Skocz do zawartości

Alfa Romeo 147 1.9 JTD


golobek

Rekomendowane odpowiedzi

E tam, zaraz pompa! Te pompy są dośyć proste i trwałe. Musiałby jeździć na naprawde złym paliwie albo ma już bardzo duży przebieg. Często po wstępnej diagnozie mechaników ( mających mało wiedzy o common rail ) wskazujących na pompę okazuje się, że przyczyna niedomagania jest inna. Ale może być i pompa... smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Kolejny raz podkusiło mnie na kupno AR i zastanawiam sie nad 147 w

> JTD. Powiedzcie jak to sie spisuje, jak ze spalaniem

> awaryjnościa i czy ktos tu probowal podnosic mu moc.

> Dzieki za porady

> pozdro

> ps. moze wiecei o jakiejs zadbanj 147 w dieslu to dajcie znac

chłopie lepiej się tu nie pytaj, bo tu Alf nie lubią hehe.gif. Moim zdaniem jak 147 w dislu to tylko 16V 140 KM testowałem taką, bardzo fajnie się tym jeździ, prawie kupiłem hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> E tam, zaraz pompa! Te pompy są dośyć proste i trwałe. Musiałby

> jeździć na naprawde złym paliwie albo ma już bardzo duży

> przebieg. Często po wstępnej diagnozie mechaników ( mających

> mało wiedzy o common rail ) wskazujących na pompę okazuje się,

> że przyczyna niedomagania jest inna. Ale może być i pompa...

Tak się składa, że sam sobie naprawiam i trochę wiem co i jak. Jeszcze dzisiaj podmienię regulator ciśnienia w pompie i się okaże, jeśli to nie on to zostaje pompka. Błędów na kompie niet, wszystkie parametry w normie, czujniki nawet pokazują ciśnienie na listwie niby ok, ale nie odpala.

Jak naprawię to napiszę co było.

Pozdrawiam.

PS. Ja bardzo lubię Alfy, nawet mam 3 sztuki, a do niedawna miałem 4. wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak się składa, że sam sobie naprawiam i trochę wiem co i jak.

> Jeszcze dzisiaj podmienię regulator ciśnienia w pompie i się

> okaże, jeśli to nie on to zostaje pompka. Błędów na kompie niet,

> wszystkie parametry w normie, czujniki nawet pokazują ciśnienie

> na listwie niby ok, ale nie odpala.

> Jak naprawię to napiszę co było.

> Pozdrawiam.

> PS. Ja bardzo lubię Alfy, nawet mam 3 sztuki, a do niedawna miałem 4.

Jakiś niefart, Pablo. Szczerze powiedziawszy nigdy nie słyszałem o takim przypadku... Sam zrobiłem już prawie 100 tysięcy JTD i zero problemów z pompą, ale może dlatego, że jeżdżę tylko na Vpower albo Ultimate i regularnie wymieniam filtr paliwa.

Co do tematu - auto bezawaryjne, jedynie zawieszenie może być kłopotliwe, tzn. często będzie trzeba tam zaglądać, ale to raczej wina polskich dróg, bo w Niemczech ten problem nie występuje. Co do silnika, to nie masz się czego bać, tylko kup auto z REALNYM przebiegiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakiś niefart, Pablo. Szczerze powiedziawszy nigdy nie słyszałem o

> takim przypadku... Sam zrobiłem już prawie 100 tysięcy JTD i

> zero problemów z pompą, ale może dlatego, że jeżdżę tylko na

> Vpower albo Ultimate i regularnie wymieniam filtr paliwa.

Rzekł bym nawet totalny pech, a nie tylko niefart. icon_eek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.