Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Astra F - centralny zamek

Featured Replies

Napisano

Witam,

Gdzie mogę szukać przyczyny niesprawności centralnego zamka w mojej astrze F kombi. Z góry mówię że zakresu centralnych zamków jestem totalnym laikiem.

Do rzeczy, niesprawność polega na tym że:

Na początku gdy tylko kupiłem auto centralny zamykał i otwierał wszystkie drzwi z pilota nie za każdym razem, niekiedy musiałem otwierać i zamykać auto z kluczyka. Kilka miesięcy temu przestały działać drzwi pasażera i 2 tylne, nie działają ani z pilota ani z kluczyka.

Z pilota ale też nie za każdym razem zamyka i otwiera drzwi kierowcy, tylną klapę i wlew paliwa (jestem wtedy zmuszony zamykać z kluczyka).

Może ktoś z was się spotkał z takim problemem i powie mi jak sobie z tym poradzić.

Z góry dziękuję za podpowiedzi i pozdrawiam

Tomo26

Napisano

Podejrzewam ze cos nie laczy na przewodach. Sprawdz dobrze gumowe przelotki miedzy slupkiem a drzwiami tylnymi, i zlacza w drzwiach przednich.

Napisano

co do tylnich drzwi to posprawdzaj kabelki co sa pomiedzy budą auta a drzwiami...bo najczesciej tam przecieraja sie, łamia kabelki...

• 2 tygodnie później...
Napisano
  • Autor

> co do tylnich drzwi to posprawdzaj kabelki co sa pomiedzy budą auta a

> drzwiami...bo najczesciej tam przecieraja sie, łamia kabelki...

Kabelki sprawdziłem są ok a centralny nadal nie działa.

Nie mam pojęcia co padło.

Pozdrawiam

Tomo26

Napisano

mam dwa pytania:

- czy centralny wogole dziala ( z tyłu) czy ani raz nie zamyka??