Skocz do zawartości

Wzrastające obroty przy zmianie biegów !!!!


lemon19711

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam pierwszą poważniejszą zagwozdkę z moim 1,5!

A dokładnie to od wczorajszego wieczoru podczas zmiany biegu na wyższy, po wciśnięciu sprzęgła obroty gwałtownie wzrastają tak ok 1000. Zupełnie jakbym nie zdejmował nogi z gazu frown.gif

Odpada blokujący się pedał gazu bo na luzie jak robię przegazówkę to wszystko ładnie działa, znaczy silnik reaguje obrotami adekwatnie do zabawy gazem.

Przy bardzo delikatnym operowaniu gazem podczas przyspieszania efekt jest niewielki (wzrost obrotów o ok 500).

Co to może być ?!?! Coś ze sprzęgłem? Ale co?

Pomóżcie blagam.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam.

> Mam pierwszą poważniejszą zagwozdkę z moim 1,5!

> A dokładnie to od wczorajszego wieczoru podczas zmiany biegu na

> wyższy, po wciśnięciu sprzęgła obroty gwałtownie wzrastają tak

> ok 1000. Zupełnie jakbym nie zdejmował nogi z gazu

> Odpada blokujący się pedał gazu bo na luzie jak robię przegazówkę to

> wszystko ładnie działa, znaczy silnik reaguje obrotami

> adekwatnie do zabawy gazem.

> Przy bardzo delikatnym operowaniu gazem podczas przyspieszania efekt

> jest niewielki (wzrost obrotów o ok 500).

> Co to może być ?!?! Coś ze sprzęgłem? Ale co?

> Pomóżcie

u mnie pomogło wyczyszczenie łącza masy przy skrzyni i silniku, nie wiem jaki to ma związek ale u mnie pomogło hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam.

> Mam pierwszą poważniejszą zagwozdkę z moim 1,5!

> A dokładnie to od wczorajszego wieczoru podczas zmiany biegu na

> wyższy, po wciśnięciu sprzęgła obroty gwałtownie wzrastają tak

> ok 1000. Zupełnie jakbym nie zdejmował nogi z gazu

> Odpada blokujący się pedał gazu bo na luzie jak robię przegazówkę to

> wszystko ładnie działa, znaczy silnik reaguje obrotami

> adekwatnie do zabawy gazem.

> Przy bardzo delikatnym operowaniu gazem podczas przyspieszania efekt

> jest niewielki (wzrost obrotów o ok 500).

> Co to może być ?!?! Coś ze sprzęgłem? Ale co?

> Pomóżcie

Na początek zrób reset kompa, bo może po prostu nałapał jakichś błędów. Jeśli ustanie to OK, jeśli ustanie na jakich tylko czas to coś z elektroniką/elektryką może być nie tak, jeśli nie ustanie w ogóle to raczej coś mechanicznego. No i tak jak kolega wyżej napisał posprawdzaj wszystkie złącza masowe, bo to dzięki nim czasami dzieją się takie cyrki. wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam.

> Mam pierwszą poważniejszą zagwozdkę z moim 1,5!

> A dokładnie to od wczorajszego wieczoru podczas zmiany biegu na

> wyższy, po wciśnięciu sprzęgła obroty gwałtownie wzrastają tak

> ok 1000. Zupełnie jakbym nie zdejmował nogi z gazu

> Odpada blokujący się pedał gazu bo na luzie jak robię przegazówkę to

> wszystko ładnie działa, znaczy silnik reaguje obrotami

> adekwatnie do zabawy gazem.

> Przy bardzo delikatnym operowaniu gazem podczas przyspieszania efekt

> jest niewielki (wzrost obrotów o ok 500).

> Co to może być ?!?! Coś ze sprzęgłem? Ale co?

> Pomóżcie

reset reset

Tak jak gajos pisze.

mam co jakiś czas ten problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zresetowałem, ale bez zmian! Nawet przez chwilę nie było lepiej frown.gif

Tak się zarzekłam, że to nie blokująca się linka, ale może jednak tak niewiem.gif Po podniesieniu maski i obserwowaniu zachowań linki i przepustnicy można nabrać przekonania, że jest OK! Ale NIE JEST!!!

Kłopoty z masami mam, np ostatnio "gubię" kierunkowskazy! Poniżej aku jest taki "panel" ze wsuwkami i czasem jak coś nie świeci to wystarczy lekko paluchem pogmerać i już działa sciana.gif

Pytanie tylko gdzie szukać strategicznego miejsca z masowym kabelkiem?

A może to jakiś czujnik od obrotów?

"krokowiec"??

Poproszę o kolejne sugestie i miejsca poszukiwania przyczyn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zresetowałem, ale bez zmian! Nawet przez chwilę nie było lepiej

> Tak się zarzekłam, że to nie blokująca się linka, ale może jednak tak

> Po podniesieniu maski i obserwowaniu zachowań linki i

> przepustnicy można nabrać przekonania, że jest OK! Ale NIE

> JEST!!!

> Kłopoty z masami mam, np ostatnio "gubię" kierunkowskazy! Poniżej aku

> jest taki "panel" ze wsuwkami i czasem jak coś nie świeci to

> wystarczy lekko paluchem pogmerać i już działa

i właśnie ten "panel" doprowadz do porządku, wyczyść, załóż wsuwki i na to odrobina smaru, kiedyś to było na FU przerabiane, parę osób miało z tym problem.

> Pytanie tylko gdzie szukać strategicznego miejsca z masowym

> kabelkiem?

> A może to jakiś czujnik od obrotów?

> "krokowiec"??

> Poproszę o kolejne sugestie i miejsca poszukiwania przyczyn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety zdecydowanie za zimno na dłubanie bez garażu sciana.gif

Wiecie gdzie szukać "krokowca" w 1,5?

Słyszałem od pewnego magika, że to może on poszedł się 270747800-sex.gif

Jak się ociepli deko to zabiorę się za czyszczenie styków wszelakich. Polecacie może jakiś preparat specjalistyczny? Czytałem, że Kontakt 60 jest niezły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.