SpacePilot3000 Napisano 26 Maja 2003 Udostępnij Napisano 26 Maja 2003 po weekendowych doswiadczeniach wywalilem stozek z pod maski. stozek byl zamontowany na wzor K&N 57i - czyli rura od przepustnicy+stozek. rura=rura fi 76mm ze stali nierdzewnej. do tego 2xflex z powietrzem ze zderzaka. do tej pory, tzn. bylo chlodno do ok. max 20st w dzien bylo ok - jak nastal sobotni upal - stozek wylecial predzej niz powiedzial "placek z jagodami". objawy - przed samym domem stracilo auto moc - upal 45st w sloncu. po 30 minutach stania i odkreceniu instalacji - niby-power rura - goraca jak 150 a w jej wnetrzu jeszcze cieplej - normalnie piekarnik. wrocilem do starej dobrej seryjnej puszki z rurkami. roznic brak - procz jednej zasadniczej - auto lepiej zbiera sie na wyzszych obrotach np. na stozku gorzej rozpedzaj sie na IV biegu od 140 do 160km, teraz jest zdecydowanie lepiej. poza tym, w punto (1.2 16v) NIEMA odpowiedniego miejsca by zrobic odpwoiedni dolot - no chyba, ze w gre w chodzi CDA ale szkoda na to $$$, albo wyciac w masce dziure i wstawic wlot, ale po co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maximus Napisano 26 Maja 2003 Udostępnij Napisano 26 Maja 2003 > zbiera sie na wyzszych obrotach np. na stozku > gorzej rozpedzaj sie na IV biegu od 140 do 160km, a teoretycznie powinno byc lepiej, bo przy 140km/h i dolocie powinno mu tam niezle wiac i chlodzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SpacePilot3000 Napisano 26 Maja 2003 Autor Udostępnij Napisano 26 Maja 2003 > a teoretycznie powinno byc lepiej, bo przy 140km/h i dolocie powinno mu tam niezle > wiac i chlodzic teoretycznie tak,ale wszystko zalezy od dlugosci dolotu - moj byl zrobiony na wzor k&n 57i - stozek umieszczony ZA akumulatorem na podszybiu. dlugosc rury - ca 25cm srednica 76mm. teoretycznie moment i moc powiny byc nizej i chyba tak bylo, ale niewiem - niehamowalem. patrzac pod maske NIEDA sie bez przerabiania chociazby umiejscowienia akumulatora zrobic dolotu tak, aby jak najmniej mial kontaktu z cieplym powietrzem. IMO najlepszy bylby dolot ze stozkiem w zderzaku, ale wszedzie jest cieplo wiec albo wiercic dziure w masce [nie chce] albo kombinowac cos innego. z drugiej strony procz zmiany barwy dzwieku nie daje to NIC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sportif Napisano 17 Sierpnia 2003 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2003 masz po prostu alergię na stożki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
888 Napisano 17 Sierpnia 2003 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2003 > po weekendowych doswiadczeniach wywalilem stozek z pod maski. > stozek byl zamontowany na wzor K&N 57i - czyli rura od > przepustnicy+stozek. rura=rura fi 76mm ze stali nierdzewnej. > do tego 2xflex z powietrzem ze zderzaka. do tej pory, tzn. > bylo chlodno do ok. max 20st w dzien bylo ok - jak nastal > sobotni upal - stozek wylecial predzej niz powiedzial "placek > z jagodami". objawy - przed samym domem stracilo auto moc - > upal 45st w sloncu. po 30 minutach stania i odkreceniu > instalacji - niby-power rura - goraca jak 150 a w jej wnetrzu > jeszcze cieplej - normalnie piekarnik. wrocilem do starej > dobrej seryjnej puszki z rurkami. roznic brak - procz jednej > zasadniczej - auto lepiej zbiera sie na wyzszych obrotach np. > na stozku gorzej rozpedzaj sie na IV biegu od 140 do 160km, > teraz jest zdecydowanie lepiej. poza tym, w punto (1.2 16v) > NIEMA odpowiedniego miejsca by zrobic odpwoiedni dolot - no > chyba, ze w gre w chodzi CDA ale szkoda na to $$$, albo > wyciac w masce dziure i wstawic wlot, ale po co? ja mam w 1.2 16V i znacznie lepiej sie zbiera http://www.polopage.prv.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SpacePilot3000 Napisano 18 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2003 > masz po prostu alergię na stożki ..potwierdzoną na hamowni - jesli masz inne spostrzezenia, ale poprzedzone wykresem, oswiec mnie, bo odczucia "dupohamownicze" nic dla mnie nie znacza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sportif Napisano 18 Sierpnia 2003 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2003 odczucia "dupohamownicze" - łotdujumin? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SpacePilot3000 Napisano 18 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2003 > odczucia "dupohamownicze" - łotdujumin? to znaczy ze u mnie stozek obnizal moc o 4KM i prawie 10Nm, najlepiej mi hula na papierze. a jezeli u ciebie jest inaczej chetnie oblukam wykresy z hamowni z przed i po Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sportif Napisano 18 Sierpnia 2003 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2003 Na razie go nie hamowałem, ale czuć to pod nogą (jest różnica od 4tys obr w górę aż do odcięcia). A muszę Ci powiedzieć, że ja jestem niedowiarkiem i jak czegoś nie wyprobuję, to nie uwierzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SpacePilot3000 Napisano 18 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2003 > Na razie go nie hamowałem, ale czuć to pod nogą (jest różnica od 4tys obr w górę aż do > odcięcia). A muszę Ci powiedzieć, że ja jestem niedowiarkiem i jak czegoś nie > wyprobuję, to nie uwierzę. ale ja przetestowalem kilka roznych rozwiazan stożkowych i zadne nie dalo rezulatatu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 18 Sierpnia 2003 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2003 > Na razie go nie hamowałem, ale czuć to pod nogą (jest różnica od 4tys obr w > górę aż do odcięcia). A muszę Ci powiedzieć, że ja jestem niedowiarkiem > i jak czegoś nie wyprobuję, to nie uwierzę. To co wlasnie opisales, to jest wlasnie dupohamownia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sportif Napisano 18 Sierpnia 2003 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2003 Wiesz, jeśli zamkniesz to w pseudo powerrurze-gdzie wewnątrz jest 45stopni to "masz babo placek". Ja mam już jeden dolot od KNa, ale kupiłem dotatkowy wlocik Cadamuro z siatką i będę wycinał blachę z przodu celem dodatkowego haustu zimnego zbawiennego powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sportif Napisano 18 Sierpnia 2003 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2003 Aha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SpacePilot3000 Napisano 19 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2003 > Wiesz, jeśli zamkniesz to w pseudo powerrurze-gdzie wewnątrz jest 45stopni to "masz > babo placek". > Ja mam już jeden dolot od KNa, ale kupiłem dotatkowy wlocik Cadamuro z siatką i będę > wycinał blachę z przodu celem dodatkowego haustu zimnego zbawiennego powietrza. 45?? ja mialem tam ponad 100 w ten niby-powerrurze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sportif Napisano 19 Sierpnia 2003 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2003 "45?? ja mialem tam ponad 100 w ten niby-powerrurze" - no comments Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SpacePilot3000 Napisano 19 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2003 > "45?? ja mialem tam ponad 100 w ten niby-powerrurze" - no comments 45 to nie ma nawet dobry intercooler Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzychuk Napisano 19 Sierpnia 2003 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2003 > ja mam w 1.2 16V i znacznie lepiej sie zbiera > http://www.polopage.prv.pl/ O no to widze, że Kolega robił audio u Krzycha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
888 Napisano 19 Sierpnia 2003 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2003 > O no to widze, że Kolega robił audio u Krzycha (audio) jeszcze nie, ale coś bedziemy myśleć !!! a zdjęcia tak przed domem................ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sportif Napisano 19 Sierpnia 2003 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2003 O taki wlocik sobie kupiłem i muszę tylko skołować nożyce do mięsa i wyciąć małe co nieco. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SpacePilot3000 Napisano 19 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2003 > O taki wlocik sobie kupiłem i muszę tylko skołować nożyce do mięsa i wyciąć małe co > nieco. mowisz o tym wlocie NA srodku maski czy tym malutkim? bo jak ten malutki to podaj namiar bo szukam go od roku i nic:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sportif Napisano 19 Sierpnia 2003 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2003 A ten zarąbiasty dolocik go filtra - to ile to kosztowało i ile się czekało na to? Czy dobrze pamiętam w środku masz stożek K&N'a? (słyszałem same dobre opinie o AT cośtamcośtam z Rzeszowa). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sportif Napisano 19 Sierpnia 2003 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2003 Nie, mówię o tym. Tego nie qupisz w PL, nawet w M&M w Poznaniu się wypieli i makaroniarzami nie chcą mieć nic wspólnego. Otóż ja go kupiłem w warsztacie-garażu w Londynie (www.forzatuning.com). Ten drugi wlot(podwójny) to jest odprowadzenie ciepła z silnika - idealne rozwiązanie - szczególnie wygodne, gdy masz wyjęty standardowy filtr powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzychuk Napisano 19 Sierpnia 2003 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2003 > A ten zarąbiasty dolocik go filtra - to ile to > kosztowało i ile się czekało na to? Koszt takiego dolotu to okolo 700 zł - w zależności od stpnia skomplikowania montarzu > Czy dobrze pamiętam w środku masz stożek K&N'a? (słyszałem > same dobre opinie o AT cośtamcośtam z Rzeszowa). AT 2000 doloty w Punto podobno są rewelacyjne. Zmierzone przyrosty na hamowni dochodzą ponoć do 10% czyli z około 80KM powinno sie zrobić około 86-88KM. W razie czego zawsze można sie z nimi skontaktować i ustalić szczególy www.at-tuning.com tam są wszystkie namiary na nich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SpacePilot3000 Napisano 19 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2003 > Nie, mówię o tym. Tego nie qupisz w PL, nawet w M&M w Poznaniu się wypieli i > makaroniarzami nie chcą mieć nic wspólnego. Otóż ja go kupiłem w > warsztacie-garażu w Londynie (www.forzatuning.com). Ten drugi wlot(podwójny) to > jest odprowadzenie ciepła z silnika - idealne rozwiązanie - szczególnie wygodne, > gdy masz wyjęty standardowy filtr powietrza. ja tez mowie o tym co wrzuciles powyzej czyli ten prostokącik - ile to to kosztuje i jak sie to to po angielskiemu nazywa?? dlugo czekales na przesylke? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sportif Napisano 19 Sierpnia 2003 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2003 Jak chcesz o tym pogadać do dawaj na priva. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.