gosia160 Napisano 17 Marca 2009 Udostępnij Napisano 17 Marca 2009 > rozbawił mnie ten tekst , ze inni maja 3 miesiace opozniania , a Wy > tylko jeden To może i to kogoś rozbawi... MINĄŁ DOKŁADNIE MIESIĄC OD CZASU, GDY WYSŁALIŚMY TAK "DŁUGO" ROBIONE PRZEPUSTNICE 42mm. I TAK SIĘ SKŁADA, ŻE JAK DOTĄD KOLEDZY NIE ZDĄŻYLI ODESŁAĆ DO NAS SERYJNYCH, KTÓRE MIAŁY BYĆ NA WYMIANĘ. To tylko tak dla ścicłości, bo w sumie dla nas, to żadna nowość. Standardowo, tyle było krzyku, jacy to jesteśmy nie słowni itd. Poprostu żenada. To tak ku przestrodze, na przyszłość... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 17 Marca 2009 Udostępnij Napisano 17 Marca 2009 zeby nie bylo tak sztywno, to wrzuce swoje foty z powiekszania przepustnicy od 1.2 8v 75 koni. podstawka powiekszona na tokarce - czas pracy: 10 minut, gardziel przepustnicy zamocowana na frezarce. jeszcze przed powiekszaniem wytaczakiem. tutaj jeden z pierwszych przejazdow i zbieranie po 0,5mm na przejazd. gotowa przepustnica na 41,6mm ze starym talerzykiem - widac roznice. czas frezowania przepustnicy - okolo 40 minut. pozniej jeszcze byl dorabiany na tokarce nowy talerzyk z blachy mosiadzu o grubosci 1,5mm i poszerzana szczelina w osce przepustnicy. laczny czas pracy 2h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 17 Marca 2009 Udostępnij Napisano 17 Marca 2009 > Trudno to wytłumaczyć słowami > Ogólnie to chodzi o to, że po zmianie talerzyka na większy (42mm) > jego położenie nie jest już takie samo. Zmienia się punkt 0 w > stosunku do seryjnej 38mm a tps nadal jest w tym samym punkcie. > Dlatego trzeba delikatnie powiększyć otwory śrubek, którym > przykręcony jest tps. Dzięki temu będzie możliwość obracania go > i ustawienia w odpowiednim punkcie w stosunku do nowej > przepustnicy. Lepszą opcją jest wspomniany pierścień, bo nie > trzeba nic tam rozwiercać/powiększać. Poprostu przykręcamy > pierścień w seryjne dziurki, gdzie standardowo przykręcony jest > tps i dopiero sam tps przykręcamy do pierścienia. Pierścień ma > maks regulację, przez co tps możemy dowolnie ustawić. > Trochę to zakręcone, ale mam nadzieję, że chociaż trochę zrozumiałe. > Bardzo często ludzi myślą, że przepustnica jest fatalnie wykonana, bo > nie trzyma obrotów, lub są one zbyt wysokie a bardzo często jest > to wina niewłaściwego położenia tps-a. ciezko mi sie zgodzic z tym co tu napisales... TPS ma otwory mocujace tak duze, ze skrecajac go do obudowy w pozycji na max w jedna strone euroscan pokazuje mi kat 5 stopni, a na max w druga 8 stopni. talerzyk dorobiony z ciasnym pasowaniem i zamyka sie "na zero" - kat jest taki sam jak przy seryjnym 38mm. nie wiem po co te wygibasy z ta blacha dodatkowa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dareq_ Napisano 17 Marca 2009 Udostępnij Napisano 17 Marca 2009 zalozyles juz ? odczuwalna roznica ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 18 Marca 2009 Udostępnij Napisano 18 Marca 2009 > zalozyles juz ? tak. > odczuwalna roznica ? dokladnie to co pisal DEV: samochod bardzo szybko i gwaltownie reaguje na wcisniecie gazu. jest wrazenie, ze mocy wiecej, ale czy to prawda, to tylko na hamowni by wyszlo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 27 Marca 2009 Udostępnij Napisano 27 Marca 2009 Psychik _NIE_WYKONUJE_ usług związanych z przepustnicami! Dzisiaj foty duuuzej przepustnicy do 1.2 8v. Srednica otworu 44,6 mm. Do takiej przepustnicy trzeba wcisnac rure. Na zdjeciu widac rure z nierdzewki, ktora po obwierceniu i przefrezowaniu wyladuje w otworze przygotowanym na "ciasny wcisk". Rozwiert na taki rozmiar jest mocno inwazyjny, co widac na zdjeciach ponizej. Fizycznie przepustnica ma w kilku miejscach mniejszy wymiar niz docelowy otwor. Zreszta sami zobaczcie. Przed rozwiercaniem przepustnica zostala wzmocniona tzw. "plynnym metalem", ktory po zakrzepnieciu daje sie ladnie obrabiac. I zdjecie gotowej przepustnicy 44,6mm od dolu. Na koniec jeszcze porownanie seryjnej przepustnicy 38mm z rozwiertem na 41,6mm i powyzszym 44,6. W przypadku srednicy 42mm nalezy rozwiercac gardziej i podstawke, a w przypadku 44,6mm rozwierca sie wszystkie 3 elementy: gorna czesc przepustnicy z czujnikiem temp. powietrza, gardziel i podstawke. i w zasadzie jest to juz granica do ktore dochodzi sie rozwiercajac przepustnice od 1.2 8v 75 koni. Ps. rozwiert na 42 mm w praktyce jest niewykonalny, gdyz przy tej srednicy juz pojawia sie pierwsza dziura z boku obudowy. gdyby przesunac os rozwiertu gardzieli minimalnie w bok, to mozna sie bardzo zblizyc do tego wymiaru, ale robiac 42mm tak jak jest wychodzi babol. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melon373 Napisano 27 Marca 2009 Udostępnij Napisano 27 Marca 2009 Klik i dodane do ulubionych dla potomnych Fajna fotorelacja i że Ci się chciało. Postaram się zorganizowac jakis program celem sprawdzenia co i jak. P.S. Fajnie tam macie w robo Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal71 Napisano 28 Marca 2009 Udostępnij Napisano 28 Marca 2009 Zacna robota Jest szansa na produkcje seryjną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jataman Napisano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2009 Panie piekna robota!!! Wlasnie zdobyles kolejnego klienta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2009 a da sie to samo zrobic z przepustnica z 900tki czy musi byc ta z 1.2 ?? bo teoretycznie one sa chyba zamienne i ksztaltem bardzo podobne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
InterMan Napisano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2009 > a da sie to samo zrobic z przepustnica z 900tki czy musi byc ta z 1.2 > ?? bo teoretycznie one sa chyba zamienne i ksztaltem bardzo > podobne 900 to jest SPI więc inna przepustnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
InterMan Napisano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2009 Słuchajcie co mam do powiedzenia, jako, że na zdjęciach są moje przepustnice, to wypowiem sie w temacie. Na razie tylko dużą przetestowałem i cos tam moge powiedzieć, idzie ładnie od poczatku do końca, czuć róznicę i jest dużo głośniej. Ładnie strzela z tłumika przy odjeciu gazu. Wolne obroty idealne, bez ingerencji w TPS. Zero zamulenia momo 45mm. Co do wykonania to powiem tylko że super profi robota, wszstko czyste, wypucowane, wymienione wszystkie śrubki na nowe. Obie przepustnice przetestowane przed wysyłka!!! Do tego zapakowane tak, że już się zastanawiałem co to za porcelana albo kryształy do mnie przyszły. Polecam wszystki usługi kolegi PSYCHIK. ps. termin realizacji to około 1 tygodnia łacznie z przesyłkami i testami, a nie kilka miesięcy, jak to u innych osób bywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2009 > 900 to jest SPI więc inna przepustnica przeciez przepustnica nie ma nic wspolnego z ukladem zasilania. Wtryskiwacz jest dopiero w tym talezyku nad przepustnica a to jest osobna czesc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dareq_ Napisano 13 Maja 2009 Udostępnij Napisano 13 Maja 2009 kolejny szczesliwy posiadacz przepustnicy rozwierconej na 42 mm przez kolege Psychika generalnie to nie wiem od czego zaczac.. ale od momentu gdy sie zainetersoewalem tematem kolega podpowiedzial oc i jak czego sie moge spodziewac zrobienie przesputnicy z przestestowaniem jej przez kolege Psychika i wysylka do mnie zamknelo sie w 1 tyg.. fachowa robota .. kazda srubka czysciutka wszystko elegancko wykonane i zpakaowane .. do tego wykonanie uszczelek wrazenia z jazdy.. dopiero 15 km.. ale odczuwam lepsza / szybsza reakcje na pedal gazu .. i pewnie to moje subiektywne odczucia albo i wrazenia ale jakis taki elastyczniejszy i zaczal ciagnac z dolu PS pacjent to 1.2 8V z dolotem yanka PS2 kolega godny zaufania Dziekowac Psychik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.