Skocz do zawartości

No i kupiłem Uno.


fred77

Rekomendowane odpowiedzi

> nie pytam za ile kto widział tylko ile są ogólnie warte takie

> zegary, czy np te 160 to nie jest zbyt wygórowana cena

są tyle warte ile ludzie chcą za nie zapłacić... prosta sprawa... a chodzą tak po 150-200zł...

zależy o co Ci chodzi... jeżeli chcesz obrotomierz to masz 3 wyjścia:

1. najtańsze - przerobić z zegarów z poldka - ok 50zł

2. poprosi prota o przeróbkę... w twoich zegarach pojawi się obrotek... 100zł chyba

3. kupić zegary z SXa.. tak jak pisłem 150-200 zł

zegary z SX są najfajniejsze, najładniejsze itd.... ale najdroższe... decyzja należy do Ciebie... jak znajdziesz je taniej to bierz i się nie zastanawiaj... cena poniżej 100zł to super okazja...

jak zależy Ci żeby tanio było to zakładaj z poldka, ja mam i nie narzekam...

wybór należy do Ciebie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> są tyle warte ile ludzie chcą za nie zapłacić... prosta sprawa... a

> chodzą tak po 150-200zł...

> zegary z SX są najfajniejsze, najładniejsze itd.... ale najdroższe...

> wybór należy do Ciebie...

i takiej odpowiedzi oczekiwałem smile.gif podziękował

wiem, że nie jest to najtańsza opcja, ale zawsze oryginalny zestaw, dlatego pytałem o jego ewentualną 'wartość'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rust Check jest może i nie najgorszy - bardzo wygodny dla klienta (robia na poczekaniu), a zwłaszcza dla warsztatu - natryskują rzadki płyn niby-olej coś a'la WD40 wszędzie i sporo. Większość ścieka, coś tam na powierzchniach blach pozostaje, przysycha cieniutką warstewką i zabezpiecza jako-tako. Ale warunek gwarancji (na perforację blach) jest jeden: COROCZNE zabezpieczanie tym środkiem, co wychodzi niezbyt tanio.

A i tak RUST CHEck nic nie daje od zewnatrz nadwozia, a szczególnie pod spodu nadwozia, wnęk itp. Tam i tak musimy dla zabezpieczania dawać środki klasyczne - grube trwałe powłoki na bazie bitumu-żywicy-itp.

Mój były maluszek traktowany Rust Checkiem raz po wyjeździe z Polmozbytu, potem ze dwa razy co rok - i tak przerdzewiał po 10 latach wygladał jeszcze gorzej jak jego poprzednik pryskany amatorsko co parę lat fluidolem w aerozolu. hej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.