysrała od naszego doskonałego paliwka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radauskas Napisano 19 Października 2008 Udostępnij Napisano 19 Października 2008 E tam, zaraz pompa! Te pompy są dośyć proste i trwałe. Musiałby jeździć na naprawde złym paliwie albo ma już bardzo duży przebieg. Często po wstępnej diagnozie mechaników ( mających mało wiedzy o common rail ) wskazujących na pompę okazuje się, że przyczyna niedomagania jest inna. Ale może być i pompa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rogo Napisano 19 Października 2008 Udostępnij Napisano 19 Października 2008 > Witam > Kolejny raz podkusiło mnie na kupno AR i zastanawiam sie nad 147 w > JTD. Powiedzcie jak to sie spisuje, jak ze spalaniem > awaryjnościa i czy ktos tu probowal podnosic mu moc. > Dzieki za porady > pozdro > ps. moze wiecei o jakiejs zadbanj 147 w dieslu to dajcie znac chłopie lepiej się tu nie pytaj, bo tu Alf nie lubią . Moim zdaniem jak 147 w dislu to tylko 16V 140 KM testowałem taką, bardzo fajnie się tym jeździ, prawie kupiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 19 Października 2008 Udostępnij Napisano 19 Października 2008 > Mnie podkusiło na JTD, ale na szczęście kupiłem 145, i mi się > prawdopodobnie pompa wysokiego ciśnienia wysrała od naszego > doskonałego paliwka. to się w jtd bardzo rzadko zdarza, chyba że już dobijała do 400tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 20 Października 2008 Udostępnij Napisano 20 Października 2008 > to się w jtd bardzo rzadko zdarza, chyba że już dobijała do 400tys No właśnie to paliwko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 20 Października 2008 Udostępnij Napisano 20 Października 2008 > E tam, zaraz pompa! Te pompy są dośyć proste i trwałe. Musiałby > jeździć na naprawde złym paliwie albo ma już bardzo duży > przebieg. Często po wstępnej diagnozie mechaników ( mających > mało wiedzy o common rail ) wskazujących na pompę okazuje się, > że przyczyna niedomagania jest inna. Ale może być i pompa... Tak się składa, że sam sobie naprawiam i trochę wiem co i jak. Jeszcze dzisiaj podmienię regulator ciśnienia w pompie i się okaże, jeśli to nie on to zostaje pompka. Błędów na kompie niet, wszystkie parametry w normie, czujniki nawet pokazują ciśnienie na listwie niby ok, ale nie odpala. Jak naprawię to napiszę co było. Pozdrawiam. PS. Ja bardzo lubię Alfy, nawet mam 3 sztuki, a do niedawna miałem 4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dejw Napisano 27 Października 2008 Udostępnij Napisano 27 Października 2008 > Tak się składa, że sam sobie naprawiam i trochę wiem co i jak. > Jeszcze dzisiaj podmienię regulator ciśnienia w pompie i się > okaże, jeśli to nie on to zostaje pompka. Błędów na kompie niet, > wszystkie parametry w normie, czujniki nawet pokazują ciśnienie > na listwie niby ok, ale nie odpala. > Jak naprawię to napiszę co było. > Pozdrawiam. > PS. Ja bardzo lubię Alfy, nawet mam 3 sztuki, a do niedawna miałem 4. Jakiś niefart, Pablo. Szczerze powiedziawszy nigdy nie słyszałem o takim przypadku... Sam zrobiłem już prawie 100 tysięcy JTD i zero problemów z pompą, ale może dlatego, że jeżdżę tylko na Vpower albo Ultimate i regularnie wymieniam filtr paliwa. Co do tematu - auto bezawaryjne, jedynie zawieszenie może być kłopotliwe, tzn. często będzie trzeba tam zaglądać, ale to raczej wina polskich dróg, bo w Niemczech ten problem nie występuje. Co do silnika, to nie masz się czego bać, tylko kup auto z REALNYM przebiegiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 27 Października 2008 Udostępnij Napisano 27 Października 2008 > Jakiś niefart, Pablo. Szczerze powiedziawszy nigdy nie słyszałem o > takim przypadku... Sam zrobiłem już prawie 100 tysięcy JTD i > zero problemów z pompą, ale może dlatego, że jeżdżę tylko na > Vpower albo Ultimate i regularnie wymieniam filtr paliwa. Rzekł bym nawet totalny pech, a nie tylko niefart. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dejw Napisano 27 Października 2008 Udostępnij Napisano 27 Października 2008 > Rzekł bym nawet totalny pech, a nie tylko niefart. Dużo masz przy tym grzebania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puntomek Napisano 11 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2008 > No właśnie to paliwko. największ zmora polskich stacji cena i jakosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.