Skocz do zawartości

Wyciagniecie stacyjki + dorobienie kluczyka


adamson

Rekomendowane odpowiedzi

> Mam tez pytanko czy na terenie slaska mozna gdzies dorobic klczyk z

> immo (poza aso)

W każdym dobrym zakładzie dorabiającym klucze , dorobią Ci kluczyk do auta z code. Koszt to około 100 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam, czy z tym jest duzo roboty? Czy ma moze ktos jakiegos manuala

> lub moglby opisac jak wyciagnac stacyjke

> Mam tez pytanko czy na terenie slaska mozna gdzies dorobic klczyk z

> immo (poza aso)

> Pozdrawiam

A masz w ogóle kluczyk , żeby było na podstawie czego dorobić drugi ?

Czy może został "częściowo" w stacyjce ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam kluczyk, tylko ze w stacyjce troszke sie zacina, zamki otwiera

> normalnie

Kluczyk z immobiliserem I generacji ( czyli tym starszym co występuje w większości BBM-ów ) dorobisz na podstawie starego w jakimś większym supermarkecie np. realu .

Koszt to ok. 150PLN .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kluczyk z immobiliserem I generacji ( czyli tym starszym co

> występuje w większości BBM-ów ) dorobisz na podstawie starego w

> jakimś większym supermarkecie np. realu .

> Koszt to ok. 150PLN .

Witam ponownie

Mam problem z wyciagnieciem wkladki stacyjki aby ja zrfegenerowac. przekrecam kluczyc w pozycje zaplon, wciskam ta zapadke ciagne za kluczyk ale wkladka przesunie sie jakies 2 mm i stoi , czasami zdarzy sie ze w tej pozycji mi kluczyk wyjdzie a wkladka ani rusz - czy ma ktos pomysl jak wyciagnac te wkladke, jakis sposob, moze jakies foto samej wkladki. Co tam moze jeszce blokowac?

Pozdrawiam

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przekrecam kluczyc w pozycje zaplon, wciskam ta zapadke ciagne

> za kluczyk ale wkladka przesunie sie jakies 2 mm i stoi ,

To osobliwe, co piszesz. Przycisk o którym wspominasz służy do blokowania stacyjki przed przejście w pozycje PARK. Jego wciśnięcie pozwala cofnąć kluczyk w pozycje -1, w której można go wyjąć, nie jest blokowana kierownica i zapalają się światła pozycyjne.

Nie potrafie sobie wyobrazić, do czego się to przydaje w naszych warunkach.

IMHO wyjęcie wkładu stacyjki wymaga rozkręcenia kolumny kierownicy i wybebeszenia wszystkiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To osobliwe, co piszesz. Przycisk o którym wspominasz służy do

> blokowania stacyjki przed przejście w pozycje PARK. Jego

> wciśnięcie pozwala cofnąć kluczyk w pozycje -1, w której można

> go wyjąć, nie jest blokowana kierownica i zapalają się światła

> pozycyjne.

> Nie potrafie sobie wyobrazić, do czego się to przydaje w naszych

> warunkach.

> IMHO wyjęcie wkładu stacyjki wymaga rozkręcenia kolumny kierownicy i

> wybebeszenia wszystkiego.

Nie zrozumieluismy sie , nie chodzi mi o ten czarny plastikowy przycisk co jest na wierzchu, po sciagnieciu oslony kolumny masz plastikowa stacyjke, i aby wyciagnac wkladke stacyjki trzeba wcisnac metaliowa zapadke, bolec , dynk lub jak tam sobie kto nazywa, wowczas powinno pojsac wyciagnac wkladke - no ale niestety u mnei sie cos blokuje i tutaj pies pogrzebany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.