lemon19711 Napisano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2008 Witam. Mam pierwszą poważniejszą zagwozdkę z moim 1,5! A dokładnie to od wczorajszego wieczoru podczas zmiany biegu na wyższy, po wciśnięciu sprzęgła obroty gwałtownie wzrastają tak ok 1000. Zupełnie jakbym nie zdejmował nogi z gazu Odpada blokujący się pedał gazu bo na luzie jak robię przegazówkę to wszystko ładnie działa, znaczy silnik reaguje obrotami adekwatnie do zabawy gazem. Przy bardzo delikatnym operowaniu gazem podczas przyspieszania efekt jest niewielki (wzrost obrotów o ok 500). Co to może być ?!?! Coś ze sprzęgłem? Ale co? Pomóżcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartolomeo Napisano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2008 > Witam. > Mam pierwszą poważniejszą zagwozdkę z moim 1,5! > A dokładnie to od wczorajszego wieczoru podczas zmiany biegu na > wyższy, po wciśnięciu sprzęgła obroty gwałtownie wzrastają tak > ok 1000. Zupełnie jakbym nie zdejmował nogi z gazu > Odpada blokujący się pedał gazu bo na luzie jak robię przegazówkę to > wszystko ładnie działa, znaczy silnik reaguje obrotami > adekwatnie do zabawy gazem. > Przy bardzo delikatnym operowaniu gazem podczas przyspieszania efekt > jest niewielki (wzrost obrotów o ok 500). > Co to może być ?!?! Coś ze sprzęgłem? Ale co? > Pomóżcie u mnie pomogło wyczyszczenie łącza masy przy skrzyni i silniku, nie wiem jaki to ma związek ale u mnie pomogło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2008 > Witam. > Mam pierwszą poważniejszą zagwozdkę z moim 1,5! > A dokładnie to od wczorajszego wieczoru podczas zmiany biegu na > wyższy, po wciśnięciu sprzęgła obroty gwałtownie wzrastają tak > ok 1000. Zupełnie jakbym nie zdejmował nogi z gazu > Odpada blokujący się pedał gazu bo na luzie jak robię przegazówkę to > wszystko ładnie działa, znaczy silnik reaguje obrotami > adekwatnie do zabawy gazem. > Przy bardzo delikatnym operowaniu gazem podczas przyspieszania efekt > jest niewielki (wzrost obrotów o ok 500). > Co to może być ?!?! Coś ze sprzęgłem? Ale co? > Pomóżcie Na początek zrób reset kompa, bo może po prostu nałapał jakichś błędów. Jeśli ustanie to OK, jeśli ustanie na jakich tylko czas to coś z elektroniką/elektryką może być nie tak, jeśli nie ustanie w ogóle to raczej coś mechanicznego. No i tak jak kolega wyżej napisał posprawdzaj wszystkie złącza masowe, bo to dzięki nim czasami dzieją się takie cyrki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woncki Napisano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2008 > Witam. > Mam pierwszą poważniejszą zagwozdkę z moim 1,5! > A dokładnie to od wczorajszego wieczoru podczas zmiany biegu na > wyższy, po wciśnięciu sprzęgła obroty gwałtownie wzrastają tak > ok 1000. Zupełnie jakbym nie zdejmował nogi z gazu > Odpada blokujący się pedał gazu bo na luzie jak robię przegazówkę to > wszystko ładnie działa, znaczy silnik reaguje obrotami > adekwatnie do zabawy gazem. > Przy bardzo delikatnym operowaniu gazem podczas przyspieszania efekt > jest niewielki (wzrost obrotów o ok 500). > Co to może być ?!?! Coś ze sprzęgłem? Ale co? > Pomóżcie reset reset Tak jak gajos pisze. mam co jakiś czas ten problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2008 > reset reset > Tak jak gajos pisze. > mam co jakiś czas ten problem. A próbowałeś odczytać błędy, co pracuje nieprawidłowo ze tak się dzieje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartolomeo Napisano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2008 > reset reset > Tak jak gajos pisze. > mam co jakiś czas ten problem. reset daje poprawę na chwilę, trzeba poszukać przyczyny.... tak mi się tylko wydaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2008 > reset daje poprawę na chwilę, trzeba poszukać przyczyny.... tak mi > się tylko wydaje Tak też napisałem, że coś jest nie tak jeżeli objaw znów się pojawi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woncki Napisano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2008 > A próbowałeś odczytać błędy, co pracuje nieprawidłowo ze tak się > dzieje? szczerze?? nawet nie wiem jak to się robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2008 Jeśli masz mono jetronic to chyba tylko jakimś interfejsem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lemon19711 Napisano 2 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2009 Zresetowałem, ale bez zmian! Nawet przez chwilę nie było lepiej Tak się zarzekłam, że to nie blokująca się linka, ale może jednak tak Po podniesieniu maski i obserwowaniu zachowań linki i przepustnicy można nabrać przekonania, że jest OK! Ale NIE JEST!!! Kłopoty z masami mam, np ostatnio "gubię" kierunkowskazy! Poniżej aku jest taki "panel" ze wsuwkami i czasem jak coś nie świeci to wystarczy lekko paluchem pogmerać i już działa Pytanie tylko gdzie szukać strategicznego miejsca z masowym kabelkiem? A może to jakiś czujnik od obrotów? "krokowiec"?? Poproszę o kolejne sugestie i miejsca poszukiwania przyczyn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lemon19711 Napisano 2 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2009 Masz na myśli wizytę w ASO Fiata?? Stacja w Lublinie nawet nie miała programu na stację diagnostyczną jak pojechałem z poprzednim uniakien Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartolomeo Napisano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2009 > Zresetowałem, ale bez zmian! Nawet przez chwilę nie było lepiej > Tak się zarzekłam, że to nie blokująca się linka, ale może jednak tak > Po podniesieniu maski i obserwowaniu zachowań linki i > przepustnicy można nabrać przekonania, że jest OK! Ale NIE > JEST!!! > Kłopoty z masami mam, np ostatnio "gubię" kierunkowskazy! Poniżej aku > jest taki "panel" ze wsuwkami i czasem jak coś nie świeci to > wystarczy lekko paluchem pogmerać i już działa i właśnie ten "panel" doprowadz do porządku, wyczyść, załóż wsuwki i na to odrobina smaru, kiedyś to było na FU przerabiane, parę osób miało z tym problem. > Pytanie tylko gdzie szukać strategicznego miejsca z masowym > kabelkiem? > A może to jakiś czujnik od obrotów? > "krokowiec"?? > Poproszę o kolejne sugestie i miejsca poszukiwania przyczyn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lemon19711 Napisano 7 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2009 Niestety zdecydowanie za zimno na dłubanie bez garażu Wiecie gdzie szukać "krokowca" w 1,5? Słyszałem od pewnego magika, że to może on poszedł się Jak się ociepli deko to zabiorę się za czyszczenie styków wszelakich. Polecacie może jakiś preparat specjalistyczny? Czytałem, że Kontakt 60 jest niezły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2009 Nic nie zastąpi mechanicznego czyszczenia styków. A Potem tak jak pisali koledzy wyżej odrobinka smaru/wazelinki na wierzch, żeby znów nie zaśniedziało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.