maaroo Napisano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2008 Witam wszystkich , mam problem z ubywającym płynem w chłodnicy a mianowicie co dwa dni po dolaniu do pełna jego poziom spada poniżej minimum - co to może być.Wycieków żadnych nie widac ,czy to może wskazywać na uszczelke pod głowicą? dzięki i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
55_1997 Napisano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2008 Witam Jeżeli nia ma innych objawów np zapach glikolu wewnątrz kabiny (cieknąca nagrzewnica) oczywiscie płyn może wydostawać się jeszcze w wielu innych miejscach i odparowywać pozoatawiając niewielką ilosc osadu, u mnie niestety zaczęło się od nagrzewnicy, następnie była chłodnica, a później uszczelka pod głowicą, (pisałem o tym) trudno niestety zdiagnozować natychmiast, trzeba zaglądać np do oleju (czy nie wygląda inaczej niż zwykle, czy go nie przybywa). pooglądać wszystkie przewody wypełnione płynem, opaski metalowe, okolice termostatu, odpowietrzniki, oraz chlodnicę, a także okolice nagrzewnicy wewnątrz auta. Pozdrawiam i nie zyczę aby była to uszczelka (wysokie koszty naprawy) Zyczę natomiast Wesołych Swiąt Witek brava 1.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2008 może być np dziura w chłodnicy... ostatnio łatałem proszkiem, bo sączyło się po brzegu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2008 Skorzystaj z szukajki - pytanie wielokrotnie powracające . Tutaj masz jeden z wątków : KLIK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nunu7 Napisano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2008 czy w zbiorniczku wyrównawczym jest duże ciśnienie? jak odkręcasz (ostrożnie!!) zakrętke na pracujacym silniku, to wszystko chce wykipiec? czy węże przy chłownicy są po rozgrzaniu twarde jak kamienie? jeśli tak, to na 99% uszczelka pod głowicą. mozesz sprawdzic jeszcze olej czy ma normalny kolor i czy go nie przybylo (nie jest to objaw konieczny upg, ale jak wystąpi to masz pewnośc). ps. niektóre lepsze warsztaty mają sonde co2. wkładaja ją do zbiorniczka wyrównawczego i w ciągu kilku sekund masz pewnoś czy uszczlka jest wydmuchana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.