adamson Napisano 11 Września 2005 Udostępnij Napisano 11 Września 2005 Witam, czy z tym jest duzo roboty? Czy ma moze ktos jakiegos manuala lub moglby opisac jak wyciagnac stacyjke Mam tez pytanko czy na terenie slaska mozna gdzies dorobic klczyk z immo (poza aso) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aras Napisano 12 Września 2005 Udostępnij Napisano 12 Września 2005 > Mam tez pytanko czy na terenie slaska mozna gdzies dorobic klczyk z > immo (poza aso) W każdym dobrym zakładzie dorabiającym klucze , dorobią Ci kluczyk do auta z code. Koszt to około 100 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamson Napisano 12 Września 2005 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2005 > W każdym dobrym zakładzie dorabiającym klucze , dorobią Ci kluczyk do > auta z code. Koszt to około 100 zł. gdybym znal taki to bym nie pytal pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 12 Września 2005 Udostępnij Napisano 12 Września 2005 > Witam, czy z tym jest duzo roboty? Czy ma moze ktos jakiegos manuala > lub moglby opisac jak wyciagnac stacyjke > Mam tez pytanko czy na terenie slaska mozna gdzies dorobic klczyk z > immo (poza aso) > Pozdrawiam A masz w ogóle kluczyk , żeby było na podstawie czego dorobić drugi ? Czy może został "częściowo" w stacyjce ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamson Napisano 12 Września 2005 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2005 > A masz w ogóle kluczyk , żeby było na podstawie czego dorobić drugi ? > Czy może został "częściowo" w stacyjce ? Mam kluczyk, tylko ze w stacyjce troszke sie zacina, zamki otwiera normalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 12 Września 2005 Udostępnij Napisano 12 Września 2005 > Mam kluczyk, tylko ze w stacyjce troszke sie zacina, zamki otwiera > normalnie Kluczyk z immobiliserem I generacji ( czyli tym starszym co występuje w większości BBM-ów ) dorobisz na podstawie starego w jakimś większym supermarkecie np. realu . Koszt to ok. 150PLN . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamson Napisano 16 Września 2005 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2005 > Kluczyk z immobiliserem I generacji ( czyli tym starszym co > występuje w większości BBM-ów ) dorobisz na podstawie starego w > jakimś większym supermarkecie np. realu . > Koszt to ok. 150PLN . Witam ponownie Mam problem z wyciagnieciem wkladki stacyjki aby ja zrfegenerowac. przekrecam kluczyc w pozycje zaplon, wciskam ta zapadke ciagne za kluczyk ale wkladka przesunie sie jakies 2 mm i stoi , czasami zdarzy sie ze w tej pozycji mi kluczyk wyjdzie a wkladka ani rusz - czy ma ktos pomysl jak wyciagnac te wkladke, jakis sposob, moze jakies foto samej wkladki. Co tam moze jeszce blokowac? Pozdrawiam Adam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasso Napisano 16 Września 2005 Udostępnij Napisano 16 Września 2005 > przekrecam kluczyc w pozycje zaplon, wciskam ta zapadke ciagne > za kluczyk ale wkladka przesunie sie jakies 2 mm i stoi , To osobliwe, co piszesz. Przycisk o którym wspominasz służy do blokowania stacyjki przed przejście w pozycje PARK. Jego wciśnięcie pozwala cofnąć kluczyk w pozycje -1, w której można go wyjąć, nie jest blokowana kierownica i zapalają się światła pozycyjne. Nie potrafie sobie wyobrazić, do czego się to przydaje w naszych warunkach. IMHO wyjęcie wkładu stacyjki wymaga rozkręcenia kolumny kierownicy i wybebeszenia wszystkiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamson Napisano 16 Września 2005 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2005 > To osobliwe, co piszesz. Przycisk o którym wspominasz służy do > blokowania stacyjki przed przejście w pozycje PARK. Jego > wciśnięcie pozwala cofnąć kluczyk w pozycje -1, w której można > go wyjąć, nie jest blokowana kierownica i zapalają się światła > pozycyjne. > Nie potrafie sobie wyobrazić, do czego się to przydaje w naszych > warunkach. > IMHO wyjęcie wkładu stacyjki wymaga rozkręcenia kolumny kierownicy i > wybebeszenia wszystkiego. Nie zrozumieluismy sie , nie chodzi mi o ten czarny plastikowy przycisk co jest na wierzchu, po sciagnieciu oslony kolumny masz plastikowa stacyjke, i aby wyciagnac wkladke stacyjki trzeba wcisnac metaliowa zapadke, bolec , dynk lub jak tam sobie kto nazywa, wowczas powinno pojsac wyciagnac wkladke - no ale niestety u mnei sie cos blokuje i tutaj pies pogrzebany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.