Skocz do zawartości

swiatla dlugie/krotkie ?


miszcz215

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mam pytanie zwiazane z przelaczaniem swiatel, czy w golfie 3 jest to norma ze przelaczajac ze swiatel krotkich na dlugie gasna te pierwsze i jednoczesnie zapalaja sie drugie. w chwili przelaczania przez sekunde pala sie jedne jak i drugie dajac bardzo mocne swiatlo, taki efekt mozna tez uzyskac nie przelamujac do konca dzwigienki zmiany swiatel, czy to wszystko normalne ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czyli czekamy na wypowiedz kogos kto ma golfa 3 ;P

Naiwniak zlosnik.gif nie ma się co łudzić, że będzie inaczej.

Zresztą zobacz jak zbudowany jest reflektor. Długie zdecydowanie oddzielone sa od mijania. Jakby miały świacić same długie to wyglądałoby to jak g... w lesie.

No, ale poczekajmy.... 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu kwestia jest taka czy kolega ma reflektor 1-żarówkowy (H4) - wtedy po zmianie na światła drogowe świecą same "długie", czy ma reflektor 2-żarówkowy (H1+H1) - wtedy po zmianie na światła drogowe świecą razem "krótkie + długie"

więc ile masz żarówek w reflektorze?

z doświadczenia powiem że 2-żarówkowe są dużo lepsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm.. hmm.gif musze stwierdzic, ze jestes w bledzie kolego biglaugh.gif uzyktuje mk3, ale jak juz STanley napisal - wszystko zalezy jakie ma sie reflektory skromny.gif

zwykla lampa h4

tnGolf3_reflektor.jpg

i tak wyglada mniej wiecej ta druga h1 bodajze

e07f83ab17d11d0f11d20a93dc9573f3500x500.jpg

swoja droga ja bylem zaskoczony swieceniem sie 'dlugich' (dobra widocznosc) w tych zwyklych lampach zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tu kwestia jest taka czy kolega ma reflektor 1-żarówkowy (H4) - wtedy

> po zmianie na światła drogowe świecą same "długie", czy ma

> reflektor 2-żarówkowy (H1+H1) - wtedy po zmianie na światła

> drogowe świecą razem "krótkie + długie"

> więc ile masz żarówek w reflektorze?

> z doświadczenia powiem że 2-żarówkowe są dużo lepsze

To ja dolacze sie do pytania.

Ten post zainspirowal mnie do sprawdzenia jak jest u mnie (mam H1+H1). Wiedzialem ze dlugie u mnie nie dzialaja zlosnik.gif, ale nigdy wczesniej nie sprawdzalem dokladnie czemu.

Objawy sa takie, ze jak sie pociagnie dzwignie do siebie zeby wlaczyc dlugie, to dopuki sie ja trzyma to dlugie dzialaja, jak sie ja pusci to pali sie kontrolka dlugich, ale juz nie swieca. Sprawdzilem dzis, ze jak dlugie sa niby zalaczone to zarowki obok pozycyjnych swieca, zarowki normalne tez swieca, ale tylko w momencie przelaczania mocniej zaczynaja swiecic normalne swiatla mijania i wtedy sa "dlugie".

Teraz pojawia sie pytanie jak to naprawic. Czy pomoze tylko wymiana dzwigni czy moze to kwestia tylko podgiecia jakiejs blaszki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hm.. musze stwierdzic, ze jestes w bledzie kolego uzyktuje mk3,

> ale jak juz STanley napisal - wszystko zalezy jakie ma sie

> reflektory

czyli nie jestem w błędzie 270751858-jezyk.gif no połowicznie wink.gif

myślę jednak, że skoro wogóle takie pytanie padło to kol. adrian ma jednak H1+H1 bo inaczej nie robiłby z tego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czyli nie jestem w błędzie no połowicznie

> myślę jednak, że skoro wogóle takie pytanie padło to kol. adrian ma

> jednak H1+H1 bo inaczej nie robiłby z tego problemu.

ciezko mi teraz powiedziec jakie mam zarowki, sprawdze po pracy i dam znac, na te chwile moge tylko powiedzec ze autko jest z 95 roku i ma oryginalne reflektory firmy BOSCH

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ciezko mi teraz powiedziec jakie mam zarowki, sprawdze po pracy i dam

> znac, na te chwile moge tylko powiedzec ze autko jest z 95 roku

> i ma oryginalne reflektory firmy BOSCH

jakie żarówki w Golfach

z tego wynika, że przez cały okres produkcji wkładali i takie i takie czyli będzie zależało to od wersji wyposażenia.

Na vwgolf.pl piszą, że jeżeli są H1+H1 i przy zmianie na długie nie świecą mijania to znaczy, że reflektory były zmieniane właśnie z pojedyńczych (H4) i zostało to źle podłączone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To ja dolacze sie do pytania.

> Ten post zainspirowal mnie do sprawdzenia jak jest u mnie (mam

> H1+H1). Wiedzialem ze dlugie u mnie nie dzialaja , ale nigdy

> wczesniej nie sprawdzalem dokladnie czemu.

> Objawy sa takie, ze jak sie pociagnie dzwignie do siebie zeby wlaczyc

> dlugie, to dopuki sie ja trzyma to dlugie dzialaja, jak sie ja

> pusci to pali sie kontrolka dlugich, ale juz nie swieca.

> Sprawdzilem dzis, ze jak dlugie sa niby zalaczone to zarowki

> obok pozycyjnych swieca, zarowki normalne tez swieca, ale tylko

> w momencie przelaczania mocniej zaczynaja swiecic normalne

> swiatla mijania i wtedy sa "dlugie".

> Teraz pojawia sie pytanie jak to naprawic. Czy pomoze tylko wymiana

> dzwigni czy moze to kwestia tylko podgiecia jakiejs blaszki?

powiem szczerze że nie wiem co chciałeś napisać, zakręcone to trochę biglaugh.gif

ale tu prawie pewne również jest że przełącznik zespolony padł, ja bym kupił drugi bo tego jest sporo i w miare przystępnych cenach. jeśli chce Ci sie rzeźbić, to rozbieraj ten przełącznik ale co tam może byc nie tak to nie mam pojęcia, mógł się nawet stopić ten przełącznik, może blaszki zaśniedziały, albo się powyginały niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> powiem szczerze że nie wiem co chciałeś napisać, zakręcone to trochę

> ale tu prawie pewne również jest że przełącznik zespolony padł, ja

> bym kupił drugi bo tego jest sporo i w miare przystępnych

> cenach. jeśli chce Ci sie rzeźbić, to rozbieraj ten przełącznik

> ale co tam może byc nie tak to nie mam pojęcia, mógł się nawet

> stopić ten przełącznik, może blaszki zaśniedziały, albo się

> powyginały

Hehe.. . no rzeczywiscie troche zakrecilem zlosnik.gif

Zastanawiam sie czy jest sens wymieniac przelacznik, bo wyglada na to, ze to jakas pierdulka. Przelacznik oglonie rzacz biorac dziala, bo teoretycznie zalacza dlugie, tylko ze one swieca tak jak powinny tylko jak sie trzyma dzwignie(jak sie pusci to sa zalaczone dodatkowe zarowki, ale reflektory nie swieca pelna moca). Nie wiem jak on jest zbudowany i stad moje pytanie. Jezeli jest tam jakas blaszka, to mi wyglada na to, ze sie zgiela i kwestia jej podprostowania.

Czy mam racje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak rozbierzesz istnieje prawdopodobieństwo że już tego nie złożysz,

> więc czy jest sens? może blaszka zgięta, może jak pisałem

> "osadzenie" styków się przytopiło i wtedy nic nie zrobisz.

W sumie moze to i racja, ze lepiej tego nie rozbierac tylko odrazu wymienic smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tu kwestia jest taka czy kolega ma reflektor 1-żarówkowy (H4) - wtedy

> po zmianie na światła drogowe świecą same "długie", czy ma

> reflektor 2-żarówkowy (H1+H1) - wtedy po zmianie na światła

> drogowe świecą razem "krótkie + długie"

> więc ile masz żarówek w reflektorze?

> z doświadczenia powiem że 2-żarówkowe są dużo lepsz

sprawdzilem, posiadam reflektor z jedna zarowka H4...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.