Skocz do zawartości

FORD FOCUS 1.8 TDDi 90KM chce kupic


Omen81

Rekomendowane odpowiedzi

> Witam jak w temacie. Zerknijcie koledzy na podany link => Foczka oo

> TU i napiszcie czy warto i co myslicie o tej Foczce:) z góry

> dziekuje. pozdrawiam

Już jakiś czas temu widziałem to auto na Allegro. Facet już się trochę z nim buja a to daje do myślenia. Zderzak puknięty z prawej strony, zaślepki na hak do holowania z przodu też nie ma. Wewnątrz auta syf - mogli chociaż poodkurzać tego trupa i wytrzeć kierownicę. Przebieg moim zdaniem zaniżony. Szukaj czegoś innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Już jakiś czas temu widziałem to auto na Allegro. Facet już się

> trochę z nim buja a to daje do myślenia. Zderzak puknięty z

> prawej strony, zaślepki na hak do holowania z przodu też nie ma.

> Wewnątrz auta syf - mogli chociaż poodkurzać tego trupa i

> wytrzeć kierownicę. Przebieg moim zdaniem zaniżony. Szukaj

> czegoś innego.

OK. wielkie dzzieki! kolego. JAKBYŚ COŚ GDZIES WIDZIĄŁ TO DAJ NAMIARY NA FOCZKE:) POZDRÓWKA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, sorki, że sie wcinam w wątek, jestem przed zmiana fury, mam kilka opcji, jedną jest Focus, koniecznie diesel:)

Ja to jest z tymi fokami ogólnie i z silnikami, czy te nowe TDCI jest problem z paliwem, znaczy przy kiepskim kosztowne problemy, starsze są mnie wymagające??

Myślę, że każdy nowoczesny silnik nie przyjmie "gnojówki", jednak czy podobnie z HDI sa jakieś niebotyczne fochy TDCi??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na przednim zdesiu z prawej strony załamanie światła sugeruje .....

Ogólnie samochód sprawia wrażenie zaniedbanego - ślady na plastikach. brud wewnątrz. Chcąc sprzedać samochód przedstawia się go w jak najlepszym świetle. Patrząc na zdjęcia można wyobrazić sobie jak był eksploatowany, jeżeli przygotowując ofertę sprzedaży nie chciało się nawet posprzątać w samochodzie.

Moje zdanie no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> niestety, pewnych rzeczy się nie przeskoczy w naszym klimacie

co ma do tego klimat? hmm.gif

lanosem jezdzilem 6 lat i mial zero rdzy... kwestia dobrego ocynku

a co do fordow to postawa jest wazna gwarancja perforacyjna ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> co ma do tego klimat?

> lanosem jezdzilem 6 lat i mial zero rdzy... kwestia dobrego ocynku

> a co do fordow to postawa jest wazna gwarancja perforacyjna

może źle się wyraziłem - klimat+warunki zimą+jakość dróg itp. blush.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> focusy I przed liftingiem

dokładnie, teść ma fokę z 2002 i bez konserwacji i poprawek się nie obeszło... za to fusion teściowej ma zero rdzy a jest z 2003. co prawda ma 120.000 mniej przebiegu. biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dokładnie, teść ma fokę z 2002 i bez konserwacji i poprawek się nie

> obeszło... za to fusion teściowej ma zero rdzy a jest z 2003. co

> prawda ma 120.000 mniej przebiegu.

W Fuzjach i Fiestach z tego rocznika niektórzy użytkownicy sygnalizowali niestety problemy z korozją. oslabiony.gif Być może zależy to od tego "na co się trafi". zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam jak w temacie. Zerknijcie koledzy na podany link => Foczka oo

> TU i napiszcie czy warto i co myslicie o tej Foczce:) z góry

> dziekuje. pozdrawiam

nieoryginalna gała biegów i mega wytarta kierownica

widywałem foki z 200.000km na liczniku, które wygladały dużo lepiej jak ten

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie no wiem, to tylko taki przykład był, że wszystkie nowoczesne

> silniki, także innych marek są wymagające, choć słyszałem, że

> właśnie fordy i francki są bardziej wymagające....

Wymagające = wymagają normalnego paliwa. W tej bardziej cywilizowanej (wciąż, niestety) części Europy to żaden problem, a u nas jak się okazuje można zatankować i załatwić samochód na cacy jakąś paliwopodobną cieczą. 270751858-jezyk.gif

PS Do tej pory nie miałem żadnych problemów z samym silnikiem. Co prawda turbina od pewnego czasu się odzywa ale to już niejako na moje własne życzenie. but.gifdrive.gifwink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a cos na temat tego focusa? tutaj link do Foczki po czym poznac ze

> ma oryginalną gałkę biegów? i wogóle waszym okiem koledzy

> rzućcie opinie:)

Ghia ma konsolę środkową w drewnie a nie w "aluminium". Listwa nad tablicą rejestracyjną z tyłu powinna być w chromie. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam namiar na bezwypadkowe mondeo 2.0tddi 2002 z pierwszej reki z

> ORYGINALNYMI 135kkm (książka i faktury z forda)

> Pozdro

witajj

chodzi mi o focusa ale mondeo tez fajne. daj namiary jak mozesz:) pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam FOCUSa 2002 1,8TDDi od roku i bardzo sobie chwalę - świetnie się prowadzi, komfortowy, pakowny, ekonomiczny - średnie spalanie 6,0L.

jak szukasz diesla to uważaj na silniki TDDi sprzed liftingu (rok 2002). były w nich problemy ze sterownikiem pompy wtryskowej - koszt naprawy od 1 500 do 4 000zł. ten typ tak po prostu ma. tego silnika szukaj już po lifcie (kierunkowskazy ma zintegrowane ze światłami, wcześniej były w zderzaku), co najmniej rok 2002, poprawili sterownik i problemu już nie ma.

jeżeli skusisz się na silnik TDCi (z wtryskiem common rail) to tutaj też szukaj czegoś młodszego. standardem jest wymiana koła dwumsowego przy przebiegu ok 100 000km, bardzo wrażliwe wtryski, łatwo je upierdzielić kiepskim paliwem, w tej kwestii TDDi jest mniej wymagający. za to TDCi jest kulturalniejszy, cichszy, podobno mniej pali.

to co pisze wyżej to informacje z ze stron klubowych Forum Focus Klub Polskal i Forum Ford Club Polska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mam FOCUSa 2002 1,8TDDi od roku i bardzo sobie chwalę - świetnie się

> prowadzi, komfortowy, pakowny, ekonomiczny - średnie spalanie

> 6,0L.

> jak szukasz diesla to uważaj na silniki TDDi sprzed liftingu (rok

> 2002). były w nich problemy ze sterownikiem pompy wtryskowej -

> koszt naprawy od 1 500 do 4 000zł. ten typ tak po prostu ma.

> tego silnika szukaj już po lifcie (kierunkowskazy ma

> zintegrowane ze światłami, wcześniej były w zderzaku), co

> najmniej rok 2002, poprawili sterownik i problemu już nie ma.

> jeżeli skusisz się na silnik TDCi (z wtryskiem common rail) to tutaj

> też szukaj czegoś młodszego. standardem jest wymiana koła

> dwumsowego przy przebiegu ok 100 000km, bardzo wrażliwe wtryski,

> łatwo je upierdzielić kiepskim paliwem, w tej kwestii TDDi jest

> mniej wymagający. za to TDCi jest kulturalniejszy, cichszy,

> podobno mniej pali.

> to co pisze wyżej to informacje z ze stron klubowych Forum Focus

> Klub Polskal i Forum Ford Club Polska

Czytając powyższe można dojść do wniosku tylko jednego: NIGDY UŻYWANEGO DIESLA. hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czytając powyższe można dojść do wniosku tylko jednego: NIGDY

> UŻYWANEGO DIESLA.

aż tak to bym nie powiedział, trzeba tylko uważać, żeby się nie wpakować na minę. po prostu ostrzegam przed silnikime TDDi sprzed liftu, później nie ma z nim tych problemów.

a TDCi ma po prostu wrażliwego common raila, trzeba tankować dobre paliwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> aż tak to bym nie powiedział, trzeba tylko uważać, żeby się nie

> wpakować na minę. po prostu ostrzegam przed silnikime TDDi

> sprzed liftu, później nie ma z nim tych problemów.

> a TDCi ma po prostu wrażliwego common raila, trzeba tankować dobre

> paliwo

a czym sie różni TDDi spzred liftu i po lifcie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ghia ma konsolę środkową w drewnie a nie w "aluminium". Listwa nad

> tablicą rejestracyjną z tyłu powinna być w chromie.

czyli co? oszukany? czy co? podoba mi sie ta foka kurcze ale niechce sie wpakowac w jakies machlojki frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ghia ma konsolę środkową w drewnie a nie w "aluminium". Listwa nad

> tablicą rejestracyjną z tyłu powinna być w chromie.

jak to powiedziec spzredającemu ze to nie jest GHIA? czy byly jakies inne GHIA? czy moze miał w tylnej klapie COŚ zaparkowanego? sciana.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czyli co? oszukany? czy co? podoba mi sie ta foka kurcze ale niechce

> sie wpakowac w jakies machlojki

Nie mówię, że oszukany, mówię Ci tylko że Ghia powinna te elementy mieć. Zapytaj się grzecznie sprzedającego o te sprawy i zobaczymy co Ci powie. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to dlaczego ktoś gdzies w któryms poście napisał: TDDI przed liftem i

> w TDDI po lifcie?? hmm

Nie wiem dlaczego tomi_3CITY napisal po/przed liftem. Wg moich informacji i o ile pamiec mnie nie zawodzi, po lifcie byl tylko TDCi. Aczkolwiek specyficznosc rynku polskiego moze sprawila, ze bylo TDDi po lificie - tak jak np. w UK nigdy nie sprzedawalo sie Vectry z silnikiem 1.6 100KM czy 1.9CDTi 100KM. Wiec moze sie myle old.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Były (i są nadal, jeszcze zeby.GIF) poliftingowe TDDI. Zresztą na przeróżnych internetowych autogiełdach sporo jest tego towaru.*

* No chyba, że znaczek TDDI jest to tylko skutkiem ubocznym tzw. uczciwości handlarzy. wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Były (i są nadal, jeszcze ) poliftingowe TDDI.

Faktycznie icon_eek.gif. Przeszukalem ogloszenia angielskiego rynku i sporo znalazlem tych TDi (tak byly oznaczane TDDi w UK). Zawsze uwazalem, ze TDDi zostal zastapiony przez TDCi (gdzies to musialem przeciez wyczytac). Tym bardziej nie rozumiem, czemu jak szukalem ojcu w wakacje w Dojczlandii foki, nigdy nie trafilem na TDDi alien.gif.

W takim razie, sorka za wprowadzenie w blad waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.